• Waah, schiet me af, vermoord me, gooi me bij de leeuwen, doe eender wat maar ik heb wéér een idee! Okay, het klinkt misschien dom maar ik heb het bedacht als m'n zusje daarstraks naar Nickelodeon was aan het kijken en ik luisterde mee en ik hoorde iets van een nieuwe barbie film. Ik vond dat idee wel cool dus ik denk dat ik het ga verquizletten! Maar, daarvoor heb ik eerst rollen nodig!

    Een meisje maakt samen met haar 4 andere vriendinnen muziek als hobby [/Nee dit is niet zo'n standaard verhaal!] Na een tijdje groeit het groepje uit elkaar en dat allemaal dankzij dat ene meisje. Ze wil namelijk een solocarriere beginnen en de vriendschap van de meisjes achter zich laten omdat ze daar tòch niet mee kan volgens haar. Na een tijdje, als ze eigenlijk zowat beroemd is ziet ze in dat ze vekeerd is geweest. Ze mist haar vrienden en wil ze kost wat kostt terug zien. Als ze hun opzoekt en weet waar ze zitten ziet ze dat ze in Duitsland wonen [/We zijn ongeveer 2á3 jaar verder dus als ze in de 20 zijn] Verder vind ze er niets raars aan maar als ze daar háár BF met háár ex vriend ziet zitten loopt het dan nog goed af?

    Jah, mensen ik vertelde dit dus met grote lijnen dus de hoofdpersoon had dan een relatie met iemand van ToHo maar het ging uit en dan tsjah ziet ze haar bf zitten met haar ex waar ze nog verliefd op was.
    Rollen!
    Verrassing1;
    Verrassing2;
    Verrassing3;
    Verrassing4; BEZET By; LOLLIPOPx
    Verrassing5;
    Verrassing6;
    Verrassing7;
    Verrassing8;
    Verrassing9;
    Verrassing10;


    Laat me dit weten!

    rol;
    Plaatje;
    Tekst;


    KiSsEz w<3

    Ik wil rolletje, Verassing 6.
    Ben nu even bezig schat Vul later wel info in.


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Rol: verassing 5

    Plaatje;http://img224.imageshack.us/img224/4826/kaley24bq8xr.jpg

    Tekstje;
    Haai

    Ik ben dus Kim.Ik ben 18 jaartjes oud.
    Ik woon nog bij me ouders en me erg irritante broertje egt een etter soms.Mensen vinden mij lief koppig eigenwijs en brutaal.Ik hou van shoppen naar het strand gaan en van ijsjes en ik hou van uitgaan om lekkere jongens te spotten.Ik heb haat aan school zoals iedereen.whaa ik moet gaan zie je later(K)

    -XxX- Kim

    rol;7
    Plaatje;http://nl.tinypic.com/view.php?pic=r8xg2a&s=4
    Tekstje;Hallo poeperds ! Ik zal mezelf ff voorstellen,is wel zo netjes he ^^ Mijn naam is Raquel en ik ben 17 jaar oud. Op 5 November word ik eindelijk 18 en ik kan niet wachten totdat het eindelijk zo ver is ! Ik doe graag lekker wat ik wil en hang graag rond met me vriendinnen. Ook skate ik wel eens en ontwerp ik sieraden voor mezelf ^^ Ik vind orgineel zijn iets heel belangrijks dus probeer mij niet te kopieren oke !? Mij zal je vaak buiten vinden,meestal in het centrum want dan ben ik aan het shoppen met de meiden of ik hang gewoon een beetje rond. Ik ben verslaafd aan ijsjes en heb ik haat aan brocoli !! Als je mij mag dan moet je het gewoon zeggen,anders weet ik nooit waar ik aan toe ben. Ik ben best koppig,aardig en meestal wel hyper x] Ook sta ik altijd klaar voor mensen waar ik veel om geef. Kak, ik moet naar gitaarles. Byee<33

    Lief,je weet wel denk ik wat ik wil x]


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    Woow >,< Zijn de quizletters dood ofzo ?

    Ja echt wel >< Das zo focking saai


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    rol; Het liefst met Tommi [a] Maar het maakt me niet uit kijk maar welke het beste bij mij past!

    Plaatje; http://i33.piczo.com/view/4/b/t/k/d/r/z/5/f/u/y/x/img/i312725922_89884_5.jpg

    Tekst;

    Heey lieford!


    Ik ga nu even mezelf voorstellen, dus bek dicht; Ik ben Michelle en ben 17 jaartjes jong. Ik ben verslaafd aan feesten, shoppen, en Hello Kitty. Ik heb een Bitchy karakter, dus uitkijken. Ik ben een echt feest beest ><. Ik ben bijna altijd wel dronken als ik op een feest ben ^^. Ik heb ook een obsessie voor Shoppen, en dan vooral Skinny's en rokjes [a]. Ik wil bijna elke dag wel een chocolade milkshake! Dat is echt zo verslavend!! Weet je wat, ik ga er lekker een halen!

    Bubaai!<3

    rol; Dat mag jij kiezen (a)

    Plaatje;
    http://media.profileheaven.com/images/profileImages/290/289851/3982693.jpg

    Tekst;

    He mensen, ik ben op deze wereld gezet door me moeder, wel erg logish he?:P! Maar oke even terug bij m'n leventje.. Ik ben speel gitaar, ik hou van shoppen, ik heb een vriendje gehad, maar daar is niks mee gebeurd. ! Naja verliefd ben ik niet echt.. Maar oke.. Ik ben fotomodel, ik geniet van m'n werk, ik heb het enorm naar m'n zin daar ! Maar oke veder ben ik gek op Nijntje, Hello Kitty en roze ! En ik ben een bitch maar kan ook verlegen zijn

    xx

    rol; Verassing 9.

    Plaatje; http://www.quizlet.nl/foto.php?id=76959

    Tekst; Heey poepz!<3 Ik ben Renee en leef al 16 jaartjes op deze aarde. Ik heb veel vriendinnen en hou veel van ze! Muziek betekent alles voor me en ik kan niet zonder! Verder heb ik een lief karakter, ben ik nieuwschierig en ben altijd erg vrolijk. Ik hou van nieuwe mensen meeten en Ik help mensen graag en dans ook nog eens. Verder hou ik van Cupcakes en Hello Kitty. Ik ben zwaar geobsedeerd door Alex Evans n_n Nouja ik moet gaan! Bubaay <33!


    I do not hook up.

    Meer mensen!


    I do not hook up.

    Ja luiser naar Renée en nu naar mij ^^
    Reageer mensen of ik stuur mijn teddybeer op je af (6)


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    NOG!

    rol; 5
    Plaatje; Pak er maar 1 uit me fotoboek
    Tekst; Hoii,ik ben dus Kim en heb lichtblond haar dat heel erg lang is en glimmend en ben erg dun en lang. Ik hou erg van rock-muziek en punk-muziek. IK ben zelf ookwel erg punk maar ehhm ik ga nu dus DOEI