• Mijn nieuwste aanwinst van vandaag! :9~



    Nog meer hakken fetisjisten hier? :'D


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Severed schreef:
    (...)

    Haha, fine with me. May I know why? :'D

    I've got rape-fantasies about you! ;$


    We're all mad here.

    Georgeee schreef:
    (...)
    I've got rape-fantasies about you! ;$


    Unfortunately for you, I'm not rapeable. Ben ik zelf net iets te sadistisch voor. Daar kom jij mentaal zwaarder beschadigd uit dan ik dan. :'D


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Severed schreef:
    (...)

    Unfortunately for you, I'm not rapeable. Ben ik zelf net iets te sadistisch voor. Daar kom jij mentaal zwaarder beschadigd uit dan ik dan. :'D

    Pff ik bedoelde ook jij mij : (


    We're all mad here.

    Georgeee schreef:
    (...)
    Pff ik bedoelde ook jij mij : (


    Ooh, ik wilde al zeggen. Haha :'D
    Mmmm ... Maar dat is dan eerder afranselen dan rapen, want ik heb geen seks met andere jongens. Mag alleen maar met meisjes spelen van mijn vriend. (cat)


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    me luuuuuuuuuuuves high heels ^^


    Ik wil deze :9~

    ik kan echt niet op hakken lopen XD


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Severed schreef:
    (...)

    Ooh, ik wilde al zeggen. Haha :'D
    Mmmm ... Maar dat is dan eerder afranselen dan rapen, want ik heb geen seks met andere jongens. Mag alleen maar met meisjes spelen van mijn vriend. (cat)

    Ik beeld de seks me wel in (cat).


    We're all mad here.

    Hel schreef:
    me luuuuuuuuuuuves high heels ^^


    Ik wil deze :9~


    Oeh, ja!
    Ik heb ook twee paar laarzen die daar iets weg van hebben! Denk dat jij die ook heel leuk zou vinden. Even foto's scoren. :]


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Echt super mooi, ik hou van enkellaarsjes, heb zelf ook twee paar.


    Don't dream your life, but live your dream!

    Ik draag alleen sleehakken omdat;
    Krijg ik geen pijnlijke voeten in,
    Kan ik lang mee wandelen en op staan,
    Stapt gemakkelijk,
    Is mooier,
    Klakt niet,
    Zit gemakkelijker en comfortabeler,
    Meer evenwicht,


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Hel schreef:
    ...


    Dit was alles waar ik zo snel bij kon, ik heb nog een paar leuke setjes, maar die liggen in een kast achter mijn bureau, waar ik echt de komende 100 jaar niet bij ga kunnen komen. :'D
    Wordt weer stevig hamsteren dus de komende tijd, of in NZ met Val om de tassen te dragen! *O*


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Die zijn zó geweldig nance <3 Welke maat heb je ook alweer? :"D


    -

    Severed schreef:
    (...)

    Oeh, ja!
    Ik heb ook twee paar laarzen die daar iets weg van hebben! Denk dat jij die ook heel leuk zou vinden. Even foto's scoren. :]

    Die foto doet we weer even denken aan de laatste keer dat ik bij je was :'D Allemaal even hakjes aan, zelfs de jongens hahahaha


    -

    oooh die zijn mooi :9~


    As travars

    Die zijn echt gaaf :3


    People cry, not because they're weak. It's because they've been strong for too long.