• Oké, zit ik dus rustig aan mijn tafel in mijn slaapkamer tegenover mijn raam die uitkijkt op het terras van mijn buren...
    En opeens, ik kijk door het raam en ik zie daar 2 keigespierde, knappe bouwvakkers staan! Ö
    Ik was echt van: FUUUUUCK, wat is dit hier? Ik heb echt geen privacy in dit huis! We zijn gewoon omringd door buren, ik kan niet eens op mijn terras gaan zitten omdat er zo buren zijn die echt heel goed op ons terras kunnen uitkijken en zij zitten daar ook constant!
    Mijn mama moet àltijd de gordijnen dicht trekken als ze zich wil omkleden of whatever, omdat de huizen aan de andere kant van de straat er een goed zicht op hebben!
    ECHT DAMN D:
    Hahaha, ooh. Is er iets waar jullie zich aan ergeren bij jullie thuis? :'D


    Where there is a sea there are pirates...

    hahahahah x'D
    uurhm; ja ik erger me aan de buren die vaak te luid praten. =_=


    | Reality is for people that lack imagination |

    Uh, vast wel iets. Maar ik weet niet wat.


    Food.

    Ik haat het altijd als mijn moeder mij roept en ze nergens te vinden is.

    als ik weer klusjes moet doen terwijl ik bezig ben

    [ bericht aangepast op 1 okt 2011 - 19:06 ]

    Abominate schreef:
    Ik haat het altijd als mijn moeder mij roept en ze nergens te vinden is.

    Ja, die van mij doet dat ook. Ze roept mij en ik vraag: "wat is er?" zo'n 5 keer, en ze antwoordt niet. -.-


    Where there is a sea there are pirates...

    ik ken een paar jongeren een stukje verder opwonen en die spelen elke zaterdag keiharde muziek met echte een harde bas dus je hoort het echt van mijlenver:S


    I wasn't just kissing him, I was telling his lips a secret!

    Ja, aan het feit dat we poolse buren krijgen.


    To infinity and beyond •

    Captain schreef:
    (...)
    Ja, die van mij doet dat ook. Ze roept mij en ik vraag: "wat is er?" zo'n 5 keer, en ze antwoordt niet. -.-


    Précies! En dan ben je net bezig met een heel interessant gesprek -wbw

    Daarom hou ik ervan dat mijn kamer achter zit ;D

    al maak dat niet uit.. want als ik naar buiten kijk heb ik al eens een naakte kerel voor deraam gezien.. not funny D:


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    ilovezayn schreef:
    Ja, aan het feit dat we poolse buren krijgen.

    Wat is er mis met Polen? :s
    Dat zijn hele aardige mensen, ik snap het probleem hier niet. Klinkt een beetje te discriminerend voor mij, no offence.


    Where there is a sea there are pirates...

    Alles. :Y)

    ilovezayn schreef:
    Ja, aan het feit dat we poolse buren krijgen.

    Hahahhhh hoezo racistisch?

    Precies het zelfde.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Heb niks van last.


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Ughh, de buren hebben de afscheiding uitgebroken, dus kunnen we nu rechtstreeks in hun living&veranda kijken (vanuit mijn kamer heb ik een schoon zicht op hun tv) probleem: ze hebben een hond. Mijn kat durft dus bijna niet meer naar buiten te gaan.

    Onze andere buren hebben van die irritante kinderen & ze schreeuwen er de heletijd tegen... irritant als er bezoek is of we moeten leren


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please