• Hoi..
    Ik maak dit topic van een ander account.. ik wil niet dat mijn vriendin weet dat ik het ben...
    Ik was laatst aan het chatten met iemand van school, en ik zeo dat ik hongerhad maar niet kon eten... Ze zei meteen kijk uit dat je geen Anorexia krijgt. Als ik honger heb loop ik naar de keuken, en drink ik alleen 2 slokken water. Als ik iets eet heb ik meteen spijt, ik krijg heel veel buikpijn. Ik weet het niet... Ga ik Anorexia krijgen..?

    Help


    Liefde Is Voor Even, Vriendschap Voor Altijd

    Help schreef:
    (...)

    Ik vind dat je gelijk hebt , zelf zou ik het ook denken als ik jou was.. Ik weet dat mensen het zouden ontkennen, maar jullie kennen me niet eens, ik vraag hulp aan jullie, omdat ik jullie niet ken.. Als ik het aan mn vriendin zou vragen zou ze hysterisch worden. Snappie?


    Denk je niet dat een echte vriendin je zou helpen in plaats van hysterisch worden?


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Jamaar, ik vind toch dat er een verschil in zit. Het is moeilijk uit te leggen. D: Ik neem ook aan dat je broertje er niets aan wilt doen. Het is ook niet zo gevaarlijk als een eetstoornis, al kan het natuurlijk wel je hele toekomst verpesten.
    Hij is ontzettend depressief, weet niet waar hij voor leeft, vindt het niet erg om dood te gaan, wilt niets anders doen met zijn leven... Nee, het is niet gevaarlijk in zin van lichamelijk ziekte, maar psychisch is het wel gevaarlijk.


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Hij is ontzettend depressief, weet niet waar hij voor leeft, vindt het niet erg om dood te gaan, wilt niets anders doen met zijn leven... Nee, het is niet gevaarlijk in zin van lichamelijk ziekte, maar psychisch is het wel gevaarlijk.


    Ja, maar dat zou hij net zo goed kunnen hebben zonder zijn gameverslaving denk ik. (cat)
    Mja, alle verslavingen zijn psychisch toch gevaarlijk, de ene doet zeker niet af voor een andere.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Denk je niet dat een echte vriendin je zou helpen in plaats van hysterisch worden?


    Ik durf het mn beste vriendin niet te vertellen.. Ze gaat het tegen haar moeder zeggen en die weer tegen de mijne..

    Misschien zit het wel allemaal in mn hoofd, dan wil ik ze niet voor niets ongerust maken. Als het na 2 weken nog niet voorbij is ga ik met haar praten..


    Liefde Is Voor Even, Vriendschap Voor Altijd

    Assassin schreef:
    (...)

    Jamaar, ik vind toch dat er een verschil in zit. Het is moeilijk uit te leggen. D: Ik neem ook aan dat je broertje er niets aan wilt doen. Het is ook niet zo gevaarlijk als een eetstoornis, al kan het natuurlijk wel je hele toekomst verpesten.

    Ik heb pas gelezen dat er in Korea elke week een gros mensen overlijdt omdat zij 24/7 gamen, niet eten of iets dergelijks. Zij sterven achter hun pc. Wat nou niet gevaarlijk?


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Colibre schreef:
    (...)
    Ik heb pas gelezen dat er in Korea elke week een gros mensen overlijdt omdat zij 24/7 gamen, niet eten of iets dergelijks. Zij sterven achter hun pc. Wat nou niet gevaarlijk?


    Wat wil je dan ook in zo'n land. (cat)
    En ik zei niet 'niet gevaarlijk' maar minder gevaarlijk. In feite krijgen ze anorexie van het gamen. En ja, dat is echt de medische term voor niet willen eten, wat ze in feite doen.


    Your make-up is terrible

    Colibre schreef:
    (...)
    Ik heb pas gelezen dat er in Korea elke week een gros mensen overlijdt omdat zij 24/7 gamen, niet eten of iets dergelijks. Zij sterven achter hun pc. Wat nou niet gevaarlijk?

    Echt ongelofelijk. Ik snap wel dat je verslaafd kunt raken aan je computer, maar niet meer eten...? o_Ô


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Assassin schreef:
    (...)

    Wat wil je dan ook in zo'n land. (cat)
    En ik zei niet 'niet gevaarlijk' maar minder gevaarlijk. In feite krijgen ze anorexie van het gamen. En ja, dat is echt de medische term voor niet willen eten, wat ze in feite doen.


    Het zal mogelijk een aparte verslaving worden in de toekomst. Nu hangt het er een beetje tegenaan en er wordt nog druk over gediscusieerd. Het grote nadeel is dat de huidige generatie doktoren is opgegroeid voor computers.

    Maar ik vermoed dat het ooit wel officieel als verslaving of stoornis wordt gezien. Maar dat iets nog niet officieel als verslaving staat aangegeven betekent niet dat het niet gevaarlijk kan zijn. Zoals gezegd gaan er in Aziatische landen met enige regelmaat mensen dood doordat ze teveel tijd doorbrengen met gamen


    quidquid excusatio prandium pro

    doe je dit omdat je jezelf te dik vind????


    You can't not look cool with a crossbow.

    ICheetah schreef:
    doe je dit omdat je jezelf te dik vind????


    Ja.. Maar ik doe het gewoon vanzelf.. K kan t niet helpen


    Liefde Is Voor Even, Vriendschap Voor Altijd

    Help schreef:
    (...)

    Ja.. Maar ik doe het gewoon vanzelf.. K kan t niet helpen

    dan is het denkik wel anorexia
    maar sorry ik weet niks


    You can't not look cool with a crossbow.

    Uneventful schreef:
    HALE? Ik heb zo'n vermoeden dat je Hale bent...


    Wil jij niet met valse beschuldingen rond gaan strooien? danke -gayhand-

    Anorexia is niet iets wat je zomaar kan krijgen en al. Helemaal niet vam de ene dag op de volgende. Anorexia is iets wat zich zo langzaam uitbreidt, dat je het zelf niet door kan hebben. Je laat dat ene broodje liggen en volgende maand is het de ehele maaltijd die je niet wilt.


    Ik ben gemeen xoxo

    Als je zo doorgaat ja, dan kan je anorexia krijgen. Daarom moet je er iets aan doen voor het uit de hand loopt. Probeer toch te eten, al is het een lichte maaltijd zoals een stuk fruit, je moet toch zorgen dat je iets binnenkrijgt.
    En wat je zegt over die twee slokken water: Je moet echt meer drinken. Een mens moet op een dag veel drinken en als je weinig eet al helemaal.
    Probeer het gewoon een beetje weer op te bouwen door toch iets te eten en langzamerhand steeds wat meer te eten, anders gaat het niet de goeie kant op en ik denk dat je dat zelf ook niet wilt. Sterkte!

    [ bericht aangepast op 3 okt 2011 - 15:10 ]


    “Love is a contradiction.”

    Pff.. Nu net 2 boterhammen gegeten.. Met moeite


    Liefde Is Voor Even, Vriendschap Voor Altijd