• Ik heb toestemming gekregen voor deze wedstrijd.

    Wat is het paranormale?
    Paranormaal of paranormaliteit betekent bovennatuurlijk, omdat het niet wetenschappelijk verklaard kan worden, of bovenzintuiglijk, omdat het niet met de normale zintuigen waargenomen zou kunnen worden (het voorvoegsel para betekent 'naast' of 'voorbij'). Wetenschappers staan in het algemeen sceptisch tegenover dergelijke beweringen. Voorbeelden van paranormale fenomenen zijn telepathie, ufo's en spoken. Bron + extra uitleg.

    Jury
    -Nightcrawler
    -Glucio
    -PinkiePie

    Ik heb de vorige punten bij elkaar opgeteld en de laatste opdracht heeft gezorgd voor de doorslag.
    Aiku, jouw uiteindelijke cijfer is; 8.6
    Inkheart, jouw uiteindelijk cijfer is; 8.5

    En bij de laatste opdracht vond ik Aiku net iets beter dan Inkheart.
    Hierbij heb ik gelet op de spanning in het verhaal, de betekenis en de schrijfwijze.
    Gefeliciteerd Aiku. (bloos)
    En jury en de rest van de deelnemers ook bedankt!
    Inkheart, je hebt goed je best gedaan!



    Commentaar, cijfers en de uitslag van de jury vind je terug in de story.

    [ bericht aangepast op 22 nov 2011 - 19:30 ]

    Mag je ook de hele tekening doen? Dus, het wezen, en de omgeving? En moet je dan in dat verhaaltje Informatie stoppen?


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Goh... ik wil wel (no_chears) Maar ik doe al aan 3 schrijfwedstrijden mee en moet er 1 jureren.. en eht zijn moeilijke odprachten >.< Sorry.. ik vind het wel een stoere wedstrijd.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Meh, fotos maken D:


    quidquid excusatio prandium pro

    AppleBumpkin schreef:
    Mag je ook de hele tekening doen? Dus, het wezen, en de omgeving? En moet je dan in dat verhaaltje Informatie stoppen?

    Nee sorry, het is de bedoeling dat je een foto maakt van het wezen in zijn omgeving.
    Dus je kan hem wel tekenen, maar dan knip je 'm uit oid en dan leg/hang/zet je die in zijn omgeving om er vervolgens een foto van te maken.
    Foto hoeft geen goede kwaliteit te bevatten hoor.

    StoryBelle schreef:
    Goh... ik wil wel (no_chears) Maar ik doe al aan 3 schrijfwedstrijden mee en moet er 1 jureren.. en eht zijn moeilijke odprachten >.< Sorry.. ik vind het wel een stoere wedstrijd.

    Naww, jammer! D:
    Succes met al die andere wedstrijden dan x3

    Altair schreef:
    (...)
    Nee sorry, het is de bedoeling dat je een foto maakt van het wezen in zijn omgeving.
    Dus je kan hem wel tekenen, maar dan knip je 'm uit oid en dan leg/hang/zet je die in zijn omgeving om er vervolgens een foto van te maken.
    Foto hoeft geen goede kwaliteit te bevatten hoor.


    Ik heb geen camera O_O. Mag je wel een foto van internet halen en dan zelf een wezen maken???

    [ bericht aangepast op 29 sep 2011 - 17:35 ]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    RainbowDash schreef:
    Meh, fotos maken D:

    Alwin! Schrijf je in! D:

    De kwaliteit van de foto maakt niet uit! :3

    AppleBumpkin schreef:
    (...)

    Ik heb geen camera O_O.

    Ook geen mobieltje oid?

    AppleBumpkin schreef:
    (...)

    Ik heb geen camera O_O. Mag je wel een foto van internet halen en dan zelf een wezen maken???

    Dan moet je dus photoshoppen, dat mag. :Y)

    & wanneer moet het ingeleverd worden?


    | Reality is for people that lack imagination |

    Altair schreef:
    (...)
    Ook geen mobieltje oid?


    Ik woon op het dak, en ik moest vandaag de hele tijd op en neer, dus ik kan geen omgeving krijgen xD. Maar als ik mijn gsm moet gebruiken, dan kan dat niet vanwege dat xD.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    UN schreef:
    & wanneer moet het ingeleverd worden?

    13 oktober.

    Mag je niet zulke foto's gebruiken? Anders word dat de mijne:



    En dat je die dan een andere kleur maakt en iets anders doet met die foto? (Photoshoppen dus hihi)


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    AppleBumpkin schreef:
    Mag je niet zulke foto's gebruiken? Anders word dat de mijne:



    En dat je die dan een andere kleur maakt en iets anders doet met die foto? (Photoshoppen dus hihi)

    Photoshoppen mag, dus jep dit mag. :Y)

    Wie stelt zich nog meer kandidaat voor deelnemer?