• For everyone who believes in Drarry:





    The story of all stories
    The Drarrytales
    Once upon a time there were two Bad boys. They kept their Erased Love alive during The Afterwar. Though they were eachother's Perfect Enemy, and they swore to Never fall in love, they still loved
    Being Wacthed.
    Sometimes they fight, like Snakes&Lions, though their love is Surreptitious&Mellifluous. But in this Secret life they live, One moment can change everything.
    When love takes over, there will be pain, heartache and
    Broken Promises.

    'This will remind you,' Draco said, 'That You ain’t gonna tie me down.'
    'I can’t stop now,' the other boy answered. How could he know that When you play with fire you get burned?
    'We all have our scars,' the blonde said sadly. 'I can't love you.'
    'No,' Harry replied with tears in his eyes. 'How could you love me when your heart is stone cold?'
    'I guess the urge to kiss you is just expressing how much I hate you!' Draco replied angrily. 'I never asked for you to love me!'
    'But Loving you is like breathing, so how can I stop?' Harry said softly.
    'Would you kill for the one you love?' Draco asked, ignoring Harry's question.
    'Of course,' Harry said.
    Killers are quiet and so was his voice.
    'Would you Hit me one more time?' Draco asked, trying to change the subject. It was time for them to part ways.
    'How can I?' Harry asked. 'I love you, you know that We’re meant to be
    .'



    List of awesome Drarryheads:
    Cockney = Elise
    Crushed = Elise
    DrarryMORE = Rosa
    DrarryPotter = Evelien
    Dray = Karin
    LouisStyles = Kimberly
    LoveLost = Sharon
    Orchideous = Nicky
    Patronum = Evelien
    Pukkelxding = Annick
    RiverDance = Kristy
    Soarin = Lies
    StoryBelle = Lizz


    Every Saturday is Drarry-day!

    'DracoCervus is extreem besmettelijk, dus als je niet besmet wilt worden: rechtsboven is het vaccin, gewoon even klikken'.


    Soundtrack

    [ bericht aangepast op 3 okt 2011 - 17:00 ]


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Soarin schreef:
    (...)
    verder ik wil meer
    waar is die kudo-knop??


    gebruik maar een denkbeeldige kudo-knop :'D.

    *denkt dat Lizz aan het huilen van het lachen is omdat het zo'n slecht stukje is*


    Every word written is a victory against death | Michel Butor

    heil Kristy, ik ga even een writers ID voor je aanmaken
    als iemand het verdiend in de top te staan ben jij het wel
    ik vind het echt heel mooi(bloos)
    -aanbid Kristy-


    Cool, neat, swell -Cry

    Ten eerste, lieverd, ik weet dat grote stukken tekst mooi staan, omdat eht dan lijkt dat je enorm veel hebt geschreven.
    Maar het leest niet erg makkelijk. Je lezers houden makkelijekr hun gedachten bij je verhaal als je het opdeelt in alinea's.
    Ook merk ik dat je best veel woorden ehrhaalt in eht begin.
    de vele stappen en de stappen die nog kwamen
    verborgen onder de capuchon van zijn vest, die weer verborgen zat onder een zwartige nepleren jas


    Dat zijn even twee voorbeelden. Daar kun je heel mooie zinnen van maken. Voorbeeld: De vele stappen die hij had gezet en die nog moesten komen.
    Ook merk ik dat er veen keer "En" staat in dezelfde zin.
    “Kenn Warford,” riep hij met een monotone stem en voor hem ontstond er een gat en sprong hij er recht in.
    Twee keer een "en", daardoor stuikel ik een ebetje bij eht elzen. beter kun je dan twee aparte zinnen maken, of een komma zetten.
    “Kenn Warford,” riep hij met een monotone stem, voor zijn gevoel ontstond er een gat en sprong hij er recht in.

    Verder kleine typ foutjes lijkt me, Of moet ik soms iets voor je verzinnen?” en klonk een lichte vorm van sadisme
    die en meot denkt ik een "er" zijn?

    Verder vind ik wel dat het interessant klinkt! Met het verhaal zelf is iets mis, erg spannend.

    *Preek modus uit, I still love you and the story*


    En nee ik huil niet van hey lachen en het is neit slecht.
    Ook meot je neit denken dat ik je verhaal neerhaal, i'm jsut giving some tips to make it epic. <3


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    ... ik zeur o.O


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Soarin schreef:
    heil Kristy, ik ga even een writers ID voor je aanmaken
    als iemand het verdiend in de top te staan ben jij het wel
    ik vind het echt heel mooi(bloos)
    -aanbid Kristy-


    Haha, I love you too <3.
    Maar ik ga pas een schrijvers ID aanmaken als ik mijn Drarrystory klaar heb, en dan ga ik of dit verhaal afschrijven, of massaal standalones schrijven :Y)


    Every word written is a victory against death | Michel Butor

    StoryBelle schreef:
    Ten eerste, lieverd, ik weet dat grote stukken tekst mooi staan, omdat eht dan lijkt dat je enorm veel hebt geschreven.
    Maar het leest niet erg makkelijk. Je lezers houden makkelijekr hun gedachten bij je verhaal als je het opdeelt in alinea's.
    Ook merk ik dat je best veel woorden ehrhaalt in eht begin.
    de vele stappen en de stappen die nog kwamen
    verborgen onder de capuchon van zijn vest, die weer verborgen zat onder een zwartige nepleren jas


    Dat zijn even twee voorbeelden. Daar kun je heel mooie zinnen van maken. Voorbeeld: De vele stappen die hij had gezet en die nog moesten komen.
    Ook merk ik dat er veen keer "En" staat in dezelfde zin.
    “Kenn Warford,” riep hij met een monotone stem en voor hem ontstond er een gat en sprong hij er recht in.
    Twee keer een "en", daardoor stuikel ik een ebetje bij eht elzen. beter kun je dan twee aparte zinnen maken, of een komma zetten.
    “Kenn Warford,” riep hij met een monotone stem, voor zijn gevoel ontstond er een gat en sprong hij er recht in.

    Verder kleine typ foutjes lijkt me, Of moet ik soms iets voor je verzinnen?” en klonk een lichte vorm van sadisme
    die en meot denkt ik een "er" zijn?

    Verder vind ik wel dat het interessant klinkt! Met het verhaal zelf is iets mis, erg spannend.

    *Preek modus uit, I still love you and the story*


    En nee ik huil niet van hey lachen en het is neit slecht.
    Ook meot je neit denken dat ik je verhaal neerhaal, i'm jsut giving some tips to make it epic. <3


    Nou als ik het daadwerkelijk online zal zetten, is het niet meteen zo'n groot stuk hoor, ik maakte hem alleen zo groot omdat ik dan mijn idee een beetje breder kan maken zeg maar.
    En men, I know dat ik veel 'en' gebruik, maar eerlijk gezegd is dit een nogal oud stukje en zie ik nu pas dat ik het veel beter kon verbeteren --'. In ieder geval, bedankt voor de tips _O_


    Every word written is a victory against death | Michel Butor

    Geen dank Kristy :Y) Ik hoop dat mijn tips helpen en dat je iets emt dat stukje doet, want het is wel goed behalve de dingen die ik je aanwees

    *hugs* (bloos)


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    StoryBelle schreef:
    Geen dank Kristy :Y) Ik hoop dat mijn tips helpen en dat je iets emt dat stukje doet, want het is wel goed behalve de dingen die ik je aanwees

    *hugs* (bloos)


    Ik heb het verbeterd (zover ik kon zien). En tijdens Nederlands (op school of course) moesten we een verhaal schrijven, en sommige (die niet dyslectisch waren) schreven echt nog alsof ze 7 waren o.o. Dan denk ik echt:
    "Uhmmm... je bent 13/14, je weet toch wel hoe je normaal nieuwsgierig schrijft met een 'g' en niet met 'ch'" (zie ik nog wel eens gebeuren).

    Of ze schrijven gewoon in msn-taal, daar heb je toch ook niks aan -.-'.


    Every word written is a victory against death | Michel Butor

    Let us go and kill them with fire. (bloos)

    Mijn eigen spelling en grammatica is niet perfect, dat weet ik. Maar zulke mensen zijng ewoon belachelijk...


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    StoryBelle schreef:
    Let us go and kill them with fire. (bloos)

    Mijn eigen spelling en grammatica is niet perfect, dat weet ik. Maar zulke mensen zijng ewoon belachelijk...



    I know -.-'.

    En dan schrijven ze dacht zo -> d8. Wtf? ik lees gewoon D8, dat is gewoon niet correct abn -.-'. Ik leef in een fuck up generation --'. Ik zie zo al een paar mensen van mijn school op hun 16e of vroeger zwanger worden, seriously --'.


    Every word written is a victory against death | Michel Butor

    RiverDance schreef:
    (...)

    Ik heb wel standalones, maar die zijn zo slecht dat ik die niet meetel -.-.

    En ik heb btw al een tijdje in gedachte om een verhaal over elven te schrijven :Y). Ik heb al de proloog maar ik denk niet dat hij heel goed is ^^'. Zal ik hem hier plaatsen? (hij is wel aardig lang :'D)

    ps. Hai Lizzy ^^

    Damn, ideeën afpikker >.< -grapje-
    Ik wil ook een story over elfjes en trollen x)


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    HEEY ALLEMAAL =D


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Oppugno schreef:
    (...)
    Damn, ideeën afpikker >.< -grapje-
    Ik wil ook een story over elfjes en trollen x)


    Lol :'D.

    Ik heb er ook nog een over de weg van een schrijfster -vaag I know-.

    Maar die is echt slecht :'D


    Every word written is a victory against death | Michel Butor

    RiverDance schreef:
    (...)

    Lol :'D.

    Ik heb er ook nog een over de weg van een schrijfster -vaag I know-.

    Maar die is echt slecht :'D

    Samen story maken? ^.^ -hehe, ik ga iedereen dwingen een story te maken :Y)-

    Huh, over de weg van een schrijfster? Wat bedoel je? x)


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    RiverDance schreef:
    Meh, ik voel me echt een beetje een loser dat ik zowat als enige geen stories of standalones of wat dan ook af heb :C. Ik heb alleen twee onafgemaakte ideeen en mijn Drarry story -.-'


    *kuchkuch*


    But I still have this faith in the truth of my dreams.