• Ik ben dus van plan een leeg, zwart shirt te kopen en 'Iron Maiden' erop te zetten met transferpapier maar bon, ik heb geen idee hoe. :'D (en werkt dat wel met een zwart shirt ofzo, en hoe was ik het etc.)

    I'm dying here. *gaat op knieën*


    We bring our sons up to get gunned down.

    Ken ik niks van (joehoe)


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Is dat dat papier dat je bij de hema kan kopen? daar haal ik altijd van die dingen en dan kan je een print erop maken, en dan erop strijken ;D


    Trust me. I'm the doctor

    Bear schreef:
    Is dat dat papier dat je bij de hema kan kopen? daar haal ik altijd van die dingen en dan kan je een print erop maken, en dan erop strijken ;D


    Yes, yes! _O_


    We bring our sons up to get gunned down.

    Ik heb geen idee of dat werkt. Ik ga daarvoor naar speciaalzaken (:


    I love you Tim

    Infineit schreef:
    (...)

    Yes, yes! _O_


    Okee. Sowieso, als je er een print opzet. doe het dan in spiegelbeeld, anders staat her verkeerd op je shirt.

    Maar opzich moet het gewoon werken met een zwart shirt [dat heb ik ook gedaan] (:


    Trust me. I'm the doctor

    Bear schreef:
    (...)

    Okee. Sowieso, als je er een print opzet. doe het dan in spiegelbeeld, anders staat her verkeerd op je shirt.

    Maar opzich moet het gewoon werken met een zwart shirt [dat heb ik ook gedaan] (:


    Gewoon transferpapier in een printer of moet je dat ergens laten doen? *krabt kin*


    We bring our sons up to get gunned down.

    Infineit schreef:
    (...)

    Gewoon transferpapier in een printer of moet je dat ergens laten doen? *krabt kin*


    Gewoon in de printer, maar je moet wel even kijken op welke kant je het dan print. ik heb al een paar keer gehad dat ik het op de verkeerde kant van het papier printte. Maar het is gewoon printen in spiegelbeeld en het daarna op het shirt strijken (:


    Trust me. I'm the doctor

    Patronum schreef:
    Ken ik niks van (joehoe)


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Bear schreef:
    (...)

    Gewoon in de printer, maar je moet wel even kijken op welke kant je het dan print. ik heb al een paar keer gehad dat ik het op de verkeerde kant van het papier printte. Maar het is gewoon printen in spiegelbeeld en het daarna op het shirt strijken (:


    Dus als ik de foto in spiegelbeeld zet op photoshop or something, en dan afprint zou dat moeten werken? /noob


    We bring our sons up to get gunned down.

    Infineit schreef:
    (...)

    Dus als ik de foto in spiegelbeeld zet op photoshop or something, en dan afprint zou dat moeten werken? /noob


    Jep, het is eigenlijk helemaal niet zo moeilijk.


    Trust me. I'm the doctor

    Bear schreef:
    (...)

    Jep, het is eigenlijk helemaal niet zo moeilijk.


    Ah, alright, thanks! : D


    We bring our sons up to get gunned down.

    Infineit schreef:
    (...)

    Ah, alright, thanks! : D


    Nu heb ik zin om ook een shirt te gaan drukken D:

    Your Welcome :3


    Trust me. I'm the doctor

    Oké weet ik dit ook weer :D


    "if you cant get someone out of your head, it maybe supposed to be there."