• Dit is niet discriminerend bedoeld or something.


    Je moet toegeven, wilders ownt iedereen. Ik vind het ontzettend komisch en zijn uitspraken zijn geniaal. :')

    Boddemloze put die de Antillen heet.

    Ok ik had nog een beetje respect voor hem dat nu totaal verdwenen is.

    Bijna alles dat hij zegt is waar. Hij zegt het misschien iets te grof ja, maar hij heeft tenminste het lef om dit te doen. Iets wat bijna niemand zou durven.

    PUKKELxDING schreef:
    Hij moet gewoon cabaretier worden.


    Wees jezelf, niet en copycat van en ander

    Altair schreef:
    Bijna alles dat hij zegt is waar. Hij zegt het misschien iets te grof ja, maar hij heeft tenminste het lef om dit te doen. Iets wat bijna niemand zou durven.

    Of niet willen zeggen omdat ze niet discrimineren.


    OTP: won't stop 'till we surrender...

    Hale schreef:
    Het verbaasd me dat die gast nog leeft.

    Volgens mij wordt hij ook omringt door 700 bodyguards.
    Ik zou hem niet missen, in ieder geval. Ik haat hem niet, er is denk ik niemand die ik echt háát, maar hem missen zou ik absoluut niet doen.


    I can't even think straight.

    Swayze schreef:
    Hij is leedvermaak, en ik mag hem nog steeds niet.


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Hij denkt dat hij alles is.

    Kut mongool.



    Hij verdiend het....

    Sorry maar wie geen respect voor zijn medemens heeft en ook nog in de politiek zit en dan nog zo praat...

    Altair schreef:
    Bijna alles dat hij zegt is waar. Hij zegt het misschien iets te grof ja, maar hij heeft tenminste het lef om dit te doen. Iets wat bijna niemand zou durven.

    Dan denk ik niet dat jij op de hoogte bent van alles wat Geert Wilders zegt. Hij staat erom bekend dat hij veel dingen zegt en beloofd die niet uitvoerbaar zijn of ronduit belachelijk. Dit vind ik altijd zo'n zwak argument. Waarom durf je het zelf niet te zeggen? Is het echt zo ver dat je een gast met een geblondeerde 70's pruik nodig hebt om jouw standpunten te verdedigen? Kom op man. Als je op hem stemt of wat dan ook, durf er dan ook voor uit te komen.

    [ bericht aangepast op 8 okt 2011 - 10:27 ]


    Here & Now

    Lol, ik haat dat ventje. c:


    wth.

    PUKKELxDING schreef:
    Hij moet gewoon cabaretier worden.

    Wat een sukkel zulke mensen horen thuis te zitten man.

    [ bericht aangepast op 8 okt 2011 - 10:46 ]


    Don't try to get me down.