• Ik moet een boekje voor Frans lezen en ik snap gwn helemaal niks van Frans. En srry, maar ik vind het nog een lelijke taal ook. Alleen als ik dat zeg zijn er gelijk allemaal mensen die mij vertellen hoe mooi Frans is, maar dat helpt mij niet Frans te begrijpen!! I'm getting crazy. Toch moet ik mijn best doen voor dit boekje, want ik moet er een opdrachten vel en een SO over maken!!
    Wie hier kan nog meer niks van Frans?? Ik voel me zo, weet niet, alsof ik de enige ben die er niets van begrijp.


    voor de mensen die het willen weten: Ik moet Le blessé au parking lezen

    [ bericht aangepast op 8 okt 2011 - 17:46 ]


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    Moi, j'adore le français. Je suis 9,3 de moyenne... Je veux te aider?


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Ik kan ook echt geen frans, ik ben er tot nu toe al altijd juist doorgeweest, maar ik weet niet hoe lang dat nog gaat duren xs


    Love is Big. Love is Small. Love is Great . LOVE IS ALL!

    dance4ever schreef:
    (...)
    Sommige namen kunnen best mooi zijn hoor, ook al zijn ze frans, ik vind dat snelle veel te veel dingen aan elkaar geplakt praten gwn niet mooi

    Ik maakte ook maar een grapje (bloos)


    -

    Basecca schreef:
    Moi, j'adore le français. Je suis 9,3 de moyenne... Je veux te aider?

    WOW WTF EEN NEGEN KOMMA DRIE. Ach het komt wel goed, en ik sta op het moment ook nog gwn heel goed voor Frans, dus al haal ik een onvoldoende, It'll be alright


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    Ik ben het grootste franse ramp op aarde. hha.


    Tears are words the heart can't say.

    Je parle francais. Een beetje :Y)


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Welk boekje moet je eigenlijk lezen? Of heb je dat al gezegd hier, dan heb ik er overgelezen.


    Tears are words the heart can't say.

    NStyles schreef:
    Welk boekje moet je eigenlijk lezen? Of heb je dat al gezegd hier, dan heb ik er overgelezen.

    Nog niet gezegd: Le blessé au parking.
    Het zou een spannend boek moeten zijn, maar tis echt boring. T gaat over een moord. En ik was eerst wel blij dat we dit boek moesten lezen, want t leek me nog wel leuk, maar tis gwn stom (huil)


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    dance4ever schreef:
    (...)
    Nog niet gezegd: Le blessé au parking.
    Het zou een spannend boek moeten zijn, maar tis echt boring. T gaat over een moord. En ik was eerst wel blij dat we dit boek moesten lezen, want t leek me nog wel leuk, maar tis gwn stom (huil)

    Nee dat heb ik nog niet moeten lezen. Ik moet er binnekort ook wel weer een lezen. Ik hoopte eigenlijk dat het dat boekje was dat ik vorig jaar meost lezen, kon ik het je vertellen. Dat was nog een simpel boekje.


    Tears are words the heart can't say.

    NStyles schreef:
    (...)
    Nee dat heb ik nog niet moeten lezen. Ik moet er binnekort ook wel weer een lezen. Ik hoopte eigenlijk dat het dat boekje was dat ik vorig jaar meost lezen, kon ik het je vertellen. Dat was nog een simpel boekje.

    haha, ja vorig jaar waren de franse boekjes nog te doen, nu... Ik kom er wel doorheen, maar met moeite.


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    laat ik maar verdwijnen uit dit topic want mijn vloeiende Frans is waarschijnlijk niet zo goed voor jouw zelfbeeld.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    dance4ever schreef:
    (...)
    Nog niet gezegd: Le blessé au parking.
    Het zou een spannend boek moeten zijn, maar tis echt boring. T gaat over een moord. En ik was eerst wel blij dat we dit boek moesten lezen, want t leek me nog wel leuk, maar tis gwn stom (huil)


    wacht die ken ik, al weet ik in godsnaam niet meer waarover'ie gaat ><


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Mijn lerares zei altijd dat je niet teveel moest nadenken en gewoon moest lezen. Je moest 'de rode draad in het verhaal zoeken'. Je hoefde niet ieder woord te kennen. Op die manier zou het leuker zijn. lol, alsof er überhaupt al iets leuks aan was. ;$


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Astarte schreef:
    laat ik maar verdwijnen uit dit topic want mijn vloeiende Frans is waarschijnlijk niet zo goed voor jouw zelfbeeld.

    Maakt niet uit hoor, voor de meeste mensen is het niet goed voor hun zelfbeeld hoe snel ik wiskunde begrijp. that's so easy.


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    Reseda schreef:
    Mijn lerares zei altijd dat je niet teveel moest nadenken en gewoon moest lezen. Je moest 'de rode draad in het verhaal zoeken'. Je hoefde niet ieder woord te kennen. Op die manier zou het leuker zijn. lol, alsof er überhaupt al iets leuks aan was. ;$

    Klopt zegt mijn lerares ook.


    "Your life. Your choice. Think about what you want."