• Het is altijd al geweest, dat ik wil dat jongens me leuk vinden (Nu lijkt het alsof ik een groot ego heb of dat ik aandacht zoek, wat dus niet is :))
    En ik wil dat ze me graag hebben om wie ik ben...
    Nu in mijn klas zit een lieve jongen...Laten we hem even Q noemen.
    Hij begon onlangs tegen mij te praten via facebook...
    Hij zegt dat hij me leuk en knap vindt...
    Maar nu een jongen dat zo zegt, voel ik mij super onzeker en haat ik het als hij dat doet :')

    Ik vind het echt super lastig dat ik nooit niet weet wat ik nu wil.
    Ik wil dat iemand me graag heeft en als iemand me dan graag heeft vind ik het zo ongemakkelijk aanvoelen :')


    Kent iemand dit probleem?
    Ik word er echt gek van :)


    Edit: Vandaag kwam hij dus naast me zitten, knipoogde hij naar me, zei hij heel de tijd mijn naam, ging met al mijn spullen aan de haal, raakte eerst mijn hand aan, dan mijn knie, liep ik even de klas uit om iets te gaan halen in mijn kluisje dan liep hij mee, sloeg zijn arm om mijn middel en noemde me heel de tijd zijn schatje

    Ik werd echt gek!
    Ik heb toen hij mijn hand niet wilde loslaten met de achterkant van een breekmes op zijn vingers geslagen :')

    En omdat we morgen een uur later les hebben, maar ik al rond 8u25 op school ben inplaats van rond 9u10 besloot hij dat hij er ook rond dat uur zou zijn zodat ik niet alleen was...

    Hij lijkt echt op een stalker nu >.<

    [ bericht aangepast op 5 okt 2011 - 22:29 ]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    C18 schreef:
    Eh ja, dat verlangen heb ik ook wel, maar als iemand dan zegt dattie me leuk vindt geloof ik het niet of ik vind hem niet leuk. Not funny.


    Zeer herkenbaar..


    26 - 02 - '16

    Ardency schreef:
    Klinkt erg bekend... ):


    I wasn't just kissing him, I was telling his lips a secret!