• En dus neem ik Monster (mijn Beagle) straks mee naar het strand!
    Ook heb ik een nieuwe halsband voor hem gekocht met spikes eraan :')
    Hebben jullie je huisdieren al verwend met iets leuks?


    [ topic verplaatst door een moderator ]


    I love you Tim

    Misschien koop ik zo een nieuwe riem voor hem :3


    SLOAN.

    Waarom zeg je dat nou?! Ik ben niet thuis, dus ik kan ze nu niet gaan verwennen D:


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Mijn hond heeft zo'n verwenpakket van de Pedigree gekregen, zo'n dinobot, en een paar nieuwe speeltjes die het einde van de avond waarschijnlijk niet gaan halen :')

    Mijn konijn krijgt een winterwortel. :Y)


    "Well, well. Look who we've got here!"

    WUUUUUUUUTTT Ik wist niet dat het dioerendag was xD


    “Laughter is timeless. Imagination has no age. And dreams are forever.”

    Ik denk dat het zaterdag bij ons dierendag wordt. (:


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Onze kippen krijgen elke dag een heerlijke maaltijd van de dag ervoor. :')


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Mijn kat kreeg snoepjes haha.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Nou, ze hebben de eer gekregen in mijn droom te verschijnen.

    Ik droomde dat ik het muizenhok nodig moest verschonen, want de stront kleefde aan hun pootjes en hun vachtjes waren dof. Zeker Snuf, de oudste van de twee, zag er slecht uit dus ging ik dat maar snel doen. Pas toen het hok weer schoon was besefte ik me dat ze al zo'n halfjaar geen eten meer gehad hadden, dus ging ik ze ook voeren. Ik voelde me echt een dierenmishandelaar, dat ik ze zo verwaarloosd had!
    Ik werd wakker, nogsteeds lichtjes in paniek, en probeerde me te bedenken of ik vorige week het hok goed heb schoongemaakt (ze zijn bij mijn vader, die ik alleen in het weekend zie, daarom moest ik even graven), voor ik me besefte dat ze al een halfjaar allemaal dood zijn. En pas dáárna besefte ik me dat het dierendag was en het allemaal wel erg toevallig was x'D


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.