Ik vind van wel, personally. Ik heb dan zoiets van: al jaren streven we naar gelijkheid tussen homo's en hetero's, waarom moeten ze op deze manier zo overdrijven dat ze homo zijn? Moeten we dan ook een straightparade houden voor de hetero's? Ik waardeer persoonlijk een meer nuchtere houding veel meer.
Eens, door dat soort dingen denken mensen sneller dat alle homo's zo zijn, wat niet zo is. Mensen scheren andere snel over een kam, zeker als er zo'n voorbeeld is. Zo blijven de vooroordelen bestaan.
Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall
C18 schreef: Ik vind van wel, personally. Ik heb dan zoiets van: al jaren streven we naar gelijkheid tussen homo's en hetero's, waarom moeten ze op deze manier zo overdrijven dat ze homo zijn? Moeten we dan ook een straightparade houden voor de hetero's? Ik waardeer persoonlijk een meer nuchtere houding veel meer.
_O_O Ik sluit me hier volledig bij aan.
Ik ben zelf lesbisch en ik vind de Gay Pride maar overdreven.
Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.
Ik zelf kijk er niet anders naar..
k bedoel Stel er zal ook een straightparade komen dan zouden alle homo's toch ook niet raar opkijken als we daar allemaal vaag aan het dansen zijn ofzo?
Homo's zijn trouwens erg gezellige mensen (: men mentor is homo en dat is echt een geweldig humoristische vent
[ bericht aangepast op 2 okt 2011 - 10:47 ]
Sometimes the person you'd take a bullet for is the same person behind the trigger
C18 schreef: Ik vind van wel, personally. Ik heb dan zoiets van: al jaren streven we naar gelijkheid tussen homo's en hetero's, waarom moeten ze op deze manier zo overdrijven dat ze homo zijn? Moeten we dan ook een straightparade houden voor de hetero's? Ik waardeer persoonlijk een meer nuchtere houding veel meer.
If we had not a soul, music would have created it.