• En dan heb ik het over Conan the barbarian.
    Heeft iemand de versie gezien met Arnold schwarzenegger? Because that one was awesome too.




    Wie heeft de film al gezien en wat vond je ervan? Ik ga 'm vrijdag zien en hoop echt dat hij awesome is. (:

    Ik heb hem al in Augustus gezien @ Lowlands (:
    Maar ik vond het wel een vette film!


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Stonem schreef:
    Ik heb hem al in Augustus gezien @ Lowlands (:
    Maar ik vond het wel een vette film!

    Haha ja hij is ook al een tijdje uit.
    Maar goed dat hij vet is. :3
    Ben al een tijdje niet meer in de bios geweest -foei- en ik ben wel toe aan een goede film. :Y)

    Ik heb hem geloof ik op mijn pc staan ergens, maar heb 'm nog nooit gekeken.


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Severed schreef:
    Ik heb hem geloof ik op mijn pc staan ergens, maar heb 'm nog nooit gekeken.

    Ga 'm kijken en geef me je mening. :Y)

    Altair schreef:
    (...)
    Haha ja hij is ook al een tijdje uit.
    Maar goed dat hij vet is. :3
    Ben al een tijdje niet meer in de bios geweest -foei- en ik ben wel toe aan een goede film. :Y)

    In Nederland nog niet zo heel lang volgens mij hoor, maar dat was een voorpremiere toen.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Stonem schreef:
    (...)
    In Nederland nog niet zo heel lang volgens mij hoor, maar dat was een voorpremiere toen.

    Ik weet niet wanneer hij in Nederland uitkwam...
    Dat komt omdat ik op dat moment in frankrijk zat, damnit! D:
    Ik ben echt zo'n filmfreak die echt alle films moet zien en elke week naar de bioscoop gaat. x3