• Hoi..
    Ik maak dit topic van een ander account.. ik wil niet dat mijn vriendin weet dat ik het ben...
    Ik was laatst aan het chatten met iemand van school, en ik zeo dat ik hongerhad maar niet kon eten... Ze zei meteen kijk uit dat je geen Anorexia krijgt. Als ik honger heb loop ik naar de keuken, en drink ik alleen 2 slokken water. Als ik iets eet heb ik meteen spijt, ik krijg heel veel buikpijn. Ik weet het niet... Ga ik Anorexia krijgen..?

    Help


    Liefde Is Voor Even, Vriendschap Voor Altijd

    Assassin schreef:
    (...)

    Ik dacht aan beide maar toen vroeg ik me af: Hebben die wel vrienden op Q?


    En toch heb ik moeite om niet te geloven dat het iemand is die aandacht wilt. Net als mensen die het 'toegeven'.


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    PrincessLuna schreef:
    (...)

    En toch heb ik moeite om niet te geloven dat het iemand is die aandacht wilt. Net als mensen die het 'toegeven'.


    Natuurlijk wilt ze aandacht.
    Maar het verschilt per persoon als ze het toegeven of ze aandacht willen hoor. Soms is toegeven gewoon een stap in de richting van genezing. -Niet als je het toegeeft na 2 dagen- (joehoe)


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Natuurlijk wilt ze aandacht.
    Maar het verschilt per persoon als ze het toegeven of ze aandacht willen hoor. Soms is toegeven gewoon een stap in de richting van genezing. -Niet als je het toegeeft na 2 dagen- (joehoe)


    Dat bedoel ik. :W


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    PrincessLuna schreef:
    (...)

    Dat bedoel ik. :W


    Dan is het goed. :W


    Your make-up is terrible

    StoryBelle schreef:
    (cat) Waarom denkt iedereen dat het Hale is terwijl ik dacht dat het die Jill met 20 accoutns was?

    Thanx iedereen,
    Door jullie heb ik weer nieuwe moed gekregen :)
    En nee ik ben niet Hale en ook niet die Jill.. Ik maak mezelf nog wel eens bekend.. Maar nee, ik doe dit niet om aandacht te vragen.. Ik was er laatst met een vriendin over aan het praten en toen begon ik het steeds meer te denken.. En omdat jullie hier zoveel verstand van hebben vroeg ik het via dot topic. Als je wil weten wie ik ben, stuur een pb


    Liefde Is Voor Even, Vriendschap Voor Altijd

    Assassin schreef:
    (...)

    Natuurlijk wilt ze aandacht.
    Maar het verschilt per persoon als ze het toegeven of ze aandacht willen hoor. Soms is toegeven gewoon een stap in de richting van genezing. -Niet als je het toegeeft na 2 dagen- (joehoe)

    Ik vind toegeven niet altijd een stap in de richting van genezen. Maakt niet uit na hoeveel tijd je het vertelt, sommigen benadrukken het echt teveel en dan denk ik echt iets van aandachttrekkerij.


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Negligible schreef:
    (...)
    Ik vind toegeven niet altijd een stap in de richting van genezen. Maakt niet uit na hoeveel tijd je het vertelt, sommigen benadrukken het echt teveel en dan denk ik echt iets van aandachttrekkerij.
    Mijn broertje geeft ook toe dat hij een gameverslaving heeft maar hij doet er echt niets aan. Je hebt dus inderdaad gelijk.


    Life is hard and then we die

    Negligible schreef:
    (...)
    Ik vind toegeven niet altijd een stap in de richting van genezen. Maakt niet uit na hoeveel tijd je het vertelt, sommigen benadrukken het echt teveel en dan denk ik echt iets van aandachttrekkerij.


    Mensen die het echt hebben, zullen het ontkennen. Zodra ze toegeven dat er iets is, staan ze ook meer open voor hulp, dus ik vind het wel een stap richting genezen.
    Als het nou mensen zijn die 'denken' dat ze het hebben omdat ze een dag niets gegeten hebben omdat ze zichzelf te dik vinden en het dan gaan roepen en benadrukken, ja dan is het dikke aandachtstrekkerij.


    Your make-up is terrible

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Mijn broertje geeft ook toe dat hij een gameverslaving heeft maar hij doet er echt niets aan. Je hebt dus inderdaad gelijk.



    Dat vind ik iets anders Annick. :'D Een gameverslaving is geen psychische ziekte.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Mensen die het echt hebben, zullen het ontkennen. Zodra ze toegeven dat er iets is, staan ze ook meer open voor hulp, dus ik vind het wel een stap richting genezen.
    Als het nou mensen zijn die 'denken' dat ze het hebben omdat ze een dag niets gegeten hebben omdat ze zichzelf te dik vinden en het dan gaan roepen en benadrukken, ja dan is het dikke aandachtstrekkerij.

    Ja, toegeven tegen vrienden en familie, toegeven tegen diegene die vermoeden dat ze iets hebben. Maar persoonlijk vind ik het 'toegeven' op een forum tegen een heleboel onbekenden ook aandachttrekkerij, maar dat is helemaal mijn mening.


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Assassin schreef:
    (...)


    Dat vind ik iets anders Annick. :'D Een gameverslaving is geen psychische ziekte.
    Euhm, bij mijn broertje wel dus. Hij gamed zoveel omdat hij hierin al zijn frustraties kwijt kan. Dit is zijn manier om al zijn problemen te vergeten, daardoor raakt hij er zo in gewikkeld en wil hij niet stoppen ermee. Het is zijn veiligheidsoord, daar waar hij alles kwijt kan waar hij mee zit. En volgens mij is dat met pro-ana ook zo.


    Life is hard and then we die

    Assassin schreef:
    (...)

    Mensen die het echt hebben, zullen het ontkennen. Zodra ze toegeven dat er iets is, staan ze ook meer open voor hulp, dus ik vind het wel een stap richting genezen.
    Als het nou mensen zijn die 'denken' dat ze het hebben omdat ze een dag niets gegeten hebben omdat ze zichzelf te dik vinden en het dan gaan roepen en benadrukken, ja dan is het dikke aandachtstrekkerij.


    Ik vind dat je gelijk hebt , zelf zou ik het ook denken als ik jou was.. Ik weet dat mensen het zouden ontkennen, maar jullie kennen me niet eens, ik vraag hulp aan jullie, omdat ik jullie niet ken.. Als ik het aan mn vriendin zou vragen zou ze hysterisch worden. Snappie?


    Liefde Is Voor Even, Vriendschap Voor Altijd

    Negligible schreef:
    (...)
    Ja, toegeven tegen vrienden en familie, toegeven tegen diegene die vermoeden dat ze iets hebben. Maar persoonlijk vind ik het 'toegeven' op een forum tegen een heleboel onbekenden ook aandachttrekkerij, maar dat is helemaal mijn mening.


    Ja, daar heb je gelijk in.


    Your make-up is terrible

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Euhm, bij mijn broertje wel dus. Hij gamed zoveel omdat hij hierin al zijn frustraties kwijt kan. Dit is zijn manier om al zijn problemen te vergeten, daardoor raakt hij er zo in gewikkeld en wil hij niet stoppen ermee. Het is zijn veiligheidsoord, daar waar hij alles kwijt kan waar hij mee zit. En volgens mij is dat met pro-ana ook zo.


    Jamaar, ik vind toch dat er een verschil in zit. Het is moeilijk uit te leggen. D: Ik neem ook aan dat je broertje er niets aan wilt doen. Het is ook niet zo gevaarlijk als een eetstoornis, al kan het natuurlijk wel je hele toekomst verpesten.


    Your make-up is terrible