• Daar wilde Tricia heen als ik en Izzy haar gingen meeten.
    Maar is dat extreem eng?


    "Ignite, my love. Ignite."

    Gaan ze trouwens aan je zitten?


    "Ignite, my love. Ignite."

    Sushita schreef:
    (...)

    Maar ik ben stiekem een vreselijk watje als het over zulke dingen gaat.

    Dan stel ik voor dat je er gewoon heen gaat. Ik ben net zo en dat maakt het alleen maar leuker (bloos)


    -

    Sushita schreef:
    (...)

    hoe bedoel je uitprinten via internet?


    Als je even naar de site gaat - ben te lui om te zoeken (: - dan kan je van die speciale tarieven bekijken. Bijvoorbeeld tot 11 jaar, of zoiets. En dan kan je ook alvast je ticket kopen, geloof ik.
    En dat scheelt wel iets van €4,50 (:

    Maar je moet dus even kijken, want het kan ook het combiticket met Madame Tussauds zijn. Dus dat je dat allebei moet doen.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    ik ga 17 oktober naar londen, en dan willen ze in de londen dungeon gaan, Alleen ik mag er natuurlijk weer niet in :/ Ik wil het graag maar ik mag niet :[


    I am the master of my fate, I am the captain of my soul

    Genius schreef:
    (...)
    Dan stel ik voor dat je er gewoon heen gaat. Ik ben net zo en dat maakt het alleen maar leuker (bloos)


    Tricia en ik hadden verzonnen dat Izzy ons ging beschermen. :'D


    "Ignite, my love. Ignite."

    Sushita schreef:
    (...)

    Tricia en ik hadden verzonnen dat Izzy ons ging beschermen. :'D

    Dan wens ik hem succes daarmee (bloos)


    -

    Bandicoot schreef:
    (...)

    Als je even naar de site gaat - ben te lui om te zoeken (: - dan kan je van die speciale tarieven bekijken. Bijvoorbeeld tot 11 jaar, of zoiets. En dan kan je ook alvast je ticket kopen, geloof ik.
    En dat scheelt wel iets van €4,50 (:

    Maar je moet dus even kijken, want het kan ook het combiticket met Madame Tussauds zijn. Dus dat je dat allebei moet doen.



    Ik kijk wel want ik heb ook nog van die dingetjes van de c1000


    "Ignite, my love. Ignite."

    Assassin schreef:
    Ik ben er 5 keer geweest en ik vond het niet eng. :'D


    5 keer Ö

    Ik ben in Edinburgh geweest, die was leukkkkkk!


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    De Amsterdam Dungeon is zo leuk_O_ Die in Londen is veel enger, zeggen ze. Je moet er wel wat dingen doen, maar dat is verder niet eng ofzo. Zorg in ieder geval dat je niet vooraan loopt. Dat had ik de eerste keer dat ik met mijn ouders en broertje ging. Toen liep ik en ik wist dat ik ergens van zou schrikken en BAM! Iemand voor mijn gezicht. Ik heb nog nooit zo hard gegild(cat)


    To live would be an awfully big adventure

    Ik ben er ook eens heen geweest ja :'D Sommige delen zijn echt lachwekkend en totaal niet eng, maar er is wel één zo'n deel wat ik wel eng vond -ik ga lekker niet voorzeggen wat-. Maar voor de rest viel het heel erg mee (:

    [ bericht aangepast op 28 sep 2011 - 21:33 ]


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Severed schreef:
    Lijkt me ook eens leuk om te doen. :]


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Nidorina schreef:
    Ohh :(
    Ik vind het eigenlijk echt wel spijtig dat ik vorig jaar niet ben geweest -die vrijwillige schooluitstap (voor 2dagen Amsterdam...) Ik ben namenlijk belg; west-vlaanderen, kustprovincie...

    Doen dus!


    ik ben wel meegeweest en het was echt leuk, maar ook creepy
    alleen zou ik het nooit doen, maar in het grote groep is het wel leuk + ik heb er paar dagen niet van kunnen slapen, best dat we met 20 waren want anders zou ik gewoon wegelopen zijn