• Hihi. Er kwam net een bekende vaste klant van ons langslopen, die spontaan naar binnen liep toen hij me zag om me een hand te geven. Hij was mijn voornaam vergeten, dus ik vertelde hem dat ik Nancy heet. Toen zei hij 'Nancy right? Now I'll never forget that. You know Nancy; Every person has a special thing about them and yours is your smile. You're beautiful and your eyes shine so bright! Never give that up!' - Dus toen groeide mijn glimlach spontaan nog een meter breder. ;D
    Het was ook totaal niet vreemd/flirterig of pervers bedoelt van hem, gewoon puur en heel lief. Dus nu ben ik wat vrolijker geworden voor vandaag. :3

    [ bericht aangepast op 5 okt 2011 - 12:43 ]


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    I agree with him (wedding)


    -

    Wat Genius zegt. En dat is echt vet lief. <3


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Haha, thanks girls. <3


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Oh, dat is echt zo lief. (:


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Awwww. ;3
    Ik heb wel eens gehad dat een jongen die ik helemaal niet kende me zomaar "cute" noemde. xd


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Ardency schreef:
    Awwww. ;3
    Ik heb wel eens gehad dat een jongen die ik helemaal niet kende me zomaar "cute" noemde. xd


    Hehe, heb ik ook wel eens. Is ook leuk! :3


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Ardency schreef:
    Awwww. ;3
    Ik heb wel eens gehad dat een jongen die ik helemaal niet kende me zomaar "cute" noemde. xd

    Een jongen noemde me een keer een mooie boerin (no_chears) Ik ben dat helemaal niet! :'D


    -

    Genius schreef:
    (...)
    Een jongen noemde me een keer een mooie boerin (no_chears) Ik ben dat helemaal niet! :'D


    Echt wel. Mijn mooie boerin. (bloos)


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    marry him (nee, grapje)

    dat is egt lief van hem

    Sneasel schreef:
    Oh, dat is echt zo lief. (:


    comfort in c h a o s

    Sneasel schreef:
    Oh, dat is echt zo lief. (:


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    PrincessLuna schreef:
    (...)

    Echt wel. Mijn mooie boerin. (bloos)

    Ik woon niet op een boerderij :'D


    -

    Genius schreef:
    (...)
    Ik woon niet op een boerderij :'D


    Dan ben je nog steeds mijn lekkere boerinnetje. Komt omdat je in een boerengat woont, blond haar en blauwe ogen hebt en appelwangen. Doe de som, je komt er vanzelf op uit. 8D


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    PrincessLuna schreef:
    (...)

    Dan ben je nog steeds mijn lekkere boerinnetje. Komt omdat je in een boerengat woont, blond haar en blauwe ogen hebt en appelwangen. Doe de som, je komt er vanzelf op uit. 8D

    FML (no_chears)


    -

    Genius schreef:
    (...)
    FML (no_chears)


    When and where? (wbw)


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.