• i love you all so much <3

    [ bericht aangepast op 7 okt 2011 - 17:12 ]


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    ChelseaPayne schreef:
    (...)

    Wel dus, ik droomde dat
    ik droomde dat ik bejaard was en dat ik getrouwd was met Liam,
    op een dag zatten we aan de openhaard met ee ntas thee en vroeg Liam me van oh weet je nog de dag toen we elkaar ontmoette en dan ging ik precies weer terug in de tijd en was ik in londen kwam ik die tegen en deed ik alsof dat ik hem gewoon ergens van kende, toen gingen we wat drinken en van het een kwam het ander we wisselden nummers uit en twitter en dan plots kreeg ik een sms van oh je kende me wel want dan had hij mijn tweet gezocht en dan vond hij het lief dat ik zo deed alsof ik geen freak was dus spraken we nog een keer af en ja toen beleefde we een leuke tijd, trouwend we en kregen we kinderen en dan kwam ik terug bij de haard ze ik vna ja dat was geweldig en toen gingen wed ik wakker hahahahaahhahaha


    Oké ! Dat is echt Super cool. Zo droom ik nou nooit


    Danmarks Dynamite.

    ChelseaPayne schreef:
    (...)

    Wel dus, ik droomde dat
    ik droomde dat ik bejaard was en dat ik getrouwd was met Liam,
    op een dag zatten we aan de openhaard met ee ntas thee en vroeg Liam me van oh weet je nog de dag toen we elkaar ontmoette en dan ging ik precies weer terug in de tijd en was ik in londen kwam ik die tegen en deed ik alsof dat ik hem gewoon ergens van kende, toen gingen we wat drinken en van het een kwam het ander we wisselden nummers uit en twitter en dan plots kreeg ik een sms van oh je kende me wel want dan had hij mijn tweet gezocht en dan vond hij het lief dat ik zo deed alsof ik geen freak was dus spraken we nog een keer af en ja toen beleefde we een leuke tijd, trouwend we en kregen we kinderen en dan kwam ik terug bij de haard ze ik vna ja dat was geweldig en toen gingen wed ik wakker hahahahaahhahaha
    AAAAH <33


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    mijn droom met niall van of deze nacht, of vorige nacht was ook leuk hihi, kan hem alleen niet meer goed herinneren hoe het nou precies ging


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    ik had dat ook maar nu wil ik jullie zo graag ontmoeten
    want jullie zijn echt geweldig en allemaal schatjes en dan beleven we de tijd van ons leven ^^


    i'm broken, do you hear me.

    people, ik ga even douche en daarna dnek ik proberen huiswerk te maken
    OW WACHT
    eerst nog even een nieuw hoofdstukje posten van mn verhaal hihi


    It's like I'm finally awake - One Direction.

    NIAM schreef:
    mijn droom met niall van of deze nacht, of vorige nacht was ook leuk hihi, kan hem alleen niet meer goed herinneren hoe het nou precies ging


    ook niet ee nbeetje :D
    soms heb ik zo dromen waar ik echt zo aan moet denken van, was het nu echt? hahaha


    i'm broken, do you hear me.

    Ik ga schrijven, dus ik zal iets later of niet reageren :3


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    oh ik eet lekker, bij de tv en met de laptop op zei hahahahahaha
    het is pizza en ik doe het omdat het kan hahahahahaa


    i'm broken, do you hear me.

    Als ik nou een vriendin over haal om op Q' te komen en haaar dan dit forum laat zien en dan vragen of ze mee gaat.
    WHAHAHAHAH.
    Oké .. ik droom


    Danmarks Dynamite.

    Ik ben lief.
    ik zal jullie allemaal op de hoogte houden via ping/twitter (:


    Some things are changing too much.

    En ik heb m'n SA nog steeds niet af :')
    &mn pa maakt me weer chag --"


    Cause there'll be no sunlight if I lose you, baby.

    ChelseaPayne schreef:
    (...)

    Wel dus, ik droomde dat
    ik droomde dat ik bejaard was en dat ik getrouwd was met Liam,
    op een dag zatten we aan de openhaard met ee ntas thee en vroeg Liam me van oh weet je nog de dag toen we elkaar ontmoette en dan ging ik precies weer terug in de tijd en was ik in londen kwam ik die tegen en deed ik alsof dat ik hem gewoon ergens van kende, toen gingen we wat drinken en van het een kwam het ander we wisselden nummers uit en twitter en dan plots kreeg ik een sms van oh je kende me wel want dan had hij mijn tweet gezocht en dan vond hij het lief dat ik zo deed alsof ik geen freak was dus spraken we nog een keer af en ja toen beleefde we een leuke tijd, trouwend we en kregen we kinderen en dan kwam ik terug bij de haard ze ik vna ja dat was geweldig en toen gingen wed ik wakker hahahahaahhahaha

    omg.
    vet coole droom (:


    Some things are changing too much.

    ow marrit, kom naar mij <3


    i'm broken, do you hear me.

    en nu ga ik echt.
    BYE BITCHES <33


    Some things are changing too much.

    Veel plezier dochtertje van me,
    gedraag je ! <333


    i'm broken, do you hear me.