• i love you all so much <3

    [ bericht aangepast op 7 okt 2011 - 17:12 ]


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    NIAM schreef:
    Engels is mijn beste vak (:
    - buiten gym -


    ooh haha, ja ik vind engels wel leuk + makkelijk, hihi.

    maar sowieso vind ik talen makkelijk.



    Ja , ik vind Duits best wel makkelijk en frans en Nederlands. Dus ik denk dat er één taal vak moet zijn , die wat minder slecht is. xd


    Danmarks Dynamite.

    Mijn beste vakken zijn Geschiedenis en Nederlands


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    naaah ik ga.

    ik moet nog eten, klaarmaken, tas inpakken, want blijf bij een vriendin slapen, douchen en en en. naja. misschien dat ik straks nog even kom als ik nog tijd over heb <3


    can we fall one more time? stop the tape and rewind <3

    xJoellaMalik schreef:
    LIEVERDS.
    ik ben naar Nederland-Moldavie.
    ik spreek jullie later weer xxxx


    VEEEL PLEZIEEER !
    Hou me op de hoogte via PING (: ;p


    Danmarks Dynamite.

    ik heb ook gedroomt, of het was vorige nacht, maar het was wel leuk, met nialllll (:


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    DOEI BO, VEEL PLEZIER <33333


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    NIAM schreef:
    (...)gewoon doen, ik durfde ook niet aan mijn ma te vragen of ik naar 1D mocht gaan (:


    Nee , nee .. ik bedoel om naar jullie toe te komen . in me eentje te reizen.


    Danmarks Dynamite.

    LouisxNiall schreef:
    (...)

    VEEEL PLEZIEEER !
    Hou me op de hoogte via PING (: ;p


    MIJ OOK. #haha


    can we fall one more time? stop the tape and rewind <3

    NIAM schreef:
    DOEI BO, VEEL PLEZIER <33333



    dankuuuu <33333


    can we fall one more time? stop the tape and rewind <3

    Bodirection schreef:
    naaah ik ga.

    ik moet nog eten, klaarmaken, tas inpakken, want blijf bij een vriendin slapen, douchen en en en. naja. misschien dat ik straks nog even kom als ik nog tijd over heb <3


    BYEEEEEEE (:
    Veel plezier (dance)


    Danmarks Dynamite.

    LouisxNiall schreef:
    (...)

    Nee , nee .. ik bedoel om naar jullie toe te komen . in me eentje te reizen.
    oooooh zo, ja dat snap ik wel...


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    xJoellaMalik schreef:
    (...)
    VERTEL.
    ik droomde heel stom, namelijk dat jij en Liam allebei doodgingen ):


    Wel dus, ik droomde dat
    ik droomde dat ik bejaard was en dat ik getrouwd was met Liam,
    op een dag zatten we aan de openhaard met ee ntas thee en vroeg Liam me van oh weet je nog de dag toen we elkaar ontmoette en dan ging ik precies weer terug in de tijd en was ik in londen kwam ik die tegen en deed ik alsof dat ik hem gewoon ergens van kende, toen gingen we wat drinken en van het een kwam het ander we wisselden nummers uit en twitter en dan plots kreeg ik een sms van oh je kende me wel want dan had hij mijn tweet gezocht en dan vond hij het lief dat ik zo deed alsof ik geen freak was dus spraken we nog een keer af en ja toen beleefde we een leuke tijd, trouwend we en kregen we kinderen en dan kwam ik terug bij de haard ze ik vna ja dat was geweldig en toen gingen wed ik wakker hahahahaahhahaha


    i'm broken, do you hear me.

    ChelseaPayne schreef:
    (...)

    Wel dus, ik droomde dat
    ik droomde dat ik bejaard was en dat ik getrouwd was met Liam,
    op een dag zatten we aan de openhaard met ee ntas thee en vroeg Liam me van oh weet je nog de dag toen we elkaar ontmoette en dan ging ik precies weer terug in de tijd en was ik in londen kwam ik die tegen en deed ik alsof dat ik hem gewoon ergens van kende, toen gingen we wat drinken en van het een kwam het ander we wisselden nummers uit en twitter en dan plots kreeg ik een sms van oh je kende me wel want dan had hij mijn tweet gezocht en dan vond hij het lief dat ik zo deed alsof ik geen freak was dus spraken we nog een keer af en ja toen beleefde we een leuke tijd, trouwend we en kregen we kinderen en dan kwam ik terug bij de haard ze ik vna ja dat was geweldig en toen gingen wed ik wakker hahahahaahhahaha


    Vet awesome. ;D


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    NIAM schreef:
    (...)oooooh zo, ja dat snap ik wel...


    Ja .. moet er nog maar ff wat op verzinnen ..


    Danmarks Dynamite.

    LouisxNiall schreef:
    (...)

    Nee , nee .. ik bedoel om naar jullie toe te komen . in me eentje te reizen.


    Heb ik ook hoor. :')


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''