• Vandaag was - zoals jullie wel weten - DE dag. One direction. Het was echt helemaal geweldig en toen we de handtekeningen mochten vragen, wilden we op de foto met Liam, maar dat mocht niet van de beveiliging toen pakte Liam mijn hand vast en zei dat het hem speet, zo lief. En Zayn maakte me zo verlegen haha.
    Ik stond echt vooraan gewoon.
    Ik heb ook nog filmpje gemaakt dat ze zingen en heb handtekeningen op een a4'tje, we hadden namelijk een speciale foto vergroot omdat we die standaard kaartjes niet toff vonden.



    Hoe vonden jullie het?
    Ohja, en ik heb een aantal geweldige meiden van Q gemeet. <3

    [ bericht aangepast op 5 okt 2011 - 21:26 ]


    To infinity and beyond •

    Ik was er vdomme niet D:


    And in that moment, we were infinite.

    ik ben geen fan, maar zo te horen was het echt leuk

    Ik ben geen fan, maar om Liam's verontschuldiging moest ik giechelen omdat ik blij voor je was dat 'ie zo lief tegen je was. Haha!
    Fijn dat het leuk was!


    I can't even think straight.

    Aww, wat ontzettend leuk voor je! (:

    Hoeveeel topics komen hier nog over? :W

    [ bericht aangepast op 5 okt 2011 - 21:15 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Echt Joy, je wil niet weten hoe jaloers ik was toen ik zag op Twitter dat Liam fucking Payne gewoon je hand heeft vastgehouden. Aaaaah, ik was er zo graag bijgeweest vandaag. ;( Heb je btw nog je vraag aan Zayn gesteld? hahahaha

    [ bericht aangepast op 5 okt 2011 - 21:14 ]


    It's time to be happy again.

    StoryBelle schreef:
    Hoeveeel topics komen hier nog over? :W


    Genoeg want iedereen is blij. Deal with it :Y)


    To infinity and beyond •

    Wacht, One Direction is toch die met het liedje "What makes you beautiful" (ofzoiets)?


    I can't even think straight.

    Altair schreef:
    Aww, wat ontzettend leuk voor je! (:


    Forever.

    Anhysbys schreef:
    Wacht, One Direction is toch die met het liedje "What makes you beautiful" (ofzoiets)?


    Ja hahaha!


    To infinity and beyond •

    ZO JALOERS.

    Ik ben blij dat je het zo leuk gehad hebt ^^


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Ik vond het echt super!!! Alleen die beveileging mensen waren stom!


    Just because it burns doesn't mean you're gonna die.

    ilovezayn schreef:
    (...)

    Ja hahaha!

    Oh, ja... Ik houd helemaal niet zo van dat soort boybands, maar dat lied heb ik dus al de hele dag in mijn hoofd. Omdat iedereen hier het erover had ben ik heb op gaan zoeken. En nu krijg ik het niet uit mijn hoofd.
    Het is op zich wel een leuk liedje, maar om het de hele dag in je hoofd te hebben... Bit too much. XD

    [ bericht aangepast op 5 okt 2011 - 21:24 ]


    I can't even think straight.

    Anhysbys schreef:
    (...)
    Oh, ja... Ik houd helemaal niet zo van dat soort boybands, maar dat lied heb ik dus al de hele dag in mijn hoofd. Omdat iedereen hier het erover had ben ik heb op gaan zoeken. En nu krijg ik het niet uit mijn hoofd.
    Het is op zich wel een leuk liedje, maar om het de hele dag in je hoofd te hebben... Bit too much. XD


    Haha. I know. Ze draaiden hem werkelijk om de 3 minuten daar. Dus nu ben ik hem een beetje zat, gelukkig komt hun nieuwe nummer vrijdag uit :'D


    To infinity and beyond •

    Joy.. Seriously ga je mij nog vragen hoe ik het vond?


    We accept the love we think we deserve.