• Ik heb nog een aantal rolletjes nodig voor mijn nieuwe verhaal: There is no return.

    #5 vriendinnen van de jongens. Ik kies welke personage welke jongen krijgt. Al kun je wel een voorkeur opgeven (:
    #Random mensen van alle leeftijden. Mannen en vrouwen.

    Het verhaal speelt zich af in Rusland, houdt daar rekening mee!

    Rol:
    Naam:
    Bijnaam: Wees origineel, zorg dat het bij je personage past!
    Achternaam:
    Volledige naam:
    Leeftijd, geboortedatum:
    Uiterlijk:
    Een bekend persoon, vermeldt ook wie.
    Hobby’s:
    Overig:
    Dit kan van alles zijn, denk bijvoorbeeld aan familieleden.

    Edit; De meisjes moeten geen doorsnee meisjes zijn. Ze leven in het Russische Verre Oosten waar geen steden, winkels, dansclub's etc. zijn. Ze leven als een nomadenstam. Let daar op!


    De vijf vriendinnen: Carefully, Arlene, Brainiac, Bro, StylesSwag > Wie van de jongens ik aan welke rol ga koppelen, kom je nog wel achter, als je het verhaal leest(wbw)

    De rest van de rollen zal ik gebruiken als nomaden, dus je rol komt er sowieso in voor! Bedankt voor het invullen (:

    [ bericht aangepast op 11 okt 2011 - 20:40 ]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Liekeeee, jij bent gemeeen, ik wil weten wiens vriendinnetje ze is! :'D


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Jammeeer(wbw)


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    ik ga ook invullen 8D


    Everything you want comes after you stop looking for it

    Rol: een van de vriendinnen van de guys
    Naam: Toby
    Bijnaam: Banana. ze komt hier aan omdat ze gek op bananen is. ghehe
    Achternaam: Anderson
    Volledige naam: Toby Maria Claudia Anderson
    Leeftijd, geboortedatum: 17, 29-12-1993
    Uiterlijk:


    Lucy Hale

    Hobby’s: Ze houd enorm van fotograferen, heeft geprobeerd haar beroep er van te maken maar ze had ontdekt dat het bij een hobby bleef, op dit moment werkt ze niet en volgt ook geen opleiding, ze weet niet wat ze moet doen. Verder is ook een van haar hobby's tekenen, zoals je al merkt is ze heel creatief. Van de tekeningen moet je niet verwachten dat ze precies zijn, ze doet het echt voor de lol en is er geen kei in. Ze houd ook nog veel van shoppen en die soort meidendingen, ze heeft dan soms ook enorm een gat in de hand, maar probeert zich in toom te houden.
    Overig: Haar moeder is 51 jaar oud en haar vader is 53 jaar oud. Ook heeft ze nog een oudere broer die haar enorm beschermt tegen andere jongens, hij is 20 jaar oud.


    tjah, ik zie nu dat je al alles van de jongens hebt ofzo,
    maar ik heb te lang gezocht om het te veranderen, of niet te plaatsen
    dus alsnog plaats ik de reactie >:]


    Everything you want comes after you stop looking for it

    Rol: Random mens.
    Naam: Miko.
    Bijnaam: Velen noemen Miko, Mi of Mik.
    Achternaam: Megento.
    Volledige naam: Miko Jonas Megento.
    Leeftijd, geboortedatum: Miko is twaalf jaar oud. Hij is geboren op 1 November, in het najaar van 1998.
    Uiterlijk:


    Jake T. Austin.
    Hobby’s: Miko's grootste hobby is de hobby van alle jongen van twaalf, meisjes pesten. Hij vindt het heerlijk om een meisje boos te krijgen en met zijn vrienden te kunnen lachen hierom. Zo knoopt hij vaak de lange, blonde haren van Anna Lenka aan elkaar.
    Overig: Miko's vader is Stu Megento, wie bijna veertig jaar oud is. Hij is al jaren lang getrouwd met de achtendertigjarige Vera. Samen hebben ze vier kinderen, waarvan Miko de jongste is. Zijn oudste broer is Jasper, wie zich een beetje bazig gedraagd tegenover Miko en twintig jaar oud is. Hierna komt Mitchell, die zeventien jaar oud is. En tussen hem en Miko zit Mia, die vijftien jaar oud is.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Rol: 1 van de 4 vriendinnetjes?
    Naam: Camille
    Bijnaam: door de jongens Vampiertje genoemd, vanwege het feit dat ze haar achternaam niet kunnen uitspreken.
    Achternaam: Vladivistok
    Volledige naam: Camille Ysenta.
    Leeftijd, geboortedatum: 5 november 1993, ze is nog net 17 jaar oud.
    Uiterlijk: Camille heeft rode haren, wat beperkt is voor iemand die in Rusland woont, ze heeft dit geërfd van haar grootvader die een Ier was, hij was verhuisd naar Rusland omdat hij verliefd werd op haar grootmoeder. Camille heeft daarentegen wel bruine ogen en is dol op dikke rendiervesten met stevige stappers en beanies. Die dingen zitten lekker warm.
    Hobby’s: Camille is dol op lezen en schaatsen. Elke keer als ze naar een grote stad trekken koopt ze een aantal boeken waarmee ze de rest van het jaar doet, totdat ze weer naar een andere stad trekken.
    Overig: Haar ouders zijn vrij conservatief in liefde en dat soort dingen en ze laten Camille niet vaak met een jongen uitgaan, behalve met haar beste vriend Vlad. Maar ze gaat dan ook niet vaak uit, omdat ze altijd trekken. Haar ouders hebben al een gearrangeerd huwelijk geregeld met een oude man van de stam, omdat ze niet willen dat hun dochter vertrekt.


    SLOAN.