• Ik heb nog een aantal rolletjes nodig voor mijn nieuwe verhaal: There is no return.

    #5 vriendinnen van de jongens. Ik kies welke personage welke jongen krijgt. Al kun je wel een voorkeur opgeven (:
    #Random mensen van alle leeftijden. Mannen en vrouwen.

    Het verhaal speelt zich af in Rusland, houdt daar rekening mee!

    Rol:
    Naam:
    Bijnaam: Wees origineel, zorg dat het bij je personage past!
    Achternaam:
    Volledige naam:
    Leeftijd, geboortedatum:
    Uiterlijk:
    Een bekend persoon, vermeldt ook wie.
    Hobby’s:
    Overig:
    Dit kan van alles zijn, denk bijvoorbeeld aan familieleden.

    Edit; De meisjes moeten geen doorsnee meisjes zijn. Ze leven in het Russische Verre Oosten waar geen steden, winkels, dansclub's etc. zijn. Ze leven als een nomadenstam. Let daar op!


    De vijf vriendinnen: Carefully, Arlene, Brainiac, Bro, StylesSwag > Wie van de jongens ik aan welke rol ga koppelen, kom je nog wel achter, als je het verhaal leest(wbw)

    De rest van de rollen zal ik gebruiken als nomaden, dus je rol komt er sowieso in voor! Bedankt voor het invullen (:

    [ bericht aangepast op 11 okt 2011 - 20:40 ]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Vraagje! (nerd)
    Die vriendinnen, komen die wél of niet uit Rusland? (:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Wel, alleen One Direction zijn neergestort in Ruslan. Er was verder niemand bij. Al kan die vriendin wel in Engeland zitten, maar dan komt ze er bijna niet in voor.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Rol: 't Liefst vriendin van Louis (:
    Naam: Amy (tis niet echt een russische naam xd)
    Bijnaam: Eempje , door haar broertje verzonnen om haar te pesten
    Achternaam: Parker
    Volledige naam: Amy Parker
    Leeftijd, geboortedatum: 16 , 29-12- 1994
    Uiterlijk: Ariana Grande van Victorious
    Hobby’s: Houdt van voetballen en zingen
    Overig: Ze heeft één broertje James , hij is 14 en heeft een goede band met Amy. Haar vader is overleden , waar ze veel moeite mee heeft gehad.

    Is dit goed ?

    [ bericht aangepast op 7 okt 2011 - 15:09 ]


    Danmarks Dynamite.

    Rol: Eén van de vriendinnen.
    Naam: Tara.
    Bijnaam: Tara's bijnaam is Tiara. Dit is deels afgeleid van haar naam, maar vooral gebaseerd op het feit dat toen ze nog erg klein was, ergens eens in de sneeuw een prachtige tiara had gevonden. Ze was helemaal geobsedeerd door het glinsterende ding en heeft hem vanaf die tijd altijd bij zich gehad. Ze draagt hem nooit, omdat ze bang is dat hij kapot gaat of dat ze hem verliest. Ze gelooft wel erg in bijgeloof en denkt dat dit ding haar geluk geeft, dus altijd als ze geluk nodig heeft, geeft ze een kus op het grootste diaman van de tiara.
    Achternaam: Lenka.
    Volledige naam: Tara Jelena Allina Lenka.
    Leeftijd, geboortedatum: Tara is achtien jaar oud. Ze is geboren op 11 Oktober, in het najaar van 1993.
    Uiterlijk:


    Tara is een meisje met een niet vaakvoorkomend uiterlijk. Ze is ontzettend slank en er wordt vaak aan haar gevraagd of ze anorexia heeft, terwijl als je Tara kent, weet je dat ze alles kan eten en nog geen grammetje aankomt. Erg leuk, denken de meesten, maar Tara vindt het verschrikkelijk. Door haar slanke lichaam heeft ze geen vrouwelijke vormen en maar nét een cupmaat A. En omdat ze zo weinig vet om haar botten heeft, heeft ze het ook nog eens altijd koud. Wat wel ontzettend leuk aan haar is, zijn haar opvallende ogen. Ze zijn blauwgroen van kleur en erg rond van vorm, waardoor ze erg opvallen in haar gezicht. Ze maakt haar wimpers eigenlijk altijd op met zwarte mascara en trekt een zwart lijntje onder haar ogen, voor extra effect. Ze heeft vrij volle lippen en wanneer ze lacht, komen er vrij normale tanden tevoorschijn. Omdat ze nooit een beugel heeft gehad, staan ze niet echt super recht. Langs haar slanke gezicht vallen blonde, lange haren, welke tot bijna de helft van haar rug komen. Ze zijn niet stijl, maar ook niet golvend. Meestal draagt ze ze los, in een vlecht of een hoge staart. Dit kan erg verschillen, maar de staart komt meestal voor als ze vindt dat haar haren totaal niet goed zitten. Ze probeert zich te kleding dat het lijkt dat ze niet zo super slank is. Ze draagt veel verschillende kleding, maar houdt veel van koude kleuren. Daarnaast heeft ze graag enkellaarsjes aan.
    Gemma Ward.
    Hobby’s: Van Tara is het een welbekende iets dat ze ontzettend lenig is. Ze zijn misschien nomaden en als ze rondtrekken zijn de meesten vaak stil en nukkig, maar Tara loopt er tussen door en doet velen moeilijke bewegingen met haar lichaam. Ze is, naast haar tiara, geobsedeerd door dansen en ziet het als een teken van god dat je je mooi en sierlijk moet gedragen als vrouw.
    Overig: Tara's strenge moeder is Felicia Inka. Ze is vierenveertig jaar oud en is ontzettend streng. Ze wil namelijk dat haar kinderen perfect zijn en heeft niet door dat haar kinderen dat nou juist niet willen. Ze is al jaren lang getrouwd met de andere strenge in het huis Dani Lenka. Hij is even oud als Tara's moeder en eigenlijk precies hetzelfde als Felicia. Samen hebben ze drie kinderen, waarvan Tara de oudste is. Na haar komt de veertienjarige Anna. De jongste is Cat, wie elf jaar oud is.

    Het liefste voor mijn man, if you know what I mean. (: - Als ik meer rollen in mag vullen, mag je het zeggen!

    [ bericht aangepast op 9 okt 2011 - 9:09 ]


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Je mag er niet meer invullen, je moet ver zelfs meer invullen:9~
    Hartstikke bedankt!


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    @ Horan , krijg je nog te horen of je een rol hebt ?

    Ik snap als je mij geen rol geeft hoor ;p


    Danmarks Dynamite.

    LouisxNiall schreef:
    @ Horan , krijg je nog te horen of je een rol hebt ?

    Ik snap als je mij geen rol geeft hoor ;p

    Ik zal het laten weten. Ik geef iedereen een kans hoor, maar misschien kun je hem nog iets uitbreiden? (:


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Horan schreef:
    (...)
    Ik zal het laten weten. Ik geef iedereen een kans hoor, maar misschien kun je hem nog iets uitbreiden? (:


    Whahaha , laat maar zitten , ben daar niet zo goed in hahaha. ;p


    Danmarks Dynamite.

    Ik ga meer maken. (:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    LouisxNiall schreef:
    (...)

    Whahaha , laat maar zitten , ben daar niet zo goed in hahaha. ;p

    Gewoon oefenen, ik faalde eerst ook. En nu valt het, hopelijk, wel mee ;D


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Bro schreef:
    Ik ga meer maken. (:

    Senk joe!


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Rol: Vriendin van één van de jongens.
    Naam: Fiona
    Bijnaam: Veel mensen noemen Fiona 'Princess', omdat ze echt alles krijgt wat ze wilt en als ze iets niet mag zal ze er alles aandoen om het te krijgen. Maar er zijn ook mensen die Fiona gewoon; Fioon of Fieb, noemen.
    Achternaam: MontClaire.
    Volledige naam: Fiona Amelia MontClaire.
    Leeftijd, geboortedatum: Fiona is 17 jaar oud, en is geboren op 7 juni.
    Uiterlijk:


    Mila Kunis.
    Hobby’s: Fiona winkelt heel graag, het liefst doet ze dat 24/7 met haar vriendinnen die net zoveel geld als haar hebben en haar creditcard waar natuurlijk zoveel geld opzit, dat het lijkt alsof het nooit opgaat. Verder danst ze weleens, maar dat doet ze omdat haar vader wou dat ze op een sport ging en hij anders haar creditcard af zou pakken.
    Overig: Haar ouders zijn; de 38jarige Paige en de 43 jarige Craig. Vele mensen vragen aan Fiona hoe ze het uithoudt met zo'n vader, omdat bijna iedereen hem hartstikke knap vindt.
    Fiona krijgt van haar ouders echt álles wat ze wilt, want Paige en Craig willen niet dat hun dochter ongelukkig wordt.

    [ bericht aangepast op 7 okt 2011 - 15:49 ]


    'A journey of a thousand miles, begins with a single step.'

    ik ga ook een rol invullen.


    Then I defy thee, stars. Romeo Montague

    Ik ga ook even ionvullen (:


    all I want is the taste that your lips allow

    Dank je wel <3


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.