• Ik heb nog een aantal rolletjes nodig voor mijn nieuwe verhaal: There is no return.

    #5 vriendinnen van de jongens. Ik kies welke personage welke jongen krijgt. Al kun je wel een voorkeur opgeven (:
    #Random mensen van alle leeftijden. Mannen en vrouwen.

    Het verhaal speelt zich af in Rusland, houdt daar rekening mee!

    Rol:
    Naam:
    Bijnaam: Wees origineel, zorg dat het bij je personage past!
    Achternaam:
    Volledige naam:
    Leeftijd, geboortedatum:
    Uiterlijk:
    Een bekend persoon, vermeldt ook wie.
    Hobby’s:
    Overig:
    Dit kan van alles zijn, denk bijvoorbeeld aan familieleden.

    Edit; De meisjes moeten geen doorsnee meisjes zijn. Ze leven in het Russische Verre Oosten waar geen steden, winkels, dansclub's etc. zijn. Ze leven als een nomadenstam. Let daar op!


    De vijf vriendinnen: Carefully, Arlene, Brainiac, Bro, StylesSwag > Wie van de jongens ik aan welke rol ga koppelen, kom je nog wel achter, als je het verhaal leest(wbw)

    De rest van de rollen zal ik gebruiken als nomaden, dus je rol komt er sowieso in voor! Bedankt voor het invullen (:

    [ bericht aangepast op 11 okt 2011 - 20:40 ]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Haha, is goed!


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Ik ga wel een rol invullen... maar ik denk dat ie niet zo goed wordt. :X


    They were never in fact homeless

    Rol: Één van de vriendinnen, Russisch.
    Naam: Dana
    Bijnaam: Left, dit komt vooral omdat Dana altijd met haar tweelingbroer is. Hij is haar rechterzijde, zij de linkse. De naam wordt niet tegen hen gebruikt om te roepen, maar wel door andere, als ze over Dana praten.
    Achternaam: Petrova
    Volledige naam: Dana Katherina Petrova
    Leeftijd, geboortedatum: Dana is negentien jaar oud, geboren op negen januari. Ze is elf minuten jonger dan haar broer.
    Uiterlijk:


    Nina Dobrev
    Hobby’s: Dana is een erg creatieve dame. Ze is vooral erg bezig met tekenen en tekent het liefst dieren of mensen na. Ze is niet het type dat tekeningen maakt van landschappen, dat vind ze saai zegt ze wel eens. Ook is ze een echte dierenvriend en vind ze het heerlijk om met de honden te lopen of paard te rijen. Ze is een rustig type en leest graag boeken. Ook is ze een echte prater en kan ze goed verhalen vertellen, ze is niet iemand die ze opschrijft. Daar heeft ze het geduld niet voor. Ook vind ze het fijn om te koken en het meisje rond te hangen door kleding te maken. Ze is niet erg sportief en maakt haar kleding niet graag vuil aan sporten, ze kijkt liever toe.
    Overig: Dana woont in het drukke gezin Petrova. Het is een erg spontaan en gastvrij gezin, neemt graag mensen op en stelt waardering en respect erg op prijs. Het hoofd van het gezin is Mikaël Petrova, hij is een negenenveertig jarige man en is bakker van beroep. Het is een aardige man en vaak gaat hij jagen in zijn vrije tijd. Het moederlijk figuur van het gezin is Ludmila Wasilewski. Een drieënveertigjarige huisvrouw die graag bakt, kookt en tijd doorbrengt met haar gezin. Ze is erg gastvrij en erg overbezorgd. Dana heeft nog een oudere tweelingbroer genaamd Stephan. Tevens heeft ze een jonger zusje, Sasha van veertien jaar oud en een jonger broertje; Nikolai afgekort tot Nick, van dertien.
    De familie heeft tevens nog drie paarden, Rico, Coco en Zora. Zora is het lievelingspaard van Dana, als ze paardrijd dan is dat haar paard. Ook hebben ze nog twee honden, Nia en Pita. Het schijnt dat Nia zwanger is en er pups aan zien te komen. Husky’s mogen ook niet ontbreken in Rusland, de familie heeft er zeven in handen; Soraya, Whisky, Scar, Joya, Chiara, Kovu en Fikri.

    Rol: Random persoon
    Naam: Stephan
    Bijnaam: Right, zie uitleg Dana
    Achternaam: Petrova
    Volledige naam: Stephan Aleksander Petrova
    Leeftijd, geboortedatum: Stephan is negentien jaar oud, geboren op negen januari. Hij is elf minuten ouder dan zijn zus Dana.
    Uiterlijk:


    Paul Wesley
    Hobby’s: Stephan is een sportieve jongen en houdt zeker wel van een potje voetbal. Hij is iemand die ondanks dat ook stil kan zitten en schrijft vaak gedichten, als zijn zus verhalen verteld schrijft hij ze vaak op, zodat hij ze later nog eens terug kan lezen. Hij vindt het fijn om paard te rijen, gewoon om op rust te komen of om na te denken, ook zwemt hij graag en vind hij het leuk om te schaatsen of te ijshockeyen. Soms helpt hij zijn moeder wel eens met koken, hoewel hij er niet erg plezier in lijkt te hebben. Hij gaat liever jagen met zijn vader.
    Overig: Stephan woont in het drukke gezin Petrova. Het is een erg spontaan en gastvrij gezin, neemt graag mensen op en stelt waardering en respect erg op prijs. Het hoofd van het gezin is Mikaël Petrova, hij is een negenenveertig jarige man en is bakker van beroep. Het is een aardige man en vaak gaat hij jagen in zijn vrije tijd. Het moederlijk figuur van het gezin is Ludmila Wasilewski. Een drieënveertigjarige huisvrouw die graag bakt, kookt en tijd doorbrengt met haar gezin. Ze is erg gastvrij en erg overbezorgd. Stephan heeft nog een jonger tweelingzusje genaamd Dana. Tevens heeft hij een jonger zusje, Sasha van veertien jaar oud en een jonger broertje; Nikolai afgekort tot Nick, van dertien.
    De familie heeft tevens nog drie paarden, Rico, Coco en Zora. Rico is het lievelingspaard van Stephan, als hij paardrijd dan is dat zijn paard. Ook hebben ze nog twee honden, Nia en Pita. Het schijnt dat Nia zwanger is en er pups aan zien te komen. Husky’s mogen ook niet ontbreken in Rusland, de familie heeft er zeven in handen; Soraya, Whisky, Scar, Joya, Chiara, Kovu en Fikri.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Als ik Liam krijg, vul ik hem zo in. :Y)


    SLOAN.

    Rol:
    Een van de vier vriendinnen

    Naam:
    Victoria

    Bijnaam:
    Victoria wordt meestal ook wel Rocky en Bo genoemd. Bo omdat dat van haar tweede, hele naam, Boanna afkomt (spreek je uit als; Bohenna). En Rocky omdat ze een echte rocker is op de gitaar.

    Achternaam:
    Tulusha

    Volledige naam:
    Victoria, Boanna, Tulusha

    Leeftijd, geboortedatum:
    Victoria is zestien jaar oud en is geboren op 13 februari 1994

    Uiterlijk:
    Victoria heeft donkerbruin haren die over haar tengere schouders vallen. Haar ogen zijn dezelfde kleur als haar haren, donkerbruin dus – daarom heen zijn lange wimpers met af en toe een laagje mascara erop gesmeerd. Victoria heeft een lieve lach en als ze haar tanden laat zien zijn die altijd spierwit en kaarsrecht. Haar lippen zijn vol en ze glimmen altijd wel door de lipgloss die erop zit. Victoria weegt 57 kilo en is 1.67 meter lang. Ze heeft mooie lange benen en iedereen denkt altijd wel dat ze ouder is dan zestien jaar oud. Haar kledinstijl is stoer, ze houdt van gescheurde truitjes en handschoenen zonder vingertoppen.


    Rachel Bilson

    Hobby’s:
    Victoria is gek op dansen, ze doet dit wel elke dag. Ook houdt ze van lezen, ze weet echt niet hoeveel boeken ze al heeft gelezen. Victoria is een echte rocker op de gitaar, ze zit hier al zo’n zes jaar op en doet het nog steeds heel graag. Ze is ook gek op sporten, ze zit al zo’n drie jaar op turnen en gaat er ook steeds weer braaf naartoe.

    Overig:
    Victoria heeft een broertje van vijftien jaar oud - hij heet Jamie, Victoria en Jamie zijn erg close met elkaar. Haar ouders heten Kishaen
    Kian en zijn beiden vierenveertig jaar oud. De vier wonen op een grote boerderij, en ze vinden het fantastisch daar. Het is er heerlijk groot en Victoria en Jamie zijn gek op de dieren die er rond lopen.

    Ik hoop dat ie goed is… (:

    [ bericht aangepast op 7 okt 2011 - 21:55 ]


    They were never in fact homeless

    Blameniall schreef:
    Als ik Liam krijg, vul ik hem zo in. :Y)

    Eerst invullen, daarna zal ik kijken :3


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Lieke, laat je me weten als ik de rol heb? :3


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Ik zal iedereen melden als je een rol hebt!


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Morgen avond zal ik alle rollen bekend maken, want er worden er morgen nog een paar ingevuld :3


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Horan schreef:
    Morgen avond zal ik alle rollen bekend maken, want er worden er morgen nog een paar ingevuld :3

    I can't wait, haha! (:


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Rol: Random meisje.
    Naam: Catalina.
    Bijnaam: Catalina wordt door velen aangesproken met de afkorting van haar naam: Cat. Haar ouders doen dit echter niet en spreken het meisje altijd aan met Catalina.
    Volledige naam: Catalina Natasja Trisha Lenka.
    Leeftijd, geboortedatum: Cat is elf jaar oud, de jongste van het gezin Lenka. Ze is geboren op 11 April in het voorjaar van het jaar 2000. Ze gedraagt zich eerder als een meisje van zestien, met haar zelfvoldane gedrag.
    Uiterlijk:


    Je hoeft aan Cat niet te vertellen dat ze een prachtig meisje is, want dat ziet ze zelf ook wel. Dat is namelijk een van die redenen dat ze zo verwaand doet en ontzettend veel eigendunk over zichzelf heeft. Cat heeft een beetje een oud gezicht, ze lijkt namelijk totaal geen elf als je naar haar tere gezicht kijkt. In haar gezicht vallen haar blauwe ogen erg op, welke de drie meisjes van de Lenka familie allemaal bezitten. Daarnaast heeft ze goudblonde lokken, die vaak los over haar schouders vallen en tot bijna de helft van haar rug komen. Cat heeft vrij volle lippen en als ze deze opkrult, zul je zien dat er een spleetje tussen haar voorste tanden zit. Cat is net zoals haar andere zussen erg dun gebouwd en van haar is ook wel te verwachten dat ze niet erg vroeg vrouwelijke vormen zal krijgen. Cat draagt graag warme kleuren.
    Thylane Blondeau.
    Hobby’s: Cat heeft niet echt hobby's, behalve veel mokken en doet wat ze zelf wil. Ze is namelijk té vroeg puber geworden en gedraagt zich alsof ze zestien is. Maar wat ze wel echt leuk vindt om te doen, is haar haren invlechten. Zo komt ze vaak met hele mooie vlechten aanzetten en vragen de meesten hoe ze dat voor elkaar heeft gekregen. Talent, zegt ze dan.
    Overig: Cat wéét dat een van de jongens van hun nomadengroep verliefd op haar is, net zoals velen jonge jongens haar zien staan. De jongen die verliefd op haar is, is Miko, wie bijna dertien jaar oud is. Ze kennen elkaar al erg lang en gaan ook inderdaad veel met elkaar om, maar Cat ontkent haar liefde voor hem. Niemand weet of het wederzijds is.

    [ bericht aangepast op 8 okt 2011 - 8:47 ]


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Rol: Vriendin van Zayn één van de jongens
    Naam: Tirana
    Bijnaam: Gyp, van gypsy.
    Achternaam: Omeragic
    Volledige naam: Tirana Anouschka Omeragic
    Leeftijd, geboortedatum: 17 | 23 Mei 1994
    Uiterlijk:


    Melissa Baas
    Hobby’s: Vooral buiten zijn. Wandelen en nadenken over alles. Ze heeft niet veel te doen, omdat haar familie niet op een vaste plek woont.
    Overig: Tirana komt uit een zigeunervolk. Met in totaal vijf families vormen ze samen één van de laatste zigeunervolken uit Rusland. Ze heeft een paar vriendinnen uit die families waar ze dan samen de tijd mee doorbrengt. Ze kent niet zo veel aan luxe producten. Zo kent ze geen echte make-up. Ze gebruikt houtskool voor eyeliner en smeert soms vet van dode dieren op haar lippen. Ze kent geen dure kleren. De kleren die ze draagt, maakt ze zelf. Ze kan katoen weven, schoenen maken. Ze is handig met gereedschap.


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Rol: Één van de vier vriendinnen, afkomstig uit Rusland.
    Naam: Elena
    Bijnaam: Elena's bijnaam is Katka. Dit is afgeleid van haar tweede naam, Katharina. Haar moeder heeft die bijnaam bedacht. Iedereen van de nomadengroep noemt Elena Katka. Alleen sinds de dood van haar moeder kan ze iedereen die haar nog zo noemt wel afschieten, want het doet haar teveel aan haar moeder denken.
    Achternaam: Frolov
    Volledige naam: Elena Katharina Frolov
    Leeftijd, geboortedatum: Elena is 17 jaar oud. Ze is geboren op 21 juli 1994.
    Uiterlijk:


    Elena wordt door vele jongens uit de nomadengroep beschouwd als een stuk om naar te kijken. Ze heeft lang, donkerbruin haar, wat tot ver onder haar schouders komt. Dit draagt ze meestal los, maar af en toe ook wel eens in een knotje of een staartje. Haar ogen maken soms meer duidelijk dan woorden. Ze heeft bruine ogen. Elena heeft een vrouwelijk postuur. Haar cupmaat is C. Ze is 1 meter 70 lang en weegt 60 kilo. Ze draagt bijna altijd simpele kleding, gewoonweg omdat ze niet van al die poespas houdt.
    Shay Mitchell
    Hobby’s: Een van Elena's hobby's is schrijven. De Yupik reizen veel rond en Elena houdt alle avonturen die ze meemaakt bij in haar dagboek. Ze laat niemand die verhalen lezen, want ze zijn erg persoonlijk voor haar. Verder houdt Elena ervan om heel dicht bij allerlei gevaarlijke dieren, zoals ijsberen, in de buurt te komen. Het geeft haar een soort adrenalinekick. Elena doet dit altijd stiekem met een paar anderen van de groep, want ze weet dat haar vader en de andere volwassenen van de Yupik er streng op tegen zijn. Overigens is Elena niet vies van een sneeuwballengevecht.
    Overig: Elena's moeder, Tatyana, is nog niet zolang geleden gestorven. Dit gebeurde zeer onverwachts. Een paar dagen voordat haar moeder overleed heeft ze Elena een speciaal kettinkje gegeven. Het is een ketting die al eeuwen in de familie aan elkaar door wordt gegeven. Elena draagt hem iedere dag. Elena's vader heet Sergei en hij is 47 jaar. Elena heeft ook nog een vijfjarig zusje, Svetlana en een negenjarige husky, Raisa (zie foto van Svetlana).


    There is nothing more badass than being yourself

    Bedankt allemaal voor het invullen! Ik heb niet elke personage kunnen gebruiken als vriendin, like doh. Maar sorry hiervoor. Maar hij zal wel in het verhaal voorkomen (:


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.


    Rol: Zusje Tara.
    Naam: Anna.
    Achternaam: Lenka.
    Volledige naam: Anna Emilia Lenka.
    Leeftijd, geboortedatum: Anna is het middelste zusje van de Lenka's. Ze is veertien jaar oud, jarig op 3 Oktober en geboren in het jaar 1997.
    Uiterlijk:


    Elle Fanning.
    Hobby’s: Anna heeft een klein fluitje, gekregen van haar opa die hij had gesneden uit het hout van een grote boom, waar ze eigenlijk dagelijks lang op fluit. Ze vindt het leuk om niet bestaande melodiën te fluiten, ookal worden sommigen erg gek van.


    Big girls cry when their hearts are breaking