• Hoe verwijder je deze kanker profiel . voor de mensen die willen afspreken ik sta klaar bij blaak op een dag . ik sla je bont en blauw stoer doen achter je kanker pc je wilt niet weten wat ik mensen doe als jullie kanker emos

    Horrorshit schreef:
    storybelle is een lesbo die ik graag wil laten bloeden . ik hou ook van horror hahahaahh


    Waarom? Omdat ze op meisjes valt? Je wordt zieliger met de seconde, trut.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Horrorshit schreef:
    storybelle is een lesbo die ik graag wil laten bloeden . ik hou ook van horror hahahaahh


    Oke, als je over anderen gaan praten, hier komt ie;

    Je bent een hoer, je denkt dat je stoer bent, je denkt dat je alles bent en zomaar alles kan, maar je bent NIETS.

    Horrorshit schreef:
    storybelle is een lesbo die ik graag wil laten bloeden . ik hou ook van horror hahahaahh

    HAHAAHA ZO GRAPPIG MAN! -not-

    kennen jullie barbie van oh oh cherso zij is niet mijn voorbeeld maar zij heeft ook schijt aan iedereen en doet haar make-up zoals ze wilt

    Hahaha, ik ga dit topic elke avond weer opnieuw lezen als ik weer zo'n wijf als jou ben tegengekomen.


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    Horrorshit schreef:
    storybelle is een lesbo die ik graag wil laten bloeden . ik hou ook van horror hahahaahh

    Je bent zoooo grappig! >.>

    Serieus, watdoe jij hier nog?(finger)

    Horrorshit schreef:
    kennen jullie barbie van oh oh cherso zij is niet mijn voorbeeld maar zij heeft ook schijt aan iedereen en doet haar make-up zoals ze wilt


    Ja. zij is ook EEN FAKE BARBIEPOP

    get it now?


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Horrorshit schreef:
    kennen jullie barbie van oh oh cherso zij is niet mijn voorbeeld maar zij heeft ook schijt aan iedereen en doet haar make-up zoals ze wilt


    Ik heb gewoon schijt aan jou, en doe mijn make-up zoals ik het wil, zonder er als een slet uit te zien. *O*

    StoryBelle schreef:
    (...)

    I wouldnt touch you if yopu were the last woman on earth and i was wearing gloves.


    Hallo zeg, weet je hoe lang je moet graven tot je eindelijk door die foundation heen bent? Ö


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Horrorshit schreef:
    kennen jullie barbie van oh oh cherso zij is niet mijn voorbeeld maar zij heeft ook schijt aan iedereen en doet haar make-up zoals ze wilt


    Even verbeterd. (bloos)


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Horrorshit schreef:
    kennen jullie barbie van oh oh cherso zij is niet mijn voorbeeld maar zij heeft ook schijt aan iedereen en doet haar make-up zoals ze wilt

    OMG O_O

    [ bericht aangepast op 1 okt 2011 - 23:41 ]

    Caine schreef:
    (...)

    Hallo zeg, weet je hoe lang je moet graven tot je eindelijk door die foundation heen bent? Ö


    Zouden er schatten in verborgen zijn?

    OH! daar liggen haar hersenecellen begraven!


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Horrorshit schreef:
    kennen jullie barbie van oh oh cherso zij is niet mijn voorbeeld maar zij heeft ook schijt aan iedereen en doet haar make-up zoals ze wilt


    Je kan make-up dragen,
    en je kan erin verdrinken eh...


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Horrorshit schreef:
    storybelle is een lesbo die ik graag wil laten bloeden . ik hou ook van horror hahahaahh

    Hou gewoon je bek wil je?
    Ik heb het hele topic geprobeerd aardig te blijven, nu ben je te ver gegaan.


    You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)

    Crushed schreef:
    (...)
    Waarom verbaasd dit mij niets?


    Niets wat zij zegt is verbazingwekkend, zulke simpele woorden. :W
    Wel wat moeilijk te begrijpen soms door de verkeerde zinsbouw, maar ach.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson