• Ik heb nu last van mijn maandstonden en ik heb de meest rare behoefstes.

Ik heb heel erge zin in pepernoten en in ijskoffie.

En ook dit nummer staat non-stop aan:

.

En aangezien Mijn broer,mijn vader en mijn vriend weg zijn ga ik zometeen met mijn stiefmoeder onder de wol kruipen en Titanic en the notebook kijken.

Heb jij dat ook?

[ bericht aangepast op 4 okt 2011 - 17:16 ]

Stemmingswisseling, ik ben helemaal psycho dan hahaha

All I have in life, is my imagniation.

RainbowDash schreef:
    (...)

Wat?

Als je een vriendin hebt krijg je een keer per maand borden en scheldwoorden naar je hoofd! Je zou bijna zeggen dat jongens er meer last van hebben :P

Zeg, wij moeten pijn lijden, jullie alleen gezeur aanhoren (cat) Wereld van verschil :Y)

Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

Georgeee schreef:
    (...)
    Ja, en als jij ongesteld bent heb je behoefte aan seks chocola natuurlijk. Ride me. (cat)\

Back on topic my children

Hoe heb jij dat ontdekt? (wbw)

Has no one told you she's not breathing?

Onderrugpijn, onderbuikpijn, ik ben heel emotioneel -dan huil ik nog sneller dan ik normaal doe-, en heb ik vaak stemmingswisselingen.. Uit hetn iets =,-

Roses are dry, violets are black, and I can be cruel.. Just like you.

Reassurance schreef:
    (...)
    Zeg, wij moeten pijn lijden, jullie alleen gezeur aanhoren (cat) Wereld van verschil :Y)

Ja maar wij voelen met jullie mee! (flower)

We're all mad here.

Ik heb dan enorme stemmingswisselingen en ik heb dan zin om iedereen te slaan.

You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)

Reassurance schreef:
    (...)

Jullie moeten pijn lijden, en bezorgen ons pijn! En als ware meisjes zijn jullie zoooo gemeeeeen (huil)

quidquid excusatio prandium pro

Eh, ik heb vreetbuien, chocoladeliefde en word om elk dingetje kwaad.

Your make-up is terrible

RainbowDash schreef:
    (...)

Jullie moeten pijn lijden, en bezorgen ons pijn! En als ware meisjes zijn jullie zoooo gemeeeeen (huil)

Aansteller (krul)

Heel moe zijn, chagrijnig, zin om serie's te kijken, zin in drop, en heel veel vreetbuien, en gek worden als iemand muziek opzet haha, terwijl ik normaal verslaafd ben aan muziek (:

Reassurance schreef:
    (...)
    Aansteller (krul)

Pfff, vraag je vriendje (als je er een hebt, anders moet je maar iemand anders nemen met wie je heel hecht bent) alles op te nemen wat je zegt op een normale dag en een dag dat je ongesteld bent. Dan zul je zien dat ik het nog heeel eufemistisch heb gezegd :Y)

quidquid excusatio prandium pro

RainbowDash schreef:
    (...)

Pfff, vraag je vriendje (als je er een hebt, anders moet je maar iemand anders nemen met wie je heel hecht bent) alles op te nemen wat je zegt op een normale dag en een dag dat je ongesteld bent. Dan zul je zien dat ik het nog heeel eufemistisch heb gezegd :Y)

Ik ben niet chagrijnig als ik ongesteld ben, gelukkig :'D

RainbowDash schreef:
    (...)

Nu stel je je wel aan, het is niet altijd zo dat een ongesteld meisje ongezellig is. O, o zekerrrrrrr niet. : DDDDD! /ervaring.

We're all mad here.

RainbowDash schreef:
    (...)

Ok ik zou het hem zometeen vragen als hij thuiskomt.

Anitaaa schreef:
    Eh, geen?
    Ik blijf volledig hetzelfde, je merkt het totaal niet aan me.
    /tenzij ik lig te sterven van de pijn natuurlijk.
    this^

I live for the applause, you will die for it.