• Hoe verwijder je deze kanker profiel . voor de mensen die willen afspreken ik sta klaar bij blaak op een dag . ik sla je bont en blauw stoer doen achter je kanker pc je wilt niet weten wat ik mensen doe als jullie kanker emos

    Horrorshit schreef:
    ik snap serieus jullie probleem niet . wat heeft mijn make-up hier mee te maken

    Wat heeft kanker en emo's hiermee te maken?

    ik vergelijk mezelf met niemand . waar in godverdomme zie jij staan dat ik me ermee vergelijk

    Horrorshit schreef:
    ik snap serieus jullie probleem niet . wat heeft mijn make-up hier mee te maken


    Rustig, niet in paniek raken. Gewoon kalm ademhalen en even dit topic opnieuw lezen. Ik weet dat het zwaar voor je is, maar je kunt het!

    [ bericht aangepast op 1 okt 2011 - 23:43 ]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Caine schreef:
    Lol, hebben we nu echt in drie kwartier dit hele topic volgespamt? :'D

    I need a second topic. :')

    Horrorshit schreef:
    ik snap serieus jullie probleem niet . wat heeft mijn make-up hier mee te maken

    A lot. Het gaat over jou, en jouw plamuurlaag hoort daar bij.


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Crushed schreef:
    (...)
    I need a second topic. :')


    Indeed!


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Caine schreef:
    Lol, hebben we nu echt in drie kwartier dit hele topic volgespamt? :'D


    Oh fuck, dit topic is bijna vol.. Weg lol +o

    Horrorshit schreef:
    ik vergelijk mezelf met niemand . waar in godverdomme zie jij staan dat ik me ermee vergelijk


    we kunnen niemand emt je vergelijken.
    you're too fake to be compared to anyone


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Horrorshit schreef:
    ik vergelijk mezelf met niemand . waar in godverdomme zie jij staan dat ik me ermee vergelijk


    Adem eens diep in en dan weer uit.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    @Horrorshit: Na deze kan je toch nog wel eentje openen, niet?


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Caine schreef:
    (...)

    Indeed!


    horror kennende maakt ze een ander topic..


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Horrorshit schreef:
    ik vergelijk mezelf met niemand . waar in godverdomme zie jij staan dat ik me ermee vergelijk


    Oh god, gelukkig doe je dat niet. Ik zou al bijna medelijden krijgen D:

    Maak je wel een tweede topic aan? 8D


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Zouis schreef:
    (...)O, ik dacht dat dat je zus was?


    :S

    Horrorshit schreef:
    ik vergelijk mezelf met niemand . waar in godverdomme zie jij staan dat ik me ermee vergelijk

    En we halen God er bij, je bent lekker bezig.
    Ik lees tussen de regels maar, maar kennelijk is dat te hoog gegrepen bij jouw.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall