• Huilen jullie ook soms bij het lezen van story's..? of ben ik de enige? haha.
    Ik heb net echt heel erg gehuild om een verhaal. Dat heb ik wel vaker, omdat het mooi geschreven is, of omdat het heel zielig is ofzo. Hebben jullie dat ook? haha c:

    Heb het niet vaak, maar als het is dan is het s'avonds (:
    Bij films of series heb ik het wel vet snel.. vooral als er afscheid in voor komt


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    ja; maar ik huil heel snel als iets zielig is.
    bij Harry Potter heb ik gehuild toen ik de serie voor de eerste keer had uitgelezen,
    dat weet ik nog zo goed! ~omdat ik het zo jammer vond dat het af was.


    | Reality is for people that lack imagination |

    Ik huil totaal niet snel. Er is één film waar ik ooit bij heb gehuild, en dat was Troy x)


    Carry me away, I hope that you don't break.

    Nee


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.

    Beckett schreef:
    Nee


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Bij een story, soms. Maar dat is niet meer dan een beetje vochtige oogjes krijgen. Ik heb wel ontzettend gehuild tijdens de laatste Harry Potter-film. Zodra Snape's herinneringen aan bod kwamen, hield ik het echt niet meer droog. En bij "De Tweeling" moet ik nog altijd huilen. Bij iedere film met afscheid op wat voor manier dan ook breek ik helemaal :'D


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Ja, maar geen stories op deze site.

    Lolz, moest een keer een traantje wegpinken toen ik een RPG-scene schreef.


    No growth of the heart is ever a waste

    Nee, ben niet zo gevoelig aangelegd.

    UN schreef:
    ja; maar ik huil heel snel als iets zielig is.
    bij Harry Potter heb ik gehuild toen ik de serie voor de eerste keer had uitgelezen,
    dat weet ik nog zo goed! ~omdat ik het zo jammer vond dat het af was.


    same. (: Mijn leven was over.
    Maar ook bij andere verhalen, en sommige verhalen hier op quizlet kunnen me ook heel erg raken


    Alleen maar tranen van geluk

    Adversity schreef:
    Nee, ben niet zo gevoelig aangelegd.


    comfort in c h a o s

    Ik heb overigens wel bij een shot een paar keer gehad dat mensen in reacties vertelden dat ze moesten huilen. Dat is wel echt gaaf om te horen (:


    Carry me away, I hope that you don't break.

    Ja, want ik ben altijd overgevoelig op dta vlak.


    Tears are words the heart can't say.

    Nope, ik ben een 'gevoelloze monster'. Ik krijg alleen maar vochtige ogen, en verder niets.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Eurydice schreef:
    Ik huil totaal niet snel. Er is één film waar ik ooit bij heb gehuild, en dat was Troy x) Gladiator :3

    [ bericht aangepast op 1 okt 2011 - 10:14 ]


    "Il fine giustifica i mezzi" ~ Niccolò Machiavelli