• heey(A)
    ik was gister na matrixx(disco in nijmegen)geweest,maar ik ben nu echt misselijk en buikpijn.Ik weet niet hoe het komt...
    Weten jullie het miss??want ik had het voor de matrixx nog niet....

    alvast bedankt...
    xoxo Shanice


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    Heb j gedronken ofzo?

    Heb j gedronken ofzo?


    nop alleen RedBull....


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    Veel Redbull?

    Veel Redbull?

    Nop,1tje,ik was te druk bezig met dansen :$
    Maar ik weet echt niet hoe het komt....en ik heb een beetje pijn aan mijn heup.Da komt omdat er werd gevochten en toen raken zon jongen mij prongeluk....


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    Oei =S Als je niet hebt gedronken zal het al zeker geen kater zijn... Misschien is het niet zo erg en moet je gewoon een pilletje nemen ofzo en is het zo weer gedaan? :')


    Tanya is de beste.

    en ik was echt vet melig aan het einde ik ging ' vliegend' over de parkeerplaats..en in de auto waren mijn bf en ik heletijd aan het lachen enzeu,,en uit het raam bleren xD...Wij so : meneer,,bent u ook na matrixx geweest??en mijn bf : bent u naar de kapper geweest??Mooi kapsel(hij was kaal)hij zo : okee.. Ik : Nou dag jongeman xD


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    Misschien heeft er iemand iets in jullie drankjes gedaan ofzo? [/Vaag]

    misschien heeft iemand in je redbull gespuugd en had die een ziekte.
    nee hoor grapje.

    WAAAAAAAAAAHAHAHAHAHAAAAAHAHAHAAHAHAHAAAAHAHAHA.

    Misschien heeft er iemand iets in jullie drankjes gedaan ofzo? [/Vaag]

    ik weet het niet lijkt me wel eng...En ik rook ook wiet enzeu(ik rook het met mijn neus xD)miss heb ik binnen gekregen ?? ik weet het nie hoor


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    Misschien heeft er iemand iets in jullie drankjes gedaan ofzo? [/Vaag]


    OMG dat kan well -.- had een vriendin van mij ook en de volgende dag was ze echt ZIEK ZIEK SICCKKK

    Ach, het kan maar dat kan alleen als je je drankje egens hebt laten staan. De vriend van mijn zushad zo is ietsvoor.
    Hij was in en disco of hoe je dat noemt en er was een man die in elk glas dat hj tegenkwam drugs aan het doen. Loopt die vriend daar naartoe, pakt een glas en slaatdatstuk op die gast z'n hoofd. Is die dan buiten gesmeten en naar de politie gegaan ^^

    heb je sex gehad?

    heb je je drankje de heletijd bij je gehouden dus niet aan de bar ofzo laten staan? alsje hem bijje hebt gehouden dan lijkt het me niet dat er wat in je drankje is gedaan maar als je hem dus wel hebt laten staan ergens dan kan er wat ingedaan zijn ....


    http://dwergiie.blogspot.com/

    heb je sex gehad?

    bahbah neeeeeeeee ik ben nog jong,13 xD


    Listen to your heart and your dreams come true ~