• Ik denk daar de laatste tijd echt vaak aan...

    Ik wil eerst school afmaken en daarna verzorg opleiding gaan doen,
    Daarna me de naad uitwerken als kraamverzorgster.
    In ieder geval tot ik genoeg heb gespaard dat ik op me eigen kan wonen en een auto kan kopen. (hopelijk met mijn vriend).
    Daarna wil ik de wereld zien (Las vegas,New york,Dubai,etc).
    En daarna wil ik een kindje en gaan trouwen.
    Me gewoon gaan settelen....

    [ bericht aangepast op 29 sep 2011 - 19:20 ]

    Hooligan schreef:
    Eerst een kind en dan pas trouwen? Raar. En ik ben lekker al in Vegas en New York geweeeeest. Be jealous.

    Hoezo raar? It's the twenty-first century, dat wordt zo vaak gedaan :]

    ON: I dunno. Iig m'n HBO'tje halen, aan de bak gaan zodat ik dingen van de wereld wil zien. Niet dat ik echt kan klagen butyeah. Kinderen/trouwen/samenwonen: ben ik nog niet uit. Eerst maar eens iemand vinden waar ik echt van hou.


    No growth of the heart is ever a waste

    StoryBelle schreef:
    (...)

    It's true... Most of the time it's pretty funny...

    It can be fun but when you do that, you'll go off-topic.
    En dat mag niet. D:

    Ookal doe ik het zelf vaak genoeg. :'3

    Hale schreef:
    (...)

    Ja. Aleen omdad k niet kan spellen en ik nutelose topiks aanmaak waar de menshijt nicks aan heefd.


    Hee, die quote ik! Eerste bericht van Hale dat ik quote because it makes sense!


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Midna schreef:
    Wil je echt weten hoe ik mijn toekomst zie?


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    StoryBelle schreef:
    (...)

    Het is toch Dubai, of ben ik nu dom? o.o

    Het is Dubai :'D


    You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)

    C18 schreef:
    (...)
    Hoezo raar? It's the twenty-first century, dat wordt zo vaak gedaan :]

    ON: I dunno. Iig m'n HBO'tje halen, aan de bak gaan zodat ik dingen van de wereld wil zien. Niet dat ik echt kan klagen butyeah. Kinderen/trouwen/samenwonen: ben ik nog niet uit. Eerst maar eens iemand vinden waar ik echt van hou.

    I know, maar meestal is het dan niet het plan, en bij haar wel. Ik vind dat raar :Y)

    Hale schreef:
    (...)

    Wil je me jaloers maken omdat jij al in las vegas bent geweest?

    Ik zou ook graag naar Las Vegas willen gaan maar dat doe ik later.
    Als zij blij zijn dat ze daar naar toe zijn geweest mogen ze dat toch laten weten of niet?En die opmerking van Koop een Taart en vier het moest je niet echt zeggen zo lok je ruzie uit en word je topic gesloten - again-


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"

    Colibre schreef:
    (...)


    Hee, die quote ik! Eerste bericht van Hale dat ik quote because it makes sense!


    DAT HEB IK NIET GESCHREVEN!

    Sjeezus....

    Ik wil later (als alles goed gaat over ongeveer 3 jaar) gaan studeren aan de universiteit in Leuven, liefst psychologie & pedagogische wetenschappen of rechten en mijn laatste jaar wil ik ergens anders doen, zoals Londen of New York. Ik wil trouwen, weg uit België, ergens anders gaan wonen en kinderen krijgen & ik wil een goede job hebben, zoals psychiater of zo.

    Ik zie mezelf over tien jaar als overheerser van deze wereld, terwijl de mannen onderdrukt worden, net zoals de vrouwen dat werden.
    Word maar alvast bang... (wbw)


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Hale schreef:
    (...)

    DAT HEB IK NIET GESCHREVEN!

    Sjeezus....

    HAHAHAH, Colibre, you're hilarious.

    OT:
    Ik ga mijn school afmaken en dan eerst eens naar Amerika gaan als ik geld heb.
    Dan ga ik beginnen te studeren en ga ik werk en een vriend zoeken ( met veel geld ) en dan op mijn 30ste of zo een kind krijgen.


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"

    Dudley schreef:
    Ik zie mezelf over tien jaar als overheerser van deze wereld, terwijl de mannen onderdrukt worden, net zoals de vrouwen dat werden.
    Word maar alvast bang... (wbw)


    _O_ I'm okay with this.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Colibre schreef:
    (...)


    Hee, die quote ik! Eerste bericht van Hale dat ik quote because it makes sense!

    Fucking genius. +10000000 for this one!


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Hooligan schreef:
    (...)
    HAHAHAH, Colibre, you're hilarious.

    It is. Le truth.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)