• Roest niet

    Mijn verhaal:

    Toen ik in het 2de zat (ondertussen al 2 jaar geleden) was ik enorm verliefd op iemand, we zullen hem J. noemen. Vanaf het begin van het 3de jaar hebben we eigenlijk niet meer gepraat, wat jammer is. J. is echt een lieve, grappige,.. jongen. Ergens in het midden van het derde kwam ik erachter dat hij verkeerde, mijn hart brak, maar ik begreep dat we geen kans hadden.
    Vandaag hadden we studie samen met zijn klas en om de een of andere rede mochten we buiten (extra speeltijd). Hij zat samen met zijn lief, maar zij had totaal geen aandacht voor hem en was aan het flirten met een jongen die niets van haar moest weten.
    Een aantal jongens gingen voetballen en het gebruikelijke gebeurde; ik kreeg de bal op mijn kop. J. sprong op en begon de voetballers direct uit te schelden. Waarna Ann-Sophie (mijn beste vriendin) de bal op het dak gooide.

    Nu moet je wel snappen waarom mijn dag goed was.

    ohja, nu zit ik dus in het 4de

    Er gaan waarschijnlijk heel veel mensen denken; 'wtf, hij schold alleen maar een paar mensen uit.' Maar voor mij betekend dit wel iets. Hij is mij niet vergeten, misschien gewoon als vriend, maar dat is genoeg voor mij.
    Om het topic nuttig te houden; hebben jullie oude verliefdheden die plots terug opwakkeren?

    [ bericht aangepast op 7 okt 2011 - 20:21 ]


    Cool, neat, swell -Cry

    jup, en ik word er niet vrolijk van ><


    "Il fine giustifica i mezzi" ~ Niccolò Machiavelli

    Cesare schreef:
    jup, en ik word er niet vrolijk van ><

    hoezo?


    Cool, neat, swell -Cry

    Aah, wat leuk (:
    Nee, geen oude verliefdheden. Maar wel nieuwe o.O
    Maar soms wel vlagen.


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Ik heb dat wel al eens voorgehad, ja. :W


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Obliviatum schreef:
    (...)
    hoezo?


    omdat ik geen kans bij haar maak, en ik probeer haar te vergeten. kom ik haar een keer tegen en BAM 't is weer terug


    "Il fine giustifica i mezzi" ~ Niccolò Machiavelli

    Cesare schreef:
    (...)

    omdat ik geen kans bij haar maak, en ik probeer haar te vergeten. kom ik haar een keer tegen en BAM 't is weer terug

    ahhhw, nja ik maar ook geen kans. Hij is samen met een meisje dat met andere jongens zit te flirten en ik respecteer het. Maar het zou fijn zijn om terug vrienden te kunnen zijn


    Cool, neat, swell -Cry

    Soort van. Ik was afgelopen zomer helemaal smoorverliefd op een meisje op de camping. Ze was 5 jaar ouder als mij, en zag me serieus totaal niet staan. Nu, ongeveer twee maanden later, zeg ik vaak tegen mezelf: 'Jip, doe normaal. Ze woont aan de andere kant van het land, studeert ergens in Utrecht, weet amper dat je bestaat... laat Eva toch gaan.' Maar ze komt nooit helemaal uit mijn kop. Heel vervelend.

    Maar ik vind het best wel schattig dat hij die mensen heeft uitgescholden voor je. Nu moet hij het alleen nog maar uitmaken met die bitch :3


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    SweetieBelle schreef:
    Soort van. Ik was afgelopen zomer helemaal smoorverliefd op een meisje op de camping. Ze was 5 jaar ouder als mij, en zag me serieus totaal niet staan. Nu, ongeveer twee maanden later, zeg ik vaak tegen mezelf: 'Jip, doe normaal. Ze woont aan de andere kant van het land, studeert ergens in Utrecht, weet amper dat je bestaat... laat Eva toch gaan.' Maar ze komt nooit helemaal uit mijn kop. Heel vervelend.

    Maar ik vind het best wel schattig dat hij die mensen heeft uitgescholden voor je. Nu moet hij het alleen nog maar uitmaken met die bitch :3

    dat klinkt me ook bekend in de oren -_-"
    ik haat het als je midden in de les zit en dan opeens spookt die persoon door je hoofd en kan je niet eens 2 + 2 doen

    &idd :Y)


    Cool, neat, swell -Cry

    ik heb wel dat ik verliefd op iemand blijf, en diegene denkt dat we 'gewoon vrienden' zijn.


    Ik hou van Sophie, dus ik vind je lief. xellen.

    ... of je kan niet eens iets normaal in je agenda schrijven zonder zijn (of in mijn geval, haar) inicalen overal te schrijven, en niet op Facebook zijn zonder hem/haar pagina nog éven te checken, maar nooit wat te zeggen, wat je het gevoel geeft dat je een stalker bent :3


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Ik ben goed afgekickt van de serieuze relaties.. Echt waar, ik hoef het niet meer. Dus nee, ik mis mn exen/oude verliefdheden niet (:


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    SweetieBelle schreef:
    ... of je kan niet eens iets normaal in je agenda schrijven zonder zijn (of in mijn geval, haar) inicalen overal te schrijven, en niet op Facebook zijn zonder hem/haar pagina nog éven te checken, maar nooit wat te zeggen, wat je het gevoel geeft dat je een stalker bent :3

    dit komt me echt veen te bekend voor O-o
    of tijdens Frans: Je t'aime ..
    tijdens Engels: I love ..
    tijdens Nederlands: Ik ho van ..


    Cool, neat, swell -Cry

    O god...

    Mijn ex j spookt wel nog steeds door mijn hoofd...

    Jep gehad. Maar nu is het godzijdank al afgelopen!

    Ja, helaas wel.
    Huh, de bal op het dak gooien vind ik wel lullig, haha. Maar wel lief dat die jongen het voor je opneemt.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the