• Zoals de titel al zegt; Wat is jouw droombaan? (bloos)
    We hebben allemaal wel onze ultieme droom, maar die bedoel ik dan net weer niet. Voor mij zou het bijvoorbeeld mijn ultimate dream zijn, om mijn eigen uitgeverij en/of een (BDSM)magazine te hebben, en/of een eigen piercingzaakje. Maar wat me ook heel geweldig lijkt om tot die tijd te doen of anders als dat niet lukt (en dat is precies de baan die ik van jullie wil weten) lijkt het mij echt super fantastisch om in een seksshop te werken. :'D
    - Ik hoor nu echt een aantal mensen denken; God, heb je haar weer met d'r fantastische ideeën ... Maar dat lijkt me echt zwaar geweldig en humoristisch werk om te doen. -

    Dus eh ... Wat is de droombaan voor jullie ná jullie ultieme droombaan? (bloos)

    Of zoals iemand in het topic heel mooi zei;
    Wat is voor jou een redelijk realistische, maar toch leuke baan ... En welke is er onrealistisch maar droom je het meeste van? ;D


    [ bericht aangepast op 30 sep 2011 - 12:40 ]


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Genius schreef:
    Ik heb eigenlijk geen onrealistische droom (no_chears) Wat ben ik saai.


    Hahahaha!
    Een heel klein beetje wel, maar dat is juist weer jouw charme. Vult mij aan in al mijn onrealistische dromen. You're my balance. (bloos)
    Iloveyou!


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Severed schreef:
    (...)

    Hahahaha!
    Een heel klein beetje wel, maar dat is juist weer jouw charme. Vult mij aan in al mijn onrealistische dromen. You're my balance. (bloos)
    Iloveyou!

    Wij horen gewoon bij elkaar (wedding)
    I love you 2!


    -

    Komt het.
    Ik ga iets studeren, ik weet alleen nog niet wat. (x Dan ga ik binnen mijn veld onderzoeker worden en de nobelprijs winnen. Oké, vergeet die nobelprijs. Maar ik heb op dit moment écht de ambitie wetenschapper te worden.
    Ik heb ook veel met muziek, en als ik daar iets mee zou kunnen doen, al is het maar tijdelijk, zou ik dat stiekem nóg geweldiger vinden.
    Misschien neem ik na mijn examen een tussenjaar en ga ik Goed Bezig Zijn, oftewel: condooms uitdelen in ontwikkelingslanden, dat soort dingen.


    Felix

    Actrice (':


    Me so good.

    Onrealistisch: zangeres
    Helaas kan ik niet zingen en valt die droom in het water. (krul)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Sneasel schreef:
    Onrealistisch: zangeres
    Helaas kan ik niet zingen en valt die droom in het water. (krul)


    Good one, die deel ik met je.(no_chears)


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Ik zou wel schrijfster willen zijn :D


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Realistisch: Tolk/Vertaler/Gids
    Onrealistisch: in een band, touren over de wereld :') I suck at playing bass.


    Destroy what destroys you.

    Leerkracht lijkt me wel leuk ?
    Maar het liefst natuurlijk schrijfster.


    Op weg naar een mindset met enkel positieve emoties.