• Hey, tja ik wist niet waar ik dit topic moest plaatsen dus plaats ik het hier maar eens. Onlangs postte een 'close vriend' een liedje op m'n profiel op facebook.. namelijk the funeral van Band of horses

    ( hier is de link : http://www.youtube.com/watch?v=yPfkN8Jymwc )

    Nu, ik heb een relatie gehad zeg maar met deze jongen, maar geen officiële relatie, ook iets waar niemand van wist. Dus voor de buitenwereld zijn we zeg maar gewoon goede vrienden. Ik ben er nog steeds niet aan uit wat hij bedoelt met dit liedje naar mij toe..
    De tijd dat hij het postte hoorden we elkaar amper en nu helemaal niet. Ik kan het ook niet aan hem vragen, doordat we elkaar niet meer horen.
    Kunnen jullie me helpen hier betekenissen in te zoeken, in dit liedje naar mij toe?

    Ik ken het liedje, ik vind het erg mooi, maar ik heb geen ervaring met jongens en wil je liever niets vertellen waar ik niet zeker van ben.
    Sorry.


    I can't even think straight.

    Je kan het hem gewoon vragen. Hij stuurt jou een link, jij vraagt wat hij daarmee bedoelt. Klaar.


    No growth of the heart is ever a waste

    C18 schreef:
    Je kan het hem gewoon vragen. Hij stuurt jou een link, jij vraagt wat hij daarmee bedoelt. Klaar.


    Heb ik al gedaan, krijg er steeds geen antwoord op.