• Ja, ik heb eens een vraagje voor de fanatieke spelers van Sims 3. :3
    Ik speel al zo lang ik me kan herinneren sims 2, maar heb ook het standaard spel van de sims 3 hier liggen.
    Nu, ik kon het nooit installeren omdat mijn pc daar te traag voor was- maar nu heb ik een nieuwe pc die dat met gemak aan kan.
    ook weet ik, toevallig of niet, dat sims 3 dierenboel of zoiets in november-als ik me niet vergis- uitkomt, en deze wil ik dan ook heel erg graag hebben en ga die ook halen. :3
    Maar mijn vraag is: welke uitbreidingen van de Sims 3 raden jullie me aan om ook nog extra aan te schaffen?


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Abernathy schreef:
    Ik zelf vind Na Middernacht en levensweg het leukste bij allebei krijg je heel veel nieuwe meubels en ook dingen die je kunt doen, bij Na Middernacht kan je bijvoorbeeld Vampier worden en bij Levensweg krijg je een onzichtbaar vriendje die je tot leven kan wekken


    En weet iemand hoe het downloaden van haar en kleding juist werkt?


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Nou :) ik heb de sims 1 & 2 op pc nog gespeeld, maar die pc die we hebben kon het niet meer aan

    Dus speel ik maar een beetje sims 3 op de wii (met al zijn fouten erbij)


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Orchideous schreef:
    (...)

    En weet iemand hoe het downloaden van haar en kleding juist werkt?

    Ik zelf weet het niet maar ik ken iemand die heel veel weet van de Sims ik zie hem morgen dan wil ik het wel vragen?


    You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)

    Abernathy schreef:
    (...)
    Ik zelf weet het niet maar ik ken iemand die heel veel weet van de Sims ik zie hem morgen dan wil ik het wel vragen?


    Als je wilt. :3


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Orchideous schreef:
    (...)

    En weet iemand hoe het downloaden van haar en kleding juist werkt?

    Als je haar en kleding van de officiële site haalt zijn het sims3-packs, die installeren vanaf de launcher, daar moet je dubbel op klikken.
    voor Package bestanden moet je een mapje (dat Mods noemt) aanmaken in de sims3 map die in mijn documenten komt. In die map moet je een bestand dat 'Resource.cfg' noemt plaatsen. Dit bestand vind je op modthesims.info. In de 'mods' map maak je een map die 'packages' noemt. Dan moet je de package bestanden daar in plaatsen.


    Ex astris, sciencia

    Beestenboel komt in Oktober uit ;)
    Wereldavonturen, Na Middenacht, Levensweg & Ambitieus.
    Ik heb ze allemaal, dus als je info wil just let me know.


    I love you Tim

    PureObsessed schreef:
    Beestenboel komt in Oktober uit ;)
    Wereldavonturen, Na Middenacht, Levensweg & Ambitieus.
    Ik heb ze allemaal, dus als je info wil just let me know.


    OH, dan moet ik daar al helemaal niet meer zo lang op wachten. :3


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Na Middernacht. Period(flower)


    ... But I'm weak, and what's wrong with that?

    Niet aanschaffen, downloaden is goedkoper (wbw)

    Ik ben nu de sims 3 aan het downloaden :'D

    die van die beesten is geloof ik al uit in Nl!
    Middernacht is heel leuk!
    Maar weetje wat je het beste kan doen? Gwn ff van die filmpjes opzoeken bij YouTube, dan kan je vanzelf zien wat je het leukste vind.

    Translate schreef:
    Niet aanschaffen, downloaden is goedkoper (wbw)

    Ik ben nu de sims 3 aan het downloaden :'D

    OMG! Die link MOET je me geven :3


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Negligible schreef:
    (...)
    OMG! Die link MOET je me geven :3


    @!#$*^%@#$%^&%@#$&^^% -heeft net link weggeklikt-
    Oke, ik zal hem weer even zoeken en dan PB ik hem wel, anders wordt Rickjuh weer chagarjinig :W

    @Hierboven: aanschaffen is bij mij gelijk aan downloaden. :'D


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Na Middernacht ^^


    Take me to wonderland

    Levensweg!!
    Mag ik je iets aanraden: wordt lid op de site van The Sims 3 en als je je Basisspel en/of Wereldavonturen registeert dan krijg je 1000 gratis SimPoints. Die SimsPoints kan je in de Store inruilen voor leuke meubels/kapsels/gebouwen voor in je spel.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."