Ike Roll Willen [a] maakt niet uit welke, doe maar die jij vind welke bij me past:P Als ik er ubberhoubt in mag.
Naam: Elle
Plaatje: http://i168.photobucket.com/albums/u170/PunkRockLover01/Emo%20Pics/Girl%20Emo/emo.jpg
Teksjte:
Hoii, Zou ik even zo aardig zijn om mezlef voor te stellen.
Nou ik ben Elle, en leef al 18 jaartjes op deze wereld. Ik Ga niet meer naar School, Al 2 jaar niet meer hoor. ik werk bij me oompje in zijn Cafee, als Serveerster. En ik woon samen met mijn Hond Barbie bij me broer. Zijn vriendin in net overleden, en ze hadden saampjes 1 klein Zoontje, Fabi(an) Ik ben dus nu,, een soort van Moeder voor hem
Uuh, Vedder, Hou ik van mijn vriendjes! En niemant mag dan ook aan ze zitten,, wat dan maak ik diegene af! Ik Hou ook van Muziek, Dat is mijn leven. Ik Speel al zins me 9de gitaar. en kan ook aardig zingen. Ik wil heel graag Leerren Drummen, Maar i kken niemant die me dat kan leren. Ik zat wel op drumles. maar die gast Geilde op me. dus daar ben ik ook al weer snel mee gestopt! Veder, ben ik heel erg bang voor Insecte, Insecte,, Clown en vogels. Ik ben Verslaaft aan. Bubbelgum en lolly's. Je zult me dan ook noiot zonder 1 van die dingen zien.
Sorry moet gaan. Fabi is aan het huilen! ByeXX
Dunno ><