• Als ik op profielen van mensen kijk zie ik dat Potterheads géén fan zijn van Justin bieber.
    Bij mij is dit ook het geval. Zijn mensen er niet mee eens? Comment!


    "I solemnly swear that i am up to no good."

    Er zullen vast wel mensen zijn die van beide fan zijn of van beide niet. Ik ben HP fan, en geen Bieber fan (:


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Dat is persoonlijk, er zullen altijd wel mensen zijn die fan zijn van beiden.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Ik ben fan van beide alleen is Justin Bieber steeds minder aan het worden (:


    You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)

    Er zijn heus wel fans van beide.
    Ik ben van geen van beide fan, dat kan ook :')


    Destroy what destroys you.

    Abernathy schreef:
    Ik ben fan van beide alleen is Justin Bieber steeds minder aan het worden (:


    A girl should be two things: Classy & Fabulous. <3

    Potterhead but no jb:Y)


    Shoganai i ne~

    Toboe schreef:
    Er zullen vast wel mensen zijn die van beide fan zijn of van beide niet. Ik ben HP fan, en geen Bieber fan (:


    | Reality is for people that lack imagination |

    AppleCider schreef:
    Potterhead but no jb:Y)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    JB ligt me niet, maar als hij dat wel deed dan was ik net zo goed Potterhead als lijdend aan Bieberfever. ^-^


    Let the Night embrace you

    Toboe schreef:
    Er zullen vast wel mensen zijn die van beide fan zijn of van beide niet. Ik ben HP fan, en geen Bieber fan (:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Toboe schreef:
    Er zullen vast wel mensen zijn die van beide fan zijn of van beide niet. Ik ben HP fan, en geen Bieber fan (:


    Take me to wonderland

    Nope, ik heb de potterhead fever. De JB fever kan niet op tegen mij. whohoee.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    AppleCider schreef:
    Potterhead but no jb:Y)


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Toboe schreef:
    Er zullen vast wel mensen zijn die van beide fan zijn of van beide niet. Ik ben HP fan, en geen Bieber fan (:


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    I like Potter, but not JB. In fact, I hate him but when I say so hundreds of beliebers will jump on me and let me eat cd's D:


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!