• Heey!!

Ik wilde gisteren een stuk van mijn angst overwinnen, namelijk zingen in een gebouw of kerk of dergelijke. Nu was het al 18:00 s'avonds gisteren en een vriendin van mij keek even naar kerken die continu open zijn. Toen vonden we er een in de buurt en daar zijn we heen gegaan. Ipad mee voor karaoke nummers en zingen maar!!

Het punt was wel, de kerk had een grote deur die altijd open stond, en het is midden in de stad dus iedereen kon mij best goed horen. Ik dacht, zolang ik ze maar niet zie want dan val ik echt flauw. Zoals jullie in het filmpje ook zien loop ik op het begin even heen en weer om te kijken of er echt niemand staat. Ze zenuwen zaten in mijn keel :| maar goed, anna heeft et toch gedaan!xD

Voor beste geluidskwaliteit kunnen jullie beter oordopjes in doen en het geluid niet te zacht doen als je geluid harder doet dan hoor je mijn stem meer zoals die ook daar klinkt alsware XD

:$

Sommige zullen wel gek ervan worden...sommige misschien niet. Ik weet ook niet of en wie het erg vind als ik af en toe een filmpje plaats:$

[ bericht aangepast op 9 okt 2011 - 9:11 ]

Jaloers ik kan helemaal niet zo goed zingen!

It's going to be difficult, but not impossible.

ben zo blij met jullie reacties:$ ik wou alleen dat ik het zelf ook kon inzien als ware....ik ga vanavond weer naar die kerk toe en weer wat nummers zingen en opnemen....rolling in the deep ga ik ook oefenen, heel wat anders dan dit nummer haha. Maar ik kan het proberen :D

Atropos schreef:
    Wooow, hoe hoog. Echt knap.

It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

mag ik jullie vragen wat nou precies mooi is aan mijn stem? beetje gekke vraag, maar als ik mezelf terug hoor, dan hoor ik het helemaal niet..:( alleen s'avonds laat, als ik mezelf dan terug hoor denk ik, hmmm jah, het is wel hoog. Maar meer ook niet...vind dat wel jammer. Misschien hebben meer van jullie dat bij het terug luisteren van je eigen stem?

[ bericht aangepast op 6 okt 2011 - 16:57 ]

Ik kan maar één ding zeggen: wauw, wat mooi.

Voor wat je hier boven vraagt, je zingt juist. Je stem is hoog, zuiver en puur. Ik kan niet precies zeggen wat het is maar het is bijna engelachtig. Misschien is het ook wel de combinatie van je stem, het lied en de plaats waar je het zingt dat het magisch maakt, maar ik zou vooral niet stoppen of twijfelen aan jezelf.

[ bericht aangepast op 6 okt 2011 - 19:38 ]

The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

Wat hoorde ik nou? Dat je die kerk uitgestuurd bent? Haha x]

"I shut my eyes in order to see.'

Kalashnikov schreef:
    Wat hoorde ik nou? Dat je die kerk uitgestuurd bent? Haha x]

WAHAHAH hoe weet je dat ?? ( ik weet wel wie jij bent :P ) maar hoe wist dat ? we moesten wol fut ja omdat ie ticht moest XD

buffyxangell schreef:
    (...)

WAHAHAH hoe weet je dat ?? ( ik weet wel wie jij bent :P ) maar hoe wist dat ? we moesten wol fut ja omdat ie ticht moest XD

Zei Yvonne x]

"I shut my eyes in order to see.'

nice (H) niet echt mijn muzieksmaak Echt heel mooi gezongen. Je zou wat met musical moeten doen. Daar heb je echt de stem voor.

"Your life. Your choice. Think about what you want."

dance4ever schreef:
    nice (H) niet echt mijn muzieksmaak Echt heel mooi gezongen. Je zou wat met musical moeten doen. Daar heb je echt de stem voor.

Dankjewel!!:) ik zal erover nadenken, haha!!

Ik ken het nummer niet, maar het is echt prachtig gezongen.
    Me wants more :Y)

"Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

Wow, jij kan echt hoog zingen!

A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

Niet opnieuw. --'
    Quizlet is geen zangwebsite. Anyway, as I said before. I don't like your voice.

comfort in c h a o s

Austen schreef:
    Niet opnieuw. --'
    Quizlet is geen zangwebsite. Anyway, as I said before. I don't like your voice.

Ik weet dat quizlet niet gericht is op zingen, maar het heeft wel een topic muziek, dit valt toch ook onder muziek?:O Dat je niet van mijn stem houd kan, haha :)

buffyxangell schreef:
    (...)

Ik weet dat quizlet niet gericht is op zingen, maar het heeft wel een topic muziek, dit valt toch ook onder muziek?:O Dat je niet van mijn stem houd kan, haha :)

Ik begin me er na vijf of zes topics best aan te ergeren.

comfort in c h a o s