• Ik heb nog een aantal rolletjes nodig voor mijn nieuwe verhaal: There is no return.

    #5 vriendinnen van de jongens. Ik kies welke personage welke jongen krijgt. Al kun je wel een voorkeur opgeven (:
    #Random mensen van alle leeftijden. Mannen en vrouwen.

    Het verhaal speelt zich af in Rusland, houdt daar rekening mee!

    Rol:
    Naam:
    Bijnaam: Wees origineel, zorg dat het bij je personage past!
    Achternaam:
    Volledige naam:
    Leeftijd, geboortedatum:
    Uiterlijk:
    Een bekend persoon, vermeldt ook wie.
    Hobby’s:
    Overig:
    Dit kan van alles zijn, denk bijvoorbeeld aan familieleden.

    Edit; De meisjes moeten geen doorsnee meisjes zijn. Ze leven in het Russische Verre Oosten waar geen steden, winkels, dansclub's etc. zijn. Ze leven als een nomadenstam. Let daar op!


    De vijf vriendinnen: Carefully, Arlene, Brainiac, Bro, StylesSwag > Wie van de jongens ik aan welke rol ga koppelen, kom je nog wel achter, als je het verhaal leest(wbw)

    De rest van de rollen zal ik gebruiken als nomaden, dus je rol komt er sowieso in voor! Bedankt voor het invullen (:

    [ bericht aangepast op 11 okt 2011 - 20:40 ]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Moet je het karakter ook weten?;3


    There is nothing more badass than being yourself

    Nee hoor dat hoeft niet, daar houd ik me toch niet zo aan. Maar als je iets heel belangrijk vindt kun je het bij extra's zetten :3


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Liek! Ik maak vul morgen de rol voor een vriendin in! *O*
    Liefst Zayn (wbw)


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Gelukkig, heb ik weer iets minder om te doen.:3 Ik denk dat ik hem straks invul, anders morgen.(:


    There is nothing more badass than being yourself

    Bentley schreef:
    Liek! Ik maak vul morgen de rol voor een vriendin in! *O*
    Liefst Zayn (wbw)

    Oke! Haha, I know(wbw)


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    StylesSwag schreef:
    Gelukkig, heb ik weer iets minder om te doen.:3 Ik denk dat ik hem straks invul, anders morgen.(:

    Oke, is goed!


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Rol: Eén van de vriendinnen.
    Naam: Arina Aleksei
    Bijnaam: lyudi, haar naam betekent beschermer van de mensen, haar bijnaam betekent dan ook Mensen.
    Achternaam: Ivanov
    Volledige naam: Arina Aleksei Ivanov
    Leeftijd, geboortedatum: Ariana is 16 jaar oud, Ariana is geboren op 12 juni 1995 deze dag is een feestdag in Rusland namelijk 'de dag van onafhankelijkheid'
    Uiterlijk:


    Arina heeft een lichte huid en lange wit blonde haren, haar ouders hebben haar ouderwets opgevoed en je zult haar dan ook nooit met make-up op zien, haar rode lippen heeft ze van haar eigen, haar Russische bloed schijnt goed door in haar uiterlijk.
    Arina heeft nog bijna geen vrouwelijke vormen, ze heeft haar haren bijna altijd los hangen.
    Ze woont in een klein rustig dorpje in het verre oosten van Rusland hier door ook haar bleke huid.
    Ze heeft geen vriendjes gehad door haar vader, ze hoopt dat hier snel verandering in komt.
    Ze wordt vaak als een mooi meisje gezien, Arina zelf vind dit niet ze is erg onzeker.
    Ze heeft vaak jurkjes aan en lieve slippertjes.
    Dakota Fanning

    Hobby’s: Arina is vaak in de boeken te vinden vooral studeer boeken, ze wilt niet als haar zussen haar leven laten bepalen door een man.
    Overig: Haar vader Andrey van 41 is getrouwd Arina's moeder Ivanna van 40 is hun gezin bestaat uit Galya van 20 een rustige en vrolijke meid, Fayina van 18 een drukke en slime meid Alexei een lieve grappige jongen van 14, de verlegen Havily van 12 en Arina van 16.


    Welke 1D jongen maakt niet uit.

    [ bericht aangepast op 7 okt 2011 - 19:06 ]


    You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)

    Dank je wel, Lina <3


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Moest ik dit goed kunnen, zou ik meteen een rol invullen, maar ik suck hier echt in, sorry Lieke. (joehoe)


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    No, gewoon proberen, Kato O:


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Horan schreef:
    No, gewoon proberen, Kato O:

    Ik zal de girlfriend van Hazza invullen, omdat je het zo lief vraagt. (:


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Rol: Girlfriend Hazza (wbw)
    Naam: Zara
    Bijnaam: Zaza
    Achternaam: Kaspirov
    Volledige naam: Zara Alina Kaspirov
    Leeftijd, geboortedatum: 09/01/1993 18 jaar
    Uiterlijk:


    Rosie Huntington-Whiteley
    Zara is gezegend met een adembenemend uiterlijk, moest ze niet in zo'n gat wonen, zou ze vast model geweest zijn. Zelf heeft ze niet door hoe mooi ze is, iets wat Harry vaak kan frustreren. (?) Ze kleedt zich casual en hefet absoluut geen modegevol of iets in die aard. Toch ziet ze er altijd stralend uit, ze hoeft er geen moeite voor te doen. Zara kan een afvalzak er goed uit laten zien. Zelf vindt ze haar blauwe, sprekende ogen het mooiste aan zichzelf. Ze is niet onzelfzeker of verlegen, maar vindt zichzelf absoluut niet alles.
    Hobby’s: Ze heeft altijd een paar krijtjes bij zich, waar ze ook heen trekken met de stam, zodat ze kan tekenen. Ze haalt uit alles wat ze ziet inspiratie, ze houdt er van om verschillende elementen van verschillende mensen te gebruiken om haar eigen persoontje te tekenen. Ze vindt het helemaal geweldig om gewoon mensen te observeren, hoe ze doen.
    Overig: Ze is de oudste en heeft enkele kleien broertjes waar ze tot haar grote verveling op moet passen. Maar toch houdt ze van die kleine duiveltjes, ze geeft het alleen niet graag toe.

    Ik hoop dat dit wat is, haha. :W


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Ik ga een Russisch meisje maken!


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Yeah Amy*O*


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Ik zal mijn rol aanpassen, gezien hij vet vaag is. Gimme a moment! (:


    Big girls cry when their hearts are breaking