• ©Madge productions


    Net voor dat de hel zou losbreken in 2012, kwam de NASA met een nieuw plan, wat ze al jarenlang verborgen hadden gehouden voor de bevolking. In het diepste geheim was een monsterlijk groot ruimteschip ontworpen, voor een speciale reis naar een speciale planeet: Jupiter. De NASA had namelijk na jarenlange onderzoeken ontdekt hoe ze deze gasreus in een planeet met een vast oppervlakte konden veranderen en hoe ze het klimaat zodanig konden aanpassen zodat er mensen konden wonen.
    Eén miljoen mensen zijn geselecteerd om mee te gaan. Eén miljoen mensen die de kans krijgen om een nieuw bestaan op te bouwen.
    Maar gaat het wel allemaal volgens plan?


    ~~~~~~~~~~~~~~


    "Het was donker op de planeet, ondanks dat er verschillende speciale lampen waren geplaatst om het een beetje comfortabeler te maken. Het was vreemd om op deze planeet te zijn, en het was al helemaal vreemd dat er hier een doodse stilte heerste. Twijfelend zette ik als eerste persoon mijn voet op de planeet, terwijl het moment door een tiental speciale fotografen werd vastgelegd. Het voelde meteen fout aan. Wat had ik gedaan?"



    'We gaan door, hè?'
    'Tot het bittere eind.'


    [ bericht aangepast op 3 dec 2011 - 20:50 ]


    "Well, well. Look who we've got here!"

    mij. wil. link.


    A punk rock song won't ever change the world, but I can name a couple that changed me.

    Ruri schreef:
    mij. wil. link.

    Oeps, foutje!
    Nu staat ie er wel bij. :Y)


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Proloog
    Hoofdstuk een - Het begin
    Hoofdstuk twee - Het project


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Leest al


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Hoofdstuk drie, vier en vijf staan ook online! ^^


    "Well, well. Look who we've got here!"