• Zoals de titel al zegt; Wat is jouw droombaan? (bloos)
    We hebben allemaal wel onze ultieme droom, maar die bedoel ik dan net weer niet. Voor mij zou het bijvoorbeeld mijn ultimate dream zijn, om mijn eigen uitgeverij en/of een (BDSM)magazine te hebben, en/of een eigen piercingzaakje. Maar wat me ook heel geweldig lijkt om tot die tijd te doen of anders als dat niet lukt (en dat is precies de baan die ik van jullie wil weten) lijkt het mij echt super fantastisch om in een seksshop te werken. :'D
    - Ik hoor nu echt een aantal mensen denken; God, heb je haar weer met d'r fantastische ideeën ... Maar dat lijkt me echt zwaar geweldig en humoristisch werk om te doen. -

    Dus eh ... Wat is de droombaan voor jullie ná jullie ultieme droombaan? (bloos)

    Of zoals iemand in het topic heel mooi zei;
    Wat is voor jou een redelijk realistische, maar toch leuke baan ... En welke is er onrealistisch maar droom je het meeste van? ;D


    [ bericht aangepast op 30 sep 2011 - 12:40 ]


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    StoryBelle schreef:
    (...)

    Dat klinkt echt best awesome. :Y)
    Zelf ben ik neit goed in kunst/tekenen/etc... Maar ik hoop dat het je lukt!
    [en anders kun je het altijd combineren emt je andere droombaan en sexmagazines uitgeven :W]


    BDSM art magazine. :'D
    Zou nog een idee zijn ook, want die zijn er niet (zoveel) ... Enige naar mijn weten waar dat bij in de buurt komt/het wel eens in voor komt is ALT magazine.


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Ik wil een kinderpsychiater worden.

    Het is sowieso een must voor mij, als ik mijn creativiteit kwijt kan in mijn werk :'D En dan het liefst in een therapeutische setting, dus zoiets als Creatieve Therapie? Op een beeldende manier werken met mensen die iets meegemaakt hebben, wat zij als traumatisch ervoeren. Maar, iets als een kunstenaar, zowel in het schrijven als schilderen/tekenen, zou óók geweldig zijn D: Dat je je werk overal ziet hangen en mensen inspireert en informeert met je kunst.

    [ bericht aangepast op 30 sep 2011 - 11:57 ]


    "I shut my eyes in order to see.'

    Severed schreef:
    (...)

    BDSM art magazine. :'D
    Zou nog een idee zijn ook, want die zijn er niet (zoveel) ... Enige naar mijn weten waar dat bij in de buurt komt/het wel eens in voor komt is ALT magazine.


    Ik vind het een epic idee. (joehoe) Zo kun je BDSM onder de aandacht brengen en toch lekker je droombaan doen. (bloos)


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Ik wilde altijd héél graag in de psychiatrie werken, maar ik ben daar toen met school wezen kijken en toen kwam ik erachter dat ik dat echt niet aan zou kunnen. Nu ga ik voor kinderverpleegkundige en dat is nu mijn droombaan.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Ik wil in het onderzoek!=) Ondezoek naar ziektes, medicijnen,.. :'D

    Niet meteen onderzoek naar shampoos eigenlijk. Ik wil iets doen waar ik de 'mensheid mee kan verder helpen'. :'D Alleszins, dat is mijn idee er achter =)


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Mijn realistische beeld: lerares worden in de bovenbouw op een middelbare school, natuurlijk geschiedenis lerares.
    Onrealistisch: het hoofd zijn van mijn eigen bedrijf dat helemaal is uitgegroeid tot een groot imperium.


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    absoluut schrijfster.


    | Reality is for people that lack imagination |

    Hel schreef:
    Ik wilde altijd heel graag tolk Japans worden, maar die studie is helaas niet te betalen :[ Piercer lijkt me ook wel heel vet, maar ben nog aan het overleggen bij tattoo/piercingshop ^^

    Het gaat er echter naar uitzien dat ik ooit mijn eigen restaurant ga beginnen :Y)


    Ook heel vet! Misschien werken we ooit wel samen dan als piercers, of kom ik aan het einde van de dag lekker bij jou aanschuiven om te eten. :'D


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    StoryBelle schreef:
    (...)

    Ik vind het een epic idee. (joehoe) Zo kun je BDSM onder de aandacht brengen en toch lekker je droombaan doen. (bloos)


    I'd adore doing that! En dan is mijn andere droombaan ook een hele leuke toevoeging erbij, omdat je daar ook een hoop kan oppikken over diverse lifestyles! :]


    Ik zie trouwens echt hele mooie dingen voorbij komen hier! Jullie hebben allemaal heel interessante visies! :]


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Schrijfster, sowieso.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Ik zou heel graag schrijfster of tekenares willen worden. (:


    Beauty begins the moment you decide to be yourself. - Coco Chanel

    Ik heb eigenlijk geen onrealistische droom (no_chears) Wat ben ik saai.


    -

    Ik zou graag maatschappelijk werkster willen worden, en dan willen werken met drugs/alcohol verslaafden en/of mishandelde of misbruikte vrouwen. Is heel heftig, maar het lijkt me zó ongelooflijk gaaf om te doen.


    Bad decisions make good stories.

    Journalist, schrijfster, iets in die geest (:.


    i put the fun in funeral