• Want ik ben op uitwisseling naar Baskenland. Mijn Spaanse student heeft me net achter deze computer gedumpt, en ik vind het toetsenbord vrij verwarrend. Alles zit op een andere plek, en ze hebben naast de letters die wij hebben ook nog o. a. een ñ en ç. :´D
    Maar het is wel leuk. Ik ben net om twaalf uur aangekomen trouwens, na 22 uur in de bus te hebben gezeten, dus ik ben nu eigenlijk wel heel moe.
    Maar goed, gaan jullie ook op uitwisseling met school, of zijn jullie misschien al een keer geweest? Waarheen? (:
    Het vraagteken is echt moeilijk te vinden, lol.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik ga volgende week naar Londen in een gastgezin, maar dit is niet echt hetzelde.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Hahaa ja in Slovenië was dat toetsenbord ook zo vercrackt xD Ik heb echt onvergetelijke herinneringen overgehouden aan doe uitwisseling (:


    ars moriendi

    Ik ken iemand die nu ook in spanje zit om dezelevde reden

    [ bericht aangepast op 9 okt 2011 - 15:53 ]

    Awesome! Ik ben net terug van een week Griekenland met school, en het is echt overschakelen van daar naar shitweer, blegh. Dat was alleen geen uitwisseling... Maar op onze school kan je naar Duitsland, Hongarije en Amerika als uitwisseling, alleen denk ik niet dat ik dat mag omdat Griekenland al heel duur was.


    I'm not smug, ma'am, it's just the unfortunate shape of my face.

    Uneventful schreef:
    Awh, nu ben ik jaloers. Ga je voor een week?

    Ja, acht dagen als je de reizen meerekent, zes als je alleen de dagen dat we hier zijn telt. (:

    [ bericht aangepast op 9 okt 2011 - 16:02 ]


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    imlove schreef:
    (...)

    Zweden zelf was ook heel erg leuk hoor! Maar mijn studentje was een beetje saai. Ze hing de hele dag voor de tv, hield niet van activiteiten, was heel erg verlegen. En sprak bijna geen Engels. Maar als ik haar vroeg om iets te gaan doen dan was het altijd Nee ik wil dit tv-programma zien. Ze deed ook nooit iets met vrienden (als ze die al had, want die heb ik niet gezien) Dus ik werd ook een beetje afgezonderd. Gelukkig hadden de Nederlanders wel een beetje ander programma waardoor wij wel leuke dingen deden. Maar bij haar thuis was het nogal saai. En het was daar koud..
    Maar hoe je het meemaakt verschilt ook heel erg per persoon en land. Andere uit de groep hadden namelijk wel actieve studentjes!
    In ieder geval, hopelijk verdwijnt de regen en heb je een leuke week! ;)


    Hmm, dat is wel vervelend ja. Maar mijn student heeft eerder te veel vrienden, want ze hangt nu alweer met iemand aan de telefoon. En toen we zonet met twee van haar vriendinnen door het dorp liepen -en dus ook met nog twee bijbehorende Nederlanders- begonnen die drie meiden steeds in het Baskisch tegen elkaar te praten. Ik bedoel, ik snap dat de verleiding groot is en dat dat gemakkelijk gaat, maar het is eigenlijk een beetje asociaal tegenover ons, want wij hadden dus geen flauw idee waar ze het over hadden. :x


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Arlene schreef:
    Ik ga volgende week naar Londen in een gastgezin, maar dit is niet echt hetzelde.


    Wat is het verschil dan eigenlijk? Het meisje van het gezin waar ik hier ben komt in het voorjaar ook naar Nederland om dan een week bij ons te logeren, maar is het enige verschil dan dat dat bij jouw gastgezin niet zo is?


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    (...)

    Ik weet niet hoe het in Nederland is, maar hier regent het. :´D


    koud, en het regent (:

    ik had trouwens geen uitwisselingsproject
    mn zus wel toen ze in de 4e zat
    zij is toen naar Polen geweest
    en toen dat meisje hiernaartoe kwam, was ze echt verbaasd dat wij hagelslag op ons brood doen, dat kennen ze daar natuurlijk niet
    maar ze vond het heel lekker

    [ bericht aangepast op 9 okt 2011 - 16:22 ]

    im so jealous ;o ik ben nog nooit op uitwisseling geweest, maar ik wil dit jaar met de jongerenvereniging meedoen, dan ga ik ook op uitwisseling (:


    | Reality is for people that lack imagination |

    Wij gaan niet echt op uitwisselingen met onze school. Al ben ik op de basisschool wel op uitwisseling geweest. Ik was tien volgensmij en ik verstond geen bal van mijn Duitse uitwisseling maatje. (;


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Ik vond het onnodig om er zoveel geld aan uit te geven :'D


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    mijn school doet volgens mij wel aan uitwisselingen maar niet op GT. ik ga wel volgende week maandag naar londen en dan moeten we in een gastgezin :]


    I am the master of my fate, I am the captain of my soul

    Feorge schreef:
    Wij gaan niet echt op uitwisselingen met onze school. Al ben ik op de basisschool wel op uitwisseling geweest. Ik was tien volgensmij en ik verstond geen bal van mijn Duitse uitwisseling maatje. (;


    Op de basisschool? Dan ben je wel nog heel klein, ik zo dat echt doodeng hebben gevonden. :/


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Aha laat ik dan maar even mijn Spaanse taal hier gaan showen ..

    Holá como estas? Mi nombre es Chris, el hobbies son dibugar es teatro, en meer weet ik zo even niet. :'D ohja Dondé este, en nog wat standaard zinnen.

    Maar awesome dat je in spanje zit met een leuk gastgezin behalve dan 'dat meisje' x'D


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”