• Panem et circenses

    Rue is de dochter van Katniss Everdeen en Peeta Mellark. De Hongerspelen zijn afgeschaft en alles lijkt weer normaal. Maar dat is niet zo. Een groep aanhangers van President Snow pleegt een staatsgreep en krijgen de macht over Panem. Één van de eerste dingen die ze opnieuw voortzetten zijn de Hongerspelen. En zou het niet leuk zijn als één van de kinderen van twee winnaars toevallig een tribuut wordt?.


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    niemand?


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Prim schreef:
    niemand?


    jawel

    maar ik waarschuw je, een Hungergames verhaal moet heel goed zijn, als je wilt dat ik mijn abo houd


    "You'll stay with me?" "Until the very end."

    Goh, beetje voorspelbaar.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Het begin klinkt wel leuk, maar ik heb niet zo'n zin om weer een stuk in de arena te lezen. Ik neem een bladwijzer en dan zie ik wel of ik het ga lezen.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    1


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one