• I'm not even gonna listen to this...


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Oh.


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    *zucht, pauzeerd muziek, luisterd eerste filmpje*

    *Hoort Rap* NEE. *zet af*

    (cat) Eh, no. Is leuk dat je dat wilt doen als iemand overleden is, maar als ik die mensen niet kan kan eht me ook niets schelen.
    Plus the music sucks.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Alweer en topic. Ik ga maar weg voordat er weer ruzie ontstaat (:


    Wees jezelf, niet en copycat van en ander

    ...


    Who's amazayn, brilliam, extraordinharry, phenomeniall & fabulouis? Believe it or not, but it's 1D

    Boeit niet of het rap is ookal was het rock.

    Het gaat om dat mensen de moeite daar voor nemen.

    ewwww, rap D:

    en lief is met 1 f


    quidquid excusatio prandium pro

    Dan begint dat eerste nummer zo heel mooi en rustig en dan verneukt die gast het compleet, het moment dat hij zijn mond open trekt.

    Ik vind zulke nummers altijd wel lief, maar ik vind nummers van die aard nog véél mooier als ze zonder slechte rap zijn en niet zo heel direct, met een cryptische boodschap, goed overdachte teksten waar maanden van gedachten achter schuilen.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Okay, ik heb net toch even het eerste liedje geprobeert, maar nee. Begin was mooi, maar idd, zodra die dude z'n bek opentrok klikte ik hem af.

    [ bericht aangepast op 7 okt 2011 - 21:45 ]


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    StoryBelle schreef:
    *zucht, pauzeerd muziek, luisterd eerste filmpje*

    *Hoort Rap* NEE. *zet af*

    (cat) Eh, no. Is leuk dat je dat wilt doen als iemand overleden is, maar als ik die mensen niet kan kan eht me ook niets schelen.
    Plus the music sucks.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    SweetieBelle schreef:
    Okay, ik heb net toch even het eerste liedje geprobeert, maar nee. Begin was mooi, maar idd, zodra die dude z'n bek opentrok klikte ik hem af.


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"

    Hale schreef:
    Boeit niet of het rap is ookal was het rock.

    Het gaat om dat mensen de moeite daar voor nemen.


    Er steek weinig moeite om een slecht raptekstje in elkaar te steken en er wat foto's bij te plakken.

    *Wijst naar reactie van Applejack*


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Applejack schreef:
    Dan begint dat eerste nummer zo heel mooi en rustig en dan verneukt die gast het compleet, het moment dat hij zijn mond open trekt.

    Ik vind zulke nummers altijd wel lief, maar ik vind nummers van die aard nog véél mooier als ze zonder slechte rap zijn en niet zo heel direct, met een cryptische boodschap, goed overdachte teksten waar maanden van gedachten achter schuilen.


    YOU ROCKRAP!


    quidquid excusatio prandium pro

    Hooligan schreef:



    I knew you'd say that.
    _O_ _O_ _O_


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.