• Huilen jullie ook soms bij het lezen van story's..? of ben ik de enige? haha.
    Ik heb net echt heel erg gehuild om een verhaal. Dat heb ik wel vaker, omdat het mooi geschreven is, of omdat het heel zielig is ofzo. Hebben jullie dat ook? haha c:

    Nope, of het moet echt heel goed zijn.
    -Volgens mij had ik het bij het laatste deel van HP wel-


    Op weg naar een mindset met enkel positieve emoties.

    Eurydice schreef:
    Ik heb overigens wel bij een shot een paar keer gehad dat mensen in reacties vertelden dat ze moesten huilen. Dat is wel echt gaaf om te horen (:

    Hee ja, dat heb ik ook ^^


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik huil bij anime en films soms, maar eigenlijk nooit bij verhalen.


    wth.

    Oh wait. Ik heb mijn ogen uit mijn kop gehuild toen Dobby doodging in het laatste boek van HP. En bij Snape niets. Nada. Noppes. Maar bij de films kon Dobby me geen fuck schelen en ging ik bijna dood toen Snape stierf :'D


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    ik huil altijd bij andromeda en renegade haar stories. Bij die van disneyfield huil ik ook vaak, maar dan eerder van het lachen.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Beckett schreef:
    Nee


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Dat heb ik niet vaak, maar als ik het heb zijn ze echt onwijs goed beschreven


    Ivar Oosterloo.

    wel eens als ik iets heel zieligs schrijf


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    HazzaStyles schreef:
    Ja, want ik ben altijd overgevoelig op dta vlak.

    Alleen als het iets is wat ik uit mijn eigen leven terug herken. Om het verhaal zelf kan ik dan niet huilen, maar wel om mijn eigen pijn die ik teruglees in het verhaal.


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Huilen niet, maar ik zit soms wel achter mijn computer met mijn armen te zwaaien en naar adem te happen als ik heel blij of verontwaardigd wordt van een verhaal. Of dan stamp ik met mijn voeten op de grond als datgene gebeurt waar ik op heb zitten wachten. Haha x)


    I can't even think straight.

    Reseda schreef:
    Alleen als het iets is wat ik uit mijn eigen leven terug herken. Om het verhaal zelf kan ik dan niet huilen, maar wel om mijn eigen pijn die ik teruglees in het verhaal.


    Echt precies hetzelfde (:


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Ja, als het me echt raakt wel.


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Adversity schreef:
    Nee, ben niet zo gevoelig aangelegd.


    I was an angel living in the garden of evil

    Nooit :')


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the