Het feit dat je zo reageert op de reacties van anderen, in plaats van op een volwassen manier, geeft al aan, in mijn ogen dan, dat je niet volwassen genoeg bent om een sleeve te nemen. Het nemen van een tattoo heeft ook een bepaalde volwassenheid nodig. Hel gaf je een advies, zei niet dat je het niet moest doen of wat dan ook. Ze zei dat je zelf moet gaan bepalen wat je er op wilt en niet anderen gaan vragen wat je moet laten zetten, maar zelf moet gaan zoeken en kiezen wat jij wilt en wat jou aanspreekt, in plaats van 'oh, dat ziet er wel redelijk uit en is opvulling, dus doe ik dat'. Soms moet je advies gewoon aannemen, dat je er niks mee doet, okay. Als jij vindt dat je er genoeg over gedacht hebt en het zeker weet, dan is dat prima, dan kun je haar dat gewoon zeggen. Dat alles kan op een normale, rustige en volwassen manier, had je dat gedaan dan was het al heel anders over gekomen. Maar je hoeft je niet als een klein kind te gedragen en doen alsof ze je aanvalt, etc. Want zo doe je en dat deed ze dus niet.
OT: Het lijkt me wel dat het behoorlijk pijn kan gaan doen, of in ieder geval gaat irriteren. Je moet waarschijnlijk meerdere sessies laten doen en sommige gebieden op je arm zijn nou eenmaal heel erg gevoelig. Zelf zou ik iets in de trant van keltische lijnen doen, of iets met een vogel, misschien bloemen, zou ook nog kunnen. Gewoon even goed onderzoek doen en uiteindelijk voor iets kiezen waar jij je 100% tevreden en goed bij voelt. Ik zou als ik jou was gaan kijken bij tattooartists op hun site of wat dan ook. Daar kun je vast genoeg vinden.
[ bericht aangepast op 4 okt 2011 - 9:42 ]
If you don't stand for something, you'll fall for anything.