• Want ik ben op uitwisseling naar Baskenland. Mijn Spaanse student heeft me net achter deze computer gedumpt, en ik vind het toetsenbord vrij verwarrend. Alles zit op een andere plek, en ze hebben naast de letters die wij hebben ook nog o. a. een ñ en ç. :´D
    Maar het is wel leuk. Ik ben net om twaalf uur aangekomen trouwens, na 22 uur in de bus te hebben gezeten, dus ik ben nu eigenlijk wel heel moe.
    Maar goed, gaan jullie ook op uitwisseling met school, of zijn jullie misschien al een keer geweest? Waarheen? (:
    Het vraagteken is echt moeilijk te vinden, lol.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    woow ik wou dat ik in spanje zit
    en nee onze school doet dat niet

    Spanje leuk! Vorig jaar ben ik op uitwisseling naar Zweden geweest. Ook wel oké! Alleen was mijn student een beetje raar... :S
    Heel veel plezier nog!;)


    ~ Nobody is perfect untill you fall in love with them~

    Mijn school doet helaas niet aan uitwisselingen. D:
    Veel plezier nog, daar!


    effort never betrays you

    Vet! Is het daar beter weer? 8'D
    Und ja, ik ben vorig jaar naar Italië geweest met uitwisseling :'D


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    ach wat leuk!


    Harry's eyes could get you pregnant. I swearr

    Without schreef:
    ach wat leuk!


    It's going to be difficult, but not impossible.

    ooh vet, is het gastgezin waar je in zit leuk? (tenminste, ik neem aan dat je in een gastgezin zit?)

    En ja twee jaar geleden in London. Al was het geen uitwisseling, maar zaten we gewoon in een gastgezin daar. Maar het was echt mooi en leuk :3


    As travars

    imlove schreef:
    Spanje leuk! Vorig jaar ben ik op uitwisseling naar Zweden geweest. Ook wel oké! Alleen was mijn student een beetje raar... :S
    Heel veel plezier nog!;)


    Hoezo raar? (:
    En ik had eigenlijk ook wel naar Zweden gewild. Spanje is wel leuk, maar bijna iedereen wilde daar heel graag heen. Ik zou juist Hongarije of iets dergelijks veel leuker hebben gevonden, want wanneer kom je in je leven nou nog eens met de Hongaarse cultuur in aanraking? Naar Spanje op vakantie kan altijd nog. Maar tot nu toe vind ik het hier ook heel leuk hoor, dus zo erg vind ik het niet. Al regent het wel. :/


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Everx schreef:
    woow ik wou dat ik in spanje zit
    en nee onze school doet dat niet


    Onze school doet toch wel aan uitwisselingen?

    Hoe dan ook, veel plezier! Geniet van het weer


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Caine schreef:
    Vet! Is het daar beter weer? 8'D
    Und ja, ik ben vorig jaar naar Italië geweest met uitwisseling :'D


    Ik weet niet hoe het in Nederland is, maar hier regent het. :´D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Wij hebben dat volgens mij ook dit jaar een weekje. Dan moet je wel overal voldoende voor staan, maar goed. Dat gaat me denk ik wel lukken. Volgens mij reis je dan die week naar Frankrijk, Duitsland en nog een land.


    Smile and live.

    En ik zit nu in de regen.(cat) Dus, ik zou zeggen: geniet ervan, want je gaat het weer niet lekker vinden wanneer je terugkomt, denk ik zo. Nee, wij doen helaas niet aan uitwisselingen, dat zou ik wel heel graag willen.


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Ik kon ook op uitwisseling op de middelbare maar ik wou dat niet :'D


    -

    Square schreef:
    (...)

    Ik weet niet hoe het in Nederland is, maar hier regent het. :´D


    Oh, wauw, vooral heel tof. Hier spettert het een beetje.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Moriarty schreef:
    ooh vet, is het gastgezin waar je in zit leuk? (tenminste, ik neem aan dat je in een gastgezin zit?)

    En ja twee jaar geleden in London. Al was het geen uitwisseling, maar zaten we gewoon in een gastgezin daar. Maar het was echt mooi en leuk :3


    Jawel hoor, de ouders zijn heel aardig, en dat meisje ook wel. Maar ze is wel zo iemand die constant met haar mobieltje aan haar oor loopt of uitgaat met vrienden, en dat is eigenlijk niet echt iets voor mij. Ik geloof dat ze me echt heel saai vindt, haha. Maar het gezin heeft wel een heel schattig hondje. :´D

    [ bericht aangepast op 9 okt 2011 - 15:31 ]


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan