• For everyone who believes in Drarry:

The story of all stories
    The Drarrytales
    Once upon a time there were two Bad boys. They kept their Erased Love alive during The Afterwar. Though they were eachother's Perfect Enemy, and they swore to Never fall in love, they still loved
    Being Wacthed.
    Sometimes they fight, like Snakes&Lions, though their love is Surreptitious&Mellifluous. But in this Secret life they live, One moment can change everything.
    When love takes over, there will be pain, heartache and
    Broken Promises.

'This will remind you,' Draco said, 'That You ain’t gonna tie me down.'
    'I can’t stop now,' the other boy answered. How could he know that When you play with fire you get burned?
    'We all have our scars,' the blonde said sadly. 'I can't love you.'
    'No,' Harry replied with tears in his eyes. 'How could you love me when your heart is stone cold?'
    'I guess the urge to kiss you is just expressing how much I hate you!' Draco replied angrily. 'I never asked for you to love me!'
    'But Loving you is like breathing, so how can I stop?' Harry said softly.
    'Would you kill for the one you love?' Draco asked, ignoring Harry's question.
    'Of course,' Harry said.
    Killers are quiet and so was his voice.
    'Would you Hit me one more time?' Draco asked, trying to change the subject. It was time for them to part ways.
    'How can I?' Harry asked. 'I love you, you know that We’re meant to be
    .'

List of awesome Drarryheads:
    Cockney = Elise
    Crushed = Elise
    DrarryMORE = Rosa
    DrarryPotter = Evelien
    Dray = Karin
    LouisStyles = Kimberly
    LoveLost = Sharon
    Orchideous = Nicky
    Patronum = Evelien
    Pukkelxding = Annick
    RiverDance = Kristy
    Soarin = Lies
    StoryBelle = Lizz

Every Saturday is Drarry-day!

'DracoCervus is extreem besmettelijk, dus als je niet besmet wilt worden: rechtsboven is het vaccin, gewoon even klikken'.

Soundtrack

[ bericht aangepast op 3 okt 2011 - 17:00 ]

If you don't understand my silence, you will never understand my words.

Meh, ik voel me echt een beetje een loser dat ik zowat als enige geen stories of standalones of wat dan ook af heb :C. Ik heb alleen twee onafgemaakte ideeen en mijn Drarry story -.-'

Every word written is a victory against death | Michel Butor

@Kristy; mijn stand alones waren voor wedstrijden en die twicest was omdat het kon :Y)

Cool, neat, swell -Cry

Soarin schreef:
    @Kristy; mijn stand alones waren voor wedstrijden en die twicest was omdat het kon :Y)

Ja maar ik bedoel, alle mensen die ik ken (hier op Q) hebben wel temminste een verhaal af -.-'. En dan kom ik aan met niks :C.

@ Kristy: Mijn stand alones zijn allemaal voor wedstrijden, en i kheb ook maar 1 lopend verhaal ^^ *hugs you*

Haai lieverds :3

Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

StoryBelle schreef:
    @ Kristy: Mijn stand alones zijn allemaal voor wedstrijden, en i kheb ook maar 1 lopend verhaal ^^ *hugs you*

Haai lieverds :3

Ik heb wel standalones, maar die zijn zo slecht dat ik die niet meetel -.-.

En ik heb btw al een tijdje in gedachte om een verhaal over elven te schrijven :Y). Ik heb al de proloog maar ik denk niet dat hij heel goed is ^^'. Zal ik hem hier plaatsen? (hij is wel aardig lang :'D)

ps. Hai Lizzy ^^

[ bericht aangepast op 3 okt 2011 - 15:59 ]

Of course :Y) ik heb wel tijd om hem te lezen vandaag ^^
    [Ookal meot ik eigenlijk mijn verklaring over de hunger games af typen zodat ik er een RP mee kan doen 8D]

Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

@Karin; doen!
    & er is een stem bijgekomen, ze lopen nu gelijk

Cool, neat, swell -Cry

Soarin schreef:
    @Karin; doen!
    & er is een stem bijgekomen, ze lopen nu gelijk

Ik ben Kristy, weet je nog 8D

Arme Kristy, niemand schrijft haar naam goed (no_chears)

sorry :$
    al die k's ook --"

Cool, neat, swell -Cry

Oké, here he comes (en ja, hij is best slecht, dus bereid je voor).

Snel rende de onbekende man door de harde regen, zodat niemand zijn aanwezigheid merkte. Zijn lange zwarte laarzen leken bijna de grond niet te raken en je hoorde hem lichtjes hijgen van de vele stappen en de stappen die nog kwamen. Zijn hoofd zat verborgen onder de capuchon van zijn vest, die weer verborgen zat onder een zwartige nepleren jas. Naarmate zijn steeds zwaardere gehijg vertraagde de man zijn pas, zoekend naar de locatie die hij zocht. Zijn inmiddels doorweekte en versleten spijkerbroek kletste tegen zijn benen en hij wist dat hij niet veel tijd meer had. Toen hij bij een kruising aankwam bleef hij kort staan en keek hij keek nog goed om zich heen of hij niet werd gevolgd. Toen stak hij over. De regen kletterde nog steeds en midden op de weg bleef hij eigenaardig staan. Hij keek nog een keer om zich heen en bukte zich toen voorover om de riooldeksel waar hij voor stond, weg te halen. Met een licht schuivende beweging schoof hij hem stilletjes weg, en ging hij met behulp van de trap die aan de rioolmuur zat, naar beneden. Toen hij bijna beneden was, schoof hij de riooldeksel weer –maar dit keer met veel lawaai- weer op zijn plek. Hij klom weer verder naar beneden tot hij met zijn voeten de grond weer voelde. Hij liet de trap los en keek diep de duisternis in. Toen haalde hij uit zijn rechterjaszak een klein zilver muntje, en drukte er kort op. Het muntje transformeerde als het ware in een zaklamp, waar een heldere lichtbundel uit scheen. Hij keek weer kort om zich heen en sprong toen in het rioolwater. Eenmaal onder water had hij geen enkele last van adem tekort en voelde hij zich als een vis in het water. Met behulp van zijn zaklamp scheen hij door het licht drassige water waar hij doorheen zwom. Zijn capuchon bleef wonderbaarlijk goed op zijn hoofd zitten en leek geen moment te verschuiven. Hij zwom door verschillende rioolbanen, de ene viezer dan de andere, totdat hij op een gegeven moment recht naar de bodem toe zwom. Het deel van de bodem waar hij heen zwom zag er apart uit, in plaats van de lichtgrijs beschimmelde tegels lagen er donkergrijze, die eruit zagen alsof ze nooit waren aangeraakt. Hij strekte zijn hand naar de donkergrijze tegels en legde hem er plat op. Er klonk vaag gestommel en de donkergrijze tegels leken opzij te gaan en een kleine donkere opening te creëren. Zo snel als hij kon zwom hij de opening in en scheen hij met zijn zaklamp diep de duisternis in. De opening sloot zich weer zo snel als maar kon toen hij er doorheen was en hij zwom naar boven. Toen hij naar boven kwam ademde hij vlug wat lucht in en was hij in een grotachtige ruimte terecht gekomen. Snel zwom hij naar de kant toe en zodra hij volledig uit het water was stond hij voorzichtig op en liep hij het pad van de grot uit, totdat het pad doodliep.
    “Kenn Warford,” riep hij met een monotone stem en voor hem ontstond er een gat en sprong hij er recht in.
    Als een sneltrein vloog hij er doorheen en belandde daarna met een harde klap en wat rollen recht voor iemands voeten.
    “Warford toch, weet je niet eens hoe je een goeie landing maakt?” lachte de arrogante stem voor hem en Kenn stond licht wankelend op en keek hem aan.
    “Erioptera, dat jij het zo goed kan,” wees Kenn hem neer en hij snoof kort.
    “Ten eerste, het is Xander Erioptera, en ten tweede, waarom heb je je cap nog op, bang dat iemand schrikt van je elferige lelijkheid?” lachte Xander triomfantelijk en Kenn zette snel zijn cap af.
    Hij had zwartige haar dat net zijn schouders raakte die zijn licht puntige oren verborgen. Zijn groen met lichtbruine ogen schenen fel waarvan één verborgen lag onder een schuine pony. Met zijn huid die licht getint was zou je hem bijna door elkaar halen met een normaal mens, terwijl Kenn een pure elf was. Xander daarin tegen had lang rood haar, dat hij in een staart had zitten die licht zwiepte achter zijn rug en je goed zijn puntige oren kon zien. Met tropisch blauwe ogen die kil voor zich uit staarden en zijn huid was zo wit als sneeuw, alsof hij nooit in de zon had gelopen. Hij had een oud rode jas aan, met een splinternieuwe leren broek, met net als Kenn zwarte laarzen eronder.
    “Ik ben tenminste geen elfje uit sprookjes, Tinkelbell,” sneerde hij terug en Xander gromde hard.
    Hij had namelijk tot zijn grote schaamte vleugels op zijn rug, die hij meestal verborgen hield maar met gemak kon uitklappen. Bij vrouwen was het niet erg vond hij, maar bij mannen staat het gewoon niet…. mannelijk en hij keek beschaamd terwijl Kenn triomfantelijk lachte.
    “Jongens jongens toch, gaan jullie elkaar nou vernederen of iets nuttigs doen,” klonk er een onbekende meisjesstem achter hen en ze draaide tegelijk om. Daar zagen ze Calypso –Violette Brycelynn, een van de populairste –en vooral mooiste- elven. Ze had kort oranje haar dat net haar kaak raakte, en kort van achteren was. Ze had een vrij bleke maar met sproeten versierde gezicht. Haar gezicht was kort en smal en ze had asgrijze ogen. Ze had een gebruikelijke outfit aan, een kort bruin jasje met daaronder een lang wit hemdje en een donkerbruine broek met oude versleten zwarte gympen eronder.
    “Nou?” zei ze, wachtend op een antwoord en ze staarde hen om de beurt een kort aankeek.
    “Uhmm… oké dan,” mompelde Xander, nog steeds verbouwereerd en hij liep zonder Kenn ook maar een blik te geven weg.
    “En jij dan Warford? Heb jij niet iets nuttigs te doen? Of moet ik soms iets voor je verzinnen?” en klonk een lichte vorm van sadisme in haar stem terwijl ze Kenn met opgetrokken wenkbrauwen aankeek.
    “Ik ga al, ik ga al,” haastte hij zich en hij sprintte zo snel mogelijk naar zijn huis toe.

Ta-daa ^^'

Okay, Kristy, lieverd, ik ga het lezen en je tips geven :Y)
    Want, nou, dat vind ik leuk (cat)

StoryBelle schreef:
    Arme Kristy, niemand schrijft haar naam goed (no_chears)

Mijn leven is hard :C.

Net als een jongen uit mijn klas, hij heet Ilai (zo spreek je het uit) maar je schrijft het als Ely. Dus geen enkele docent spreek zijn naam ooit goed uit en schrijft hem nooit goed :C. *medelijden*

StoryBelle schreef:
    Okay, Kristy, lieverd, ik ga het lezen en je tips geven :Y)
    Want, nou, dat vind ik leuk (cat)

*Bereid zich voor*

RiverDance schreef:
    Oké, here he comes (en ja, hij is best slecht, dus bereid je voor).

(...)

Ta-daa ^^'

verder ik wil meer
    waar is die kudo-knop??

Cool, neat, swell -Cry