• Ik denk daar de laatste tijd echt vaak aan...

    Ik wil eerst school afmaken en daarna verzorg opleiding gaan doen,
    Daarna me de naad uitwerken als kraamverzorgster.
    In ieder geval tot ik genoeg heb gespaard dat ik op me eigen kan wonen en een auto kan kopen. (hopelijk met mijn vriend).
    Daarna wil ik de wereld zien (Las vegas,New york,Dubai,etc).
    En daarna wil ik een kindje en gaan trouwen.
    Me gewoon gaan settelen....

    [ bericht aangepast op 29 sep 2011 - 19:20 ]

    Dit topic had ik ook al gemaakt. :'D


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Dit topic had ik ook al gemaakt. :'D


    This is true. :Y)


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Agree with Assassin. Damn, hoe spreek je jouw usernaam eigenlijk uit?

    Assassin schreef:
    Dit topic had ik ook al gemaakt. :'D


    Kon ik niet weten...

    Eerst een kind en dan pas trouwen? Raar. En ik ben lekker al in Vegas en New York geweeeeest. Be jealous.

    Wil je echt weten hoe ik mijn toekomst zie?


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Myles schreef:
    Agree with Assassin. Damn, hoe spreek je jouw usernaam eigenlijk uit?


    Es-ses-in.


    Your make-up is terrible

    Hooligan schreef:
    Eerst een kind en dan pas trouwen? Raar. En ik ben lekker al in Vegas en New York geweeeeest. Be jealous.


    Koop en taart en vier het.

    Hopelijk met je vriend. Denk je echt dat je 't zolang volhoudt? Over een paar jaar zie je een andere interessante man en heb je spijt. :Y)
    Jonge kindjes en hun praat over settelen en kinderen. Sheesh, geniet van 't leven, zeg.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Hale schreef:
    (...)

    Kon ik niet weten...


    Je had er geloof ik ook op gereageerd.


    Your make-up is terrible

    Myles schreef:
    Agree with Assassin. Damn, hoe spreek je jouw usernaam eigenlijk uit?

    As-sas-sin. :Y)

    OT: ik heb dit al in een ander topic verteld.

    Assassin schreef:
    (...)

    Es-ses-in.


    -blijft assaasin zeggen (zip)-


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Hooligan schreef:
    Eerst een kind en dan pas trouwen? Raar. En ik ben lekker al in Vegas en New York geweeeeest. Be jealous.

    Jaaa, ik ook, en Californië en LA. HELL YEAH! Zullen we het samen vieren?
    *O*


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Ik ga op mijn 20e, ofzo, trouwen met een miljardair. Of een ander persoon die veel verdiend, een professor ofzo.
    Dan valt hij 'per ongeluk' van het balkon van 5 hoog, en dan erf ik al zijn geld (:

    En dan ga ik overal op de wereld villa's kopen, en een privéjet, en dan trouw ik met een zeer knappe jongen, met een sixpack. En dan krijgen we zes kinderen, die ik naar een internaat stuur en dan ga ik van al mijn geld winkelen, winkelen en nog meer winkelen ;3

    No, jk.
    ik weet eigenlijk nog niet precies wat ik wil. Ik wil in ieder geval wel blijven acteren ;D


    Me so good.

    Ik ben dan psycholoog en heb het VWO en universiteit gedaan, ik heb een man die even veel van me houdt als Snape van Lily (heel erg dus) en een tweeling die Lizz en Kristy heten. -die namen zijn gewoon cool samen.-


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...