• Hi,
    Ik ben al een tijdje op een jongen uit mn klas.
    We praten best wel vaak op hyves met elkaar over allerlei dingen soms zelfs geheimen enzo
    Op een gegeven moment zei hij dat hij verliefd was
    Maar op een ander meisje
    Hij zat de hele tijd over haar te praten en ik was er kapot van

    Nu had hij haar gevraagt en zij had hem afgewezen
    Ik vind hem nog steeds heel leuk
    Maar ik ben bang dat hij mij een beetje als one of the boys is gaan zien

    Weet iemand wat ik moet doen
    Xxx Ines


    Tears don't mean you're losing

    Laat hem met kleine hints weten dat je hem als meer dan 'een gewone vriend' ziet. Kijk hoe hij reageert en je zult vanzelf wel merken wat hij echt van je vindt.


    "We're all afraid to talk about what stares at us from the dark" - Wintergirls

    Basecca schreef:
    Je zou even kunnen wachten totdat hij over die ene meid heen is en er voor hem kunnen zijn, hem steunen etc. Daarna zou je hem kunnen vragen of hij jou ook zo leuk vindt als jij hem.
    That's how things work, dear :Y)


    Big girls cry when their hearts are breaking

    *kuch kuch* *heeft hier al 3 jaar last van*
    Steun hem. Hij vind het vast vreselijk dat hij is afgewezen, dus probeer hem op te vrolijken en luister naar hem. Laat je van je beste kant zien en dan krijgt hij vast door dat je veel te leuk bent om een gewone vriendin van hem te zijn!


    Happy Birthday my Potter!

    Hecate schreef:
    Laat hem met kleine hints weten dat je hem als meer dan 'een gewone vriend' ziet. Kijk hoe hij reageert en je zult vanzelf wel merken wat hij echt van je vindt.

    Dat is echt best wel een goed idee thnx


    Tears don't mean you're losing

    Litwick schreef:
    *kuch kuch* *heeft hier al 3 jaar last van*
    Steun hem. Hij vind het vast vreselijk dat hij is afgewezen, dus probeer hem op te vrolijken en luister naar hem. Laat je van je beste kant zien en dan krijgt hij vast door dat je veel te leuk bent om een gewone vriendin van hem te zijn!

    Ik vind het na 3 weken al kut drie jaar moet echt erg zijn voor je
    Dank je


    Tears don't mean you're losing

    Signal schreef:
    (...)
    Ik vind het na 3 weken al kut drie jaar moet echt erg zijn voor je
    Dank je


    Ik weet in ieder geval, dat over hem heen komen waarschijnlijk niet gaat lukken. Eigenlijk zoek ik dus zo veel mogelijk afleiding ^^
    Soms heb ik er alleen heel erg last van, wanneer ik me alleen voel ofzo.

    Graag gedaan. Ik hoop echt voor je dat het lukt en hij inziet dat je veel leuker bent dan al die andere meisjes (flower)


    Happy Birthday my Potter!

    Okay een paar weken verder..

    We praten nog steeds veel op hyves en we zijn eigenlijk gwn nog steeds vrienden
    Maar elke keer als ik met hem praat op hyves heb ik zooon drang on hem te zeggen dat ik hem leuk vind
    Hij vind dat andere meisje nog steeds leuk en als hij weer over haar begint moet ik huile
    Maar het is wel minder dan eerst
    Er is ook een jongen in onze klas die tgen hem had gezegt dat hij dacht dat wij elkaar leuk vonden
    Als hij dit zegt doet het zon pijn om hahaha te zeggen en het gwn weer te ontkennen
    Wat moet ik doen het hem zeggen?

    Xxxx ines


    Tears don't mean you're losing

    Pfff, geen idee. Ik denk niet dat er veel aan te doen is las hij op iemand anders is. Hopen dat hij jou misschien later wél leuk vindt. Oow en trouwens, zo een soort van probleem heb ik ook. Ik vind een jongen leuk en hij vindt wss iemand anders leuk -had hij zelfs een keer tegen me gezegd -.-'- maar het was zogenaamd een meisje van zijn buurt ofzo. Kan natuurlijk wel, maar het kan ook zijn dat hij iemand van onze school leuk vind... Maar dat gaat hij natuurlijk niet zeggen. Dus tja, het leven is hard.

    PamperGurl schreef:
    Pfff, geen idee. Ik denk niet dat er veel aan te doen is las hij op iemand anders is. Hopen dat hij jou misschien later wél leuk vindt. Oow en trouwens, zo een soort van probleem heb ik ook. Ik vind een jongen leuk en hij vindt wss iemand anders leuk -had hij zelfs een keer tegen me gezegd -.-'- maar het was zogenaamd een meisje van zijn buurt ofzo. Kan natuurlijk wel, maar het kan ook zijn dat hij iemand van onze school leuk vind... Maar dat gaat hij natuurlijk niet zeggen. Dus tja, het leven is hard.

    Jep life is soo hard
    En ik denk dat je wel een beetje gelijkt hebt


    Tears don't mean you're losing

    Ach, een jongen waar ik verliefd op was loog over alles. Dat zijn vader drummer was geweest bij Coldplay, best sneu (puh)


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Basecca schreef:
    Ach, een jongen waar ik verliefd op was loog over alles. Dat zijn vader drummer was geweest bij Coldplay, best sneu (puh)

    Haha das egt wel een geniale leugen
    Herken ik over muziek soms


    Tears don't mean you're losing

    Basecca schreef:
    Ach, een jongen waar ik verliefd op was loog over alles. Dat zijn vader drummer was geweest bij Coldplay, best sneu (puh)

    Puuwhahahaha x'D Sukkel

    Signal schreef:
    (...)
    Jep life is soo hard
    En ik denk dat je wel een beetje gelijkt hebt

    Gelijk over wat precies? :'D

    PamperGurl schreef:
    (...)
    Puuwhahahaha x'D Sukkel


    Ja, maar IK WAS DE SUKKEL! Ik hield echt van hem, hij was heel lief voor me en we leken dezelfde interesses te hebben... Toen ik dus vroeg of hij loog, ging hij offline en hij is nooit teruggekomen :(


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Basecca schreef:
    (...)

    Ja, maar IK WAS DE SUKKEL! Ik hield echt van hem, hij was heel lief voor me en we leken dezelfde interesses te hebben... Toen ik dus vroeg of hij loog, ging hij offline en hij is nooit teruggekomen :(

    Oooeewww... Hij was je niet waard. Laat maar gaan die eikel met zijn Coldplay ;P en srry als ik je hart heb gebroken.(flower)