• Ik vind elk onderwerp best zolang het maar over onbekende mensen gaat en het verhaal niet al te ver is. :'D

    Fade into darkness


    Het gaat over Luc die in een vriendengroep terecht is gekomen. Alleen zijn vrienden houden een geheim over hem achter. Als hij het te horen krijgt gaat zijn leven veranderen. Er gebeuren dingen die niet zouden moeten gebeuren. Lukt het zijn vrienden het op te lossen?

    7 hoofdstukken, en het het gaat over onbekende personen

    Klinkt leuk!

    Natuurgebonden -
    Onbekende personen, fantasy
    Myra wordt bijna vijftien. Ze had al verschrikkelijke dingen meegemaakt: haar ouders waren gestorven in een vreemde brand in hun chalet in de Ardennen. Myra weet niet wat er daar gebeurd is die dag, bijna drie jaar geleden, maar tot er enkele dingen duidelijk worden: enkele dagen voor Myra vijftien wordt, ontdekt ze iets speciaals; iets waardoor ze anders is dan andere mensen.
    Ze is verbonden met de natuur!


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Ach, sorry, dubbelpost ;)
    extra info anders over "Natuurgebonden"
    Momenteel zijn er 27 hoofstukken. Er wordt zeker één hoofdstuk per week gepost.
    Geschreven in de ik-vorm, in het begin de heletijd uit het pov van het hoofdspersonage, daarna ook in de pov van haar vriendinnen ... Je zult wel zien ;)

    [ bericht aangepast op 9 okt 2011 - 15:04 ]


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    natuur gebonden, is echt mooi

    you belong with me
    over een meisje die een pachtig leven heeft tot op eendag dat alles verandert

    En we dansten op gebroken glas.

    André Malraux schreef: "Ik heb geleerd dat een leven niets waard is, maar ook dat niets een leven waard is."
    En hij had gelijk.


    Dit is een verhaal over de dood. En over maskers die zorgen dat we elkaar herkennen. Ik ga je vertellen over struikelen en met je gezicht op de feiten vallen. De feiten die me vertelden wie ik was en wie ik moest zijn. Ze fluisterden woorden in mijn oor die ik niet begreep en ze legden tuinen aan om me erom heen te leiden. Ik zal je vertellen over feiten die me zeiden wat ik werkelijk wilde en om wie ik uiteindelijk echt gaf.
    En langzaam drong het door, het sijpelde mijn verstand in... Hij is dood.
    En hij komt niet meer terug.

    "Mijn blik ging naar de hemel. Ik voelde een zucht over mijn natte huid.
    Ik keek om me heen. Zoveel warme lichamen, bewegend op de maat. Lachend, pratend, gillend van de lol.
    En we dansten. En we dansten. En we dansten op gebroken glas. "

    [ bericht aangepast op 9 okt 2011 - 15:06 ]


    I can't even think straight.

    Ik ben nog niet heel ver en dit is m'n enige waar ik nog aan schrijf, dus asjeblieft :3


    Eén schrijfster
    Twee liefdes
    En een enorme slok drama


    Ame is een zeer succesvolle schrijfster. Ze woont samen met haar vriend Mitchell op het platteland en vertrekt in de weekenden naar de stad om zich te vermaken met haar vriendinnen. Ondanks dit geweldige leven, verdient Ame toch niet genoeg aan alleen het schrijven. Het is dan ook een enorme kans als ze plots een bericht krijgt van een filmproducent. Hij wil haar boek verfilmen! Een leven vol geluk ligt op haar pad, maar dat verandert plots als ze erachter komt met wie ze te maken heeft. De filmproducent is niemand minder dan haar ex Nolan en hij zal haar alleen maar beroemd maken onder een zeer grote voorwaarde. Hij wil dat hij haar terugneemt, net nu zij en haar vriend Mitchell trouwplannen aan het maken zijn. Zal Ame zich laten verleiden door de roem en rijkdom, of gooit ze haar kansen op bekendheid weg en houdt ze zich vast aan de liefde van haar leven?


    En de link vind je hier:
    Zwarte inkt en witte wijn


    “Love is a contradiction.”

    Dankjulliewel! :D


    Net voordat de hel zou losbreken in 2012, kwam de NASA met een nieuw plan, wat ze al jarenlang verborgen hadden gehouden voor de bevolking. In het diepste geheim was een monsterlijk groot ruimteschip ontworpen, voor een speciale reis naar een speciale planeet: Jupiter. De NASA had namelijk na jarenlange onderzoeken ontdekt hoe ze deze gasreus in een planeet met een vast oppervlakte konden veranderen en hoe ze het klimaat zodanig konden aanpassen zodat er mensen konden wonen.
    Eén miljoen mensen zijn geselecteerd om mee te gaan. Eén miljoen mensen die de kans krijgen om een nieuw bestaan op te bouwen.
    Maar gaat het wel allemaal volgens plan?


    ~~~~~~~~~~~~~~


    "Het was donker op de planeet, ondanks dat er verschillende speciale lampen waren geplaatst om het een beetje comfortabeler te maken. Het was vreemd om op deze planeet te zijn, en het was al helemaal vreemd dat er hier een doodse stilte heerste. Twijfelend zette ik als eerste persoon mijn voet op de planeet, terwijl het moment door een tiental speciale fotografen werd vastgelegd. Het voelde meteen fout aan. Wat had ik gedaan?"



    'We gaan door, hè?'
    'Tot het bittere eind.'


    [ bericht aangepast op 9 okt 2011 - 16:05 ]


    "Well, well. Look who we've got here!"

    even een abo -


    They fell in love, didn't they?

    ik heb een story waar mensen hun sotyr kunnen promoten nem een kijkjke(nerd)


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Dagboek van een roodharig meisje, het online dagboek van mij.


    If you don't believe in God, then you believe in Charles Darwin.

    Ik heb er eentje voor je :Y)



    This is the story of Sjiriki Sylisar, the Shadowguardian. A man who has sold his death to grant his daughter mercy.

    To lose one's ability to die seems like a gift rather then a price, something you would want. True immortality, something which many have sought. But when choosing for this shady unlife, Sjiriki knew it would be a curse rather then a blessing. Since then he has learned the true depth of his curse, and he still hasn't been able to do what he had to do. He's losing himself, and he knows he doesn't have much time left.

    Time to find and kill his daughter, before he loses the last shreds of his soul.


    De link

    Kleine kanttekeningetjes:
    -het verhaal is volledig in het Engels (en op een hoog niveau engels ook)
    -Het is een Fantasy verhaal met onbekende personen
    -ik ben nog niet zo heel ver (8000 woorden geloof ik) en het updaten gaat niet zo heel snel (1000 woorden per 1-2 weken) dus je moet het niet lezen als je verhalen in 1 ruk uit wil lezen :P

    Mocht je het lezen: feedback wordt gewaardeerd :Y)

    [ bericht aangepast op 9 okt 2011 - 16:14 ]


    quidquid excusatio prandium pro

    Misschien is mijn verhaal wel iets voor je. Het is een fatasy verhaal en gaat over magische & mythische wezens en ik heb pas 13 hoofdstukken geschreven

    Madeleine Vedreaux school - story

    Eloise is een wezen dat voor het eerst naar de Madeleine Vedreaux school voor magische wezens & mythische wezens, zoals vele anderen.



    Alleen zij heeft een geheim


    Physics is awesome



    Niet alle prinsessen zijn de gelukkigste wezens op aarde. Er zijn er ook die opgesloten worden in een toren, wachtend tot ze uitgehuwelijkt worden aan de één of andere graaf...




    - Onbekende personen
    - Het gaat niet al te snel, dus je hebt genoeg tijd om bij te lezen ;)


    ... But I'm weak, and what's wrong with that?