• Morgen is er een jongen van de judo jarig. Dus ik zei voor de lol: 'Kom je taart brengen?' Want hij zit bij mij in het dorp op school.
    Toen zei hij: 'Nee kom maar naar mij toe.' (hij woont twee dorpen verder op) Dus ik heel droog: 'Ja dat doe ik.'
    Dus met een stel grapjes gemaakt te hebben is het plan serieus geworden. Dus hij zou het vragen aan zijn moeder en dan zou hij mij een bericht via hyves sturen.
    Krijg ik toe net bericht van hyves: Je mag taart komen eten, dit en dit is mijn adres.

    Haha dus morgen ga ik taart eten :'D


    "Ignite, my love. Ignite."

    Leuk
    Ik ga zondag taart eten
    En ik at gisteren ook taart


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ah, ik zou dan echt wel een cadeautje halen eigenlijk. Vind ik wel zo aardig!


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Haha, gezellig toch (:


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Ik eet morgen taart met mijn mentor. Hij was vorige week jarig en we zeiden voor de grap dat hij moest trakteren. :'D

    Arlene schreef:
    Ah, ik zou dan echt wel een cadeautje halen eigenlijk. Vind ik wel zo aardig!


    Natuurlijk krijgt hij ook een cadeautje, wat eerder geld gaat worden want ik weet niet wat je voor een jongen moet kopen (ik geef iedere jongen gewoon geld :'D)


    "Ignite, my love. Ignite."

    ik wil ook taart XD

    Haha zo deed ik dat ook met een -inmiddels ex-vriend- van me. Maar hij kwam lasagne eten :3 Was echt vet gezellig ^^


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    haha, gezellig (:


    I'm gonna pick up the pieces, and build a lego house.

    Ik at laatst taart in de vorm van billen ! :'D


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Bandicoot schreef:
    Ik at laatst taart in de vorm van billen ! :'D


    Ik snoep in vorm van het mannelijke geslachts deel ;$


    "Ignite, my love. Ignite."

    Haha leuk,gratis taart :'D


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    Leuk toch (:


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Ik heb gisteren om drie uur 's nachts bij mijn vriend thuis nog taart gegeten. We werden wakker en hij zei zo (behoorlijk zacht want de rest sliep al): 'eigenlijk heb ik heel erg zin in taart weet je dat?'


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    dus ja, toen zaten wij aan de taart. 's nachts. xD
    (we waren negen maanden samen ^_^)


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!