• hoi XD
    ik krijg binnenkort een arm sleeve. jullie weten wel over heel je arm? ja oké top. maar ik vroeg me af of iemand van jullie goeie plaatjes heeft voor ideeën en of jullie zelf nog ideeën hebben voor wat ik er op wil etc.
    en weet iemand hoe pijn het doet? xd op heel je arm?
    alvast bedankt

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    oordeel niet te snel over iemand.

    Doe je geen tattoo die iets betekent? (no_chears)

    Maarja, tadam.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Begint wel te irriteren, lijkt me.
    Je moet een aantal keer een paar uur met een naald op je arm liggen :'D

    Penguin schreef:
    Doe je geen tattoo die iets betekent? (no_chears)

    Maarja, tadam.


    jawel maar ik dacht je hoef toch niet heeeeel je arm vol met betekenissen ook wel wat opleuken xd


    oordeel niet te snel over iemand.

    en op google vind ik niet echt mooie :$ nja goeie


    oordeel niet te snel over iemand.

    Zou zoiets nog niet doen. Je bent nog maar 16, en dus redelijk jong voor zoiets. If I'm not mistaken zijn tat's zelfs verboden onder de 18.


    No growth of the heart is ever a waste

    C18 schreef:
    Zou zoiets nog niet doen. Je bent nog maar 16, en dus redelijk jong voor zoiets. If I'm not mistaken zijn tat's zelfs verboden onder de 18.


    Mistaken.
    Het mag vanaf 16

    ja idd ; )


    oordeel niet te snel over iemand.

    Ik wil ook een sleeve btw :'D,
    maar zoiets is dúur, dus ik wacht nog even af.
    Iets met Japanse blossem & bloemen vind ikzelf mooi.
    (cat)

    Misschien als opvulling van de Nieuw Zeelandse lijnen


    Of bloesem/bloemenrank


    of celtische figuren/lijnen


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    het is geen arm sleeve maar gewoon sleeve. ten tweede hoop ik dat je toestemming krijgt van je ouders. En waarom zou je in godsnaam een tattoo laten zetten als je niet eens weet wat je moet zetten? Dan ben je gewoon dom bezig.

    Ga je eerst eens verdiepen in tattoo's en wordt volwassen, scheelt een hele hoop als je weet waar je mee bezig bent.

    [ bericht aangepast op 3 okt 2011 - 17:45 ]

    Hel schreef:
    het is geen arm sleeve maar gewoon sleeve. ten tweede hoop ik dat je toestemming krijgt van je ouders. En waarom zou je in godsnaam een tattoo laten zetten als je niet eens weet wat je moet zetten? Dan ben je gewoon dom bezig.


    je kan ook normaal gaan doen dankjewel ik weet gedeeltelijk wat ik wil en ik heb toestemming niet gelijk zo gaan aanvallen.
    ga je er niet mee bemoeien als je alles beter weet.

    [ bericht aangepast op 3 okt 2011 - 17:46 ]


    oordeel niet te snel over iemand.

    luister es goed ..
    als ze nou een arm sleeve wil zetten,
    laat haar toch gewoon doen ?
    het is jullie arm niet die vol zal staan,
    en als zij het zo graag wil,
    who cares,

    gaan jullie er last van hebben?
    dacht het niet.

    dat je je menig geeft ,
    das jou recht,
    maar als het je niet aanstaat wat ze gaat doen,
    waarom doe je dan de moeite om erop te reageren?

    meis,
    denk er goed over na,
    maar als je hem echt zo graag wil...
    doen gewoon.


    (K)

    [ bericht aangepast op 3 okt 2011 - 17:54 ]

    CocoFanta schreef:
    (...)

    je kan ook normaal gaan doen dankjewel ik weet gedeeltelijk wat ik wil en ik heb toestemming niet gelijk zo gaan aanvallen.
    ga je er niet mee bemoeien als je alles beter weet.


    het was niet aanvallend maar feiten.
    En juist omdat ik het beter weet, wijsheid komt helaas voor jou met een oudere leeftijd en een grotere hoeveelheid aan tattoo's. Je bent 16, je wil een sleeve laten zetten. Ik ga er vanuit dat je nog bezig bent met school(wat verstandig zou zijn) en je inkomsten hebt van een bijbaantje. Dan moet je nog zien dat je er mag blijven werken, of dat je überhaupt ergens aangenomen wordt. Dat jij maar voor een gedeelte weet wat je erop laat zetten geeft al genoeg aan dat je het niet moet doen. Waarom? omdat je anders iets gaat laten zetten wat je nu leuk vind en wat je over 10 jaar weg laat halen. wacht tot je achttien bent, kijk nog eens naar de dingen die je nu wil laten zetten, dan praten we daarna nog eens.

    C18 schreef:
    Zou zoiets nog niet doen. Je bent nog maar 16, en dus redelijk jong voor zoiets. If I'm not mistaken zijn tat's zelfs verboden onder de 18.
    Je mag zelfs al onder de 16 zolang je toestemming hebt van minimaal één van je ouders/voogd.


    Forever.

    Hel schreef:
    (...)

    het was niet aanvallend maar feiten.
    En juist omdat ik het beter weet, wijsheid komt helaas voor jou met een oudere leeftijd en een grotere hoeveelheid aan tattoo's. Je bent 16, je wil een sleeve laten zetten. Ik ga er vanuit dat je nog bezig bent met school(wat verstandig zou zijn) en je inkomsten hebt van een bijbaantje. Dan moet je nog zien dat je er mag blijven werken, of dat je überhaupt ergens aangenomen wordt. Dat jij maar voor een gedeelte weet wat je erop laat zetten geeft al genoeg aan dat je het niet moet doen. Waarom? omdat je anders iets gaat laten zetten wat je nu leuk vind en wat je over 10 jaar weg laat halen. wacht tot je achttien bent, kijk nog eens naar de dingen die je nu wil laten zetten, dan praten we daarna nog eens.


    laat me ja ga er niet meer mee bemoeien ik heb er goed over na gedacht klaar punt nu uit ik vraag tips geen dingen die jij beter weet dus klaar nu ja? dankjewel....
    ik vind het gewoon niet zo fijn dat jij alles beter moet weten
    iedereen weet net zo veel als andere fzo

    [ bericht aangepast op 3 okt 2011 - 17:55 ]


    oordeel niet te snel over iemand.